Hey Telecom internet ?
Re: Hey Telecom internet ?
Hier bestelling heel vlot, en afspraak om te plaatsen binnen de 2 dagen.DonQuichot schreef: ↑26 september 2025, 01:15 Maar om een bevestingsmail van je installatieafspraak te krijgen....
Bestellingen die je maakt gaan online niet door, call center zeggen ze 'wachten', 2 dagen later....er is niets doorgekomen....
Dan maak je nieuwe, en is het terug wachten op Godot.
De rest zien we wel.
Estate Guru believer.
Bij de bestelling moet je drie datums kiezen, ik kies 29/9; 30/9 en 1/10DonQuichot schreef: ↑26 september 2025, 01:15 Maar om een bevestingsmail van je installatieafspraak te krijgen....
Via SMS en niet via mail: "hey!; OPGELET, we bevestigen je afspraak met de technicus op 2/10"

Afspraak met hun code weer verzet naar 29/9 en daarvan wel via mail een bevestiging gekregen.
Laatst gewijzigd door vortex op 26 september 2025, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Zonet mailbevestiging ontvangen!!! Contract gelezen en kortingen staan erin. Meer moet dat niet zijn. Op hun site is het nl. heel tegenstrijdig allemaal. Dan afspraak verzet alvast. Ganse week was ik thuis, kon al 2x geïnstalleerd zijn, maar nu helaas niet.
Soit, al stap verder. Eens alles werkt geen geklaag meer. Spijtig van de helft lagere upload als EDPNET (die gaan massa klanten verliezen), maar dood gaat men ervan niet...scheelt wel pak geld in een tijd dat de roverheid je langs alle kanten besteelt, en wij proberen kruimeltjes bijeen te sparen.
Soit, al stap verder. Eens alles werkt geen geklaag meer. Spijtig van de helft lagere upload als EDPNET (die gaan massa klanten verliezen), maar dood gaat men ervan niet...scheelt wel pak geld in een tijd dat de roverheid je langs alle kanten besteelt, en wij proberen kruimeltjes bijeen te sparen.

1/30 heb ik al als overlijdensdatum gereserveerd. Die dag ontvang ik geen technici aan huis.
Allee , allee.. zo kan het wel weer.DonQuichot schreef: ↑26 september 2025, 14:13 ..scheelt wel pak geld in een tijd dat de roverheid je langs alle kanten besteelt, en wij proberen kruimeltjes bijeen te sparen.![]()
Ze zijn erg goed bezig en 70 procent van de kiezers staat achter deze regering.
40 procent heeft de foto van vader en moeder op de schouw vervangen door die van Bart De Wever.

De helft van alle homo's heeft toegegeven bij de zelfverdediging ooit al eens aan hem gedacht te hebben.
-
- Newbie
- Contacteer:
Sinds februari overgestapt van Scarlet naar Hey!, na gepruts van Scarlet na onze verhuis. En eerlijk, ons nog geen moment beklaagd. Nog geen onderbrekingen gehad, steeds goede verbinding.DonQuichot schreef: ↑26 september 2025, 14:13 Soit, al stap verder. Eens alles werkt geen geklaag meer.
Alleen maar goeie ervaring met Hey telecom. Goedkoop, betrouwbaar, geen datalimieten. Exact het tegenovergestelde van Telenet dus.
Bron: het internet.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
CHALLENGE accepted! Op zoek naar het abonnement van 29 eur:
Dus als pilottest voor het forum:
Enkele dagen geleden werd het bestaande abonnement opgezegd (39 EUR) en aansluitend een nieuw abonnement aangevraagd op naam van een andere bewoner (29 EUR). De modem dient enkel te worden teruggestuurd (op kosten van Orange).
De afspraak voor de nieuwe installatie werd bevestigd. Ik houd jullie verder op de hoogte van het verloop van deze test.
Het was wel zo dat ze een andere datum hebben voorgesteld dan die wij hadden doorgegeven.
Wij zullen gedurende een korte periode zonder vast internet zitten, maar dat vormt voor ons geen wezenlijk probleem. Een tijdelijke overstap naar een andere provider leek ons de minst interessante optie. In de tussentijd kunnen we gebruikmaken van een 5G-hotspot.
Dus als pilottest voor het forum:
Enkele dagen geleden werd het bestaande abonnement opgezegd (39 EUR) en aansluitend een nieuw abonnement aangevraagd op naam van een andere bewoner (29 EUR). De modem dient enkel te worden teruggestuurd (op kosten van Orange).
De afspraak voor de nieuwe installatie werd bevestigd. Ik houd jullie verder op de hoogte van het verloop van deze test.

Wij zullen gedurende een korte periode zonder vast internet zitten, maar dat vormt voor ons geen wezenlijk probleem. Een tijdelijke overstap naar een andere provider leek ons de minst interessante optie. In de tussentijd kunnen we gebruikmaken van een 5G-hotspot.
-
- Full Member
- Contacteer:
VERLENGD!
*Voor elke nieuwe klant geldt de prijs van 29 € per maand (in plaats van 39 €) for life. Dit is enkel beschikbaar van 22/09/2025 t/m 12/10/2025. De installatie is gratis.
*Voor elke nieuwe klant geldt de prijs van 29 € per maand (in plaats van 39 €) for life. Dit is enkel beschikbaar van 22/09/2025 t/m 12/10/2025. De installatie is gratis.
-
- Full Member
- Contacteer:
"Homo – nog correct, maar soms ervaren als hard of denigrerend. Veel mensen gebruiken liever andere termen."
Mss. eens meegaan met je tijd (niet dat ik me aangesproken voel)
Gay – wijdverspreid en vaak positiever ervaren, zowel voor mannen als vrouwen. (wss. mag dat niet van uw rechtse vriend BDW, wegens geen Vloamsch)
LGBTQIA+ – internationaal gebruikt, staat voor Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer/Questioning, Intersex, Asexual en “+” voor andere identiteiten.
Holebi – typisch Vlaams, afkorting voor homo, lesbienne, biseksueel.
Regenbooggemeenschap – steeds vaker gebruikt als positieve, inclusieve term.
Een kennis van me die homo is, zegt vaak dat hij iets heeft tegen jeanetten. Daarmee bedoelt hij dan de supervrouwelijke "collega's" van hem.
Als hij het zo mag zeggen, waarom zou ik de groep dan niet mogen omschrijven als homo's. We moeten er niet te verwijfd of teergevoelig over doen, is mijn idee.
Voor mij is een homo even veel of weinig waard als dat hij hetero zou zijn.
On topic : na het te laten bezinken zie ik de deal met hey voor vast internet ook wel positief in maar ik betaal niet 1 euro minder dan 29 euro, zoals je voordien zei. Wel 4,7 euro per maand minder want ik heb 10 procent korting op 27 euro wegens meer dan 1 product afgenomen.
Doe 4,7 x12.... en dan ben ik toch weer pro base. Ergens reken ik erop dat base zijn snelheden of volume mettertijd wel zal aanpassen. Doen ze dat niet : voor mij volstaat het.
Als hij het zo mag zeggen, waarom zou ik de groep dan niet mogen omschrijven als homo's. We moeten er niet te verwijfd of teergevoelig over doen, is mijn idee.
Voor mij is een homo even veel of weinig waard als dat hij hetero zou zijn.
On topic : na het te laten bezinken zie ik de deal met hey voor vast internet ook wel positief in maar ik betaal niet 1 euro minder dan 29 euro, zoals je voordien zei. Wel 4,7 euro per maand minder want ik heb 10 procent korting op 27 euro wegens meer dan 1 product afgenomen.
Doe 4,7 x12.... en dan ben ik toch weer pro base. Ergens reken ik erop dat base zijn snelheden of volume mettertijd wel zal aanpassen. Doen ze dat niet : voor mij volstaat het.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb nu al verschillende iptvdiensten getest, waaronder ook VRTmax en VTM. En de beeldkwaliteit van Base vind ik zelfs soms iets minder...Dus dat vliegt er wss. terug uit...streamertje volledig ingesteld en werkt perfect. Dan hoef ik geen combokorting, en blijft hey goedkoopst.
DVB-C / S is nog altijd stukken beter qua contrast/diepte...als dit de toekomst wordt....
DVB-C / S is nog altijd stukken beter qua contrast/diepte...als dit de toekomst wordt....

Ondertussen hangt hier een Orange modem, blijkbaar lopen ze daar een decennia achter en nog geen IPv6vortex schreef: ↑26 september 2025, 11:41 Bij de bestelling moet je drie datums kiezen, ik kies 29/9; 30/9 en 1/10
Via SMS en niet via mail: "hey!; OPGELET, we bevestigen je afspraak met de technicus op 2/10"![]()
Afspraak met hun code weer verzet naar 29/9 en daarvan wel via mail een bevestiging gekregen.

Wat mij ook allerminst aanstaat zijn de €59 herstellingskosten op het interventie rapport terwijl de technieker enkel een gratis modem wissel en een nutteloze vervanging van 30cm coax tussen NIU en binnenkomende coax heeft uitgevoerd

Bij mij hadden ze bij base ook kosten aangerekend voor de aansluiting terwijl er een actie was waarin het gratis moest zijn. Ze hebben dat daarna terug gecrediteerd.
Je kan maar proberen te vragen zeker ? Niets mee te verliezen..
Base beeldkwaliteit : er is wel beter op de markt, denk ik. Base is niet het beste imho.
Tvv ip tv was, denk ik, beter. Tvv dvb-s zeker beter.
Je kan maar proberen te vragen zeker ? Niets mee te verliezen..
Base beeldkwaliteit : er is wel beter op de markt, denk ik. Base is niet het beste imho.
Tvv ip tv was, denk ik, beter. Tvv dvb-s zeker beter.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De opzegging lijkt correct te zijn afgehandeld.
Nu wachten op de nieuwe installatie
Nu wachten op de nieuwe installatie

Hey Telecom is het bugetmerk van Orange.
Orange heeft hun eigen modem, ze gebruiken achterliggend de lijnen van Telenet.
Orange heeft hun eigen modem, ze gebruiken achterliggend de lijnen van Telenet.