Nieuwe Vlaamse regering
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Nieuwe Vlaamse regering
De Wever is er ook zo een die altijd maar de anderen de les wil spellen met zijn eigen superioriteit, hier in zijn speech voor de VN:
"De Griekse historicus Thucydides beschreef in zijn Melische Dialoog hoe Athene het kleine neutrale eiland Melos dwong om partij te kiezen in de Peloponnesische Oorlog. Als Melos weigerde, zou Athene het vernietigen."
"Thucydides vatte de brute logica van macht samen in 1 zin: de sterken doen wat ze kunnen en de zwakken ondergaan wat ze moeten. Hij had misschien gelijk over de menselijke natuur, maar dat is niet de wereld waarin wij vandaag willen leven."
Trump was tenminste nog hilarisch in zijn speech voor de VN:
"De Griekse historicus Thucydides beschreef in zijn Melische Dialoog hoe Athene het kleine neutrale eiland Melos dwong om partij te kiezen in de Peloponnesische Oorlog. Als Melos weigerde, zou Athene het vernietigen."
"Thucydides vatte de brute logica van macht samen in 1 zin: de sterken doen wat ze kunnen en de zwakken ondergaan wat ze moeten. Hij had misschien gelijk over de menselijke natuur, maar dat is niet de wereld waarin wij vandaag willen leven."
Trump was tenminste nog hilarisch in zijn speech voor de VN:
KleineSpaarder schreef: ↑24 september 2025, 10:56 En hier nadat zijn sterke wiet en zijn LSD effect begonnen te krijgen:
“We have a border, strong, and we have a shape, and that shape doesn’t just go straight up; that shape is amorphous when it comes to the atmosphere,”
Hallelujah !!!!!!
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik geloof in vrijheid van meningsuiting. En ook in het aanvaarden van de gebreken van een ander. Je kiest er immers niet altijd zelf voor of je extreem-linkse of extreem-rechtse ideeën aanhangt.KleineSpaarder schreef: ↑26 september 2025, 22:33Dat is nobel van jou. Het forum staat open voor iedereen. VincentVega komt hier altijd zijn propaganda declameren alsof hij de waarheid in pacht heeft, denigrerend over iedereen die een andere mening heeft.voorheenCP1234 schreef: ↑26 september 2025, 22:11
En uw plaat blijft maar hangen hé brave jongen, dacht dat je er tenminste nog wat foto's van Filip er zou bijgooien voor de verandering ...![]()
Je bent echt een triestig ventje, maar ik vergeef je !
Bij deze vergeef ik jullie dus allebei

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
CP1234 heeft echt wel gelijk dat uw plaatje blijft hangen hé , het is precies het enige wat er nog uitkomt als weerwerk wanneer de feiten over de nieuwe Vlaamse-of Arizona belastingsregeringen onder uw neus geschoven wordenVincentVega schreef: ↑26 september 2025, 22:38 Extreem-links agrees with extreem-rechts … again![]()
Enkel over Trump verschillen ze van mening![]()

Neem nu de evolutie van de zorgpremie verdere doorvoering Vlaamse belasting.
Ooit begonnen aan 10€ als bijdrage , we zitten intussen aan 100€ bijdrage, terwijl het eigenlijk meer en meer één van vele belastingen zijn. Waarvan het in deze al zeker is dat we de eindmeet nog niet in zicht hebben. Vlaams bestuur helemaal de Federale weg op ...
Er kan misschien een indextacker op gezet worden ....

NVA met hun zogenaamde "opkomen voor de hardwerkende vlaming"'....

Is het trouwens mogelijk mij even uit te leggen :
telkens met deze replieken af te komen terwijl ik geen band heb met bovengenoemde partijen ?VincentVega schreef: ↑26 september 2025, 09:51
Wow, extreem-links (PVDA) meets extreem-rechts (het Blok) ... again.![]()
Maar ja .... VIVI en zaken uit de lucht grijpen / fantasteren / verdraaien / .... enz... en als hij dan vast zit , op de man beginnen spelen en mensen belachelijk beginnen maken.... we kunnen er al boeken over schrijven op SG....
Ah ja, elke gemeente heeft wel een lokale dorspfiguur die in een eigen leefwereld zit zeker ....

VincentVega schreef: ↑26 september 2025, 12:41Jouw waarheid? De extreem-rechtse waarheid?voorheenCP1234 schreef: ↑26 september 2025, 12:23
Uw plaatje blijft ook nogal hangen hé brave jongen, ook wat frustraties zoals KleineTrol, soms wat collaborateurs in de familie ...
Ach ja, bij gebrek aan argumenten kom je altijd met hetzelfde af, triestig maar zo kennen we je ondertussen al; de Bully van Spaargids die direct begint te wenen als men hem de waarheid serveert ...![]()
![]()
Moet ik nu een bezoek verwachten van de knokploeg van het Blok, de koorknaapjes van Schild en Vrienden?![]()
Of een bezoekje van de minister van onderwijs, je hebt duidelijk nog veel te leren....

Zoals de jeugd op de Vlaamse scholen niet zolang geleden een hoogstaand bezoekje kregen van de minister van onderwijs :
En dan zijn we verwonderd dat de kwaliteit van het Vlaamse onderwijs tanende is

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Oei, het evenwicht is doorbroken: extreem-rechts zit in de minderheid nu ook de andere linkse extremist ontwaakt is uit zijn winterslaapzomerslaap
LOL
Hij heeft blijkbaar nog niet door dat er een nieuwe Vlaamse regering is en dat Ben Weyts minister van Begroting en Financiën is. Op Onderwijs zit nu ene Zuhal Demir. Zuhal mag mij altijd les komen geven in haar ondergoed

Hij heeft blijkbaar nog niet door dat er een nieuwe Vlaamse regering is en dat Ben Weyts minister van Begroting en Financiën is. Op Onderwijs zit nu ene Zuhal Demir. Zuhal mag mij altijd les komen geven in haar ondergoed

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De meeste Vlamingen hebben anders wel geen boodschap aan Demir in ondergoed:VincentVega schreef: ↑Gisteren 08:43 Oei, het evenwicht is doorbroken: extreem-rechts zit in de minderheid nu ook de andere linkse extremist ontwaakt is uit zijn winterslaapzomerslaap![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
![]()
Hij heeft blijkbaar nog niet door dat er een nieuwe Vlaamse regering is en dat Ben Weyts minister van Begroting en Financiën is. Op Onderwijs zit nu ene Zuhal Demir. Zuhal mag mij altijd les komen geven in haar ondergoed![]()
IMG_1615.jpeg
https://www.hln.be/binnenland/leraars-e ... ~a99974c2/
Laatst gewijzigd door chesini op 27 september 2025, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Gelukkig zijn jij en KV nu terug up-to-date en weten jullie wie de huidige minister van Onderwijs is 

Wat we inderdaad goed merken aan de kwaliteit van het Vlaamse onderwijs, zelfs volle lesweken beginnen zeldzamer en zeldzamer te worden in secundaire onderwijs.VincentVega schreef: ↑Gisteren 12:23 Gelukkig zijn jij en KV nu terug up-to-date en weten jullie wie de huidige minister van Onderwijs is![]()
Ook daar maakt NVA er ook al een zootje van …..
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik dacht dat het beginnen mislopen is begin jaren 90 door een verkeerde interpretatie/implementatie van een wellicht goedbedoeld gelijkenkansenbeleid.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... en_Vorming
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Volgens mij zijn de belangrijkste factoren:EarthNvstr1 schreef: ↑Gisteren 13:33 Ik dacht dat het beginnen mislopen is begin jaren 90 door een verkeerde interpretatie/implementatie van een wellicht goedbedoeld gelijkenkansenbeleid.
* multiculti met een groot aantal Nederlandsonkundige leerlingen;
* het “woke beleid” tegenover het Bijzonder Ondewijs, in het bijzonder van bepaalde ouders (leerlingen met een handicap of leerachterstand mogen niet langer apart onderwezen worden maar moeten opgenomen worden in het gewone onderwijs);
* teveel vrijheid in het doorlopen van richtingen en te tolerant beleid in het geven van attesten om over te gaan (gebuisde studenten mogen toch over gaan en hun buizen meenemen, te veel flexibiliteit inzake het spreiden van vakken over verschillende jaren, studiejaren mogen x maal overgedaan worden …);
* … (vul zelf aan).
Dat allemaal heeft ervoor gezorgd dat de lat steeds LAGER in plaats van hoger wordt gelegd.
Maar laat (extreem-)links maar gerust verder fantaseren dat de echte oorzaak de onderbroek van Ben Weyts is

- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Wat Vivi niet doorheeft is dat een falend beleid zoals in het onderwijs niet op 1 2 3 on(staat, Ben Quisling is dus op zijn minst even schuldig als ons Zuhal.KV schreef: ↑Gisteren 12:56Wat we inderdaad goed merken aan de kwaliteit van het Vlaamse onderwijs, zelfs volle lesweken beginnen zeldzamer en zeldzamer te worden in secundaire onderwijs.VincentVega schreef: ↑Gisteren 12:23 Gelukkig zijn jij en KV nu terug up-to-date en weten jullie wie de huidige minister van Onderwijs is![]()
Ook daar maakt NVA er ook al een zootje van …..
Over falend beleid gesproken, hoe lang is de NVA al aan de macht in Vlaanderen en hoe lang zitten ze er in de regering ? En kunnen we dan direct eens zien hoe in die periode de staatsschuld een explosie heeft gekend !
Maar Vivi heeft al 2 verdedigingen klaar hoor: 1-Dat noemt hij goed bestuur ! 2- Met extreem links en -rechts zou het nog slechter gaan ...
Zo'n triestig persoon kom je echt niet vaak tegen ...

Ben blij dat ik hier in Spanje zo'n randfiguren gelukkig niet al te veel zie, of dat ik tenminste niet weet dat ze zo zijn

En voor de opmerkingen over hangmatters na mij zouden geslingerd worden:
- ik heb nog nooit een dag in mijn leven gedopt
- ik ben full-time in dienst en niet in ziekte of een andere soort van afwezigheid; wegens mijn functie heb ik gewoon veel vrijheid
Make Spaargids " Great Again ! "