Holdings
TIP
Re: Holdings
Zolang Paul D'Hoore en vrienden bijna wekelijks reclame blijven maken dat het een aandeel is dat in elke goede portefeuille thuishoort.
4 jaar geleden stond Sofina aan +€400 dus zal het nu wel een koopje zijn zeker?
Had je dan met regelmaat in een simpele Nasdaq etf belegd. Maar ik veronderstel dat het merendeel hier dat ook wel gedaan heeft.
Het blijft me keer op keer verbazen hoe er hier met grafieken gegoocheld wordt en hoe weinig kritisch er naar gekeken wordt ...
Grafieken zeggen niets, rendementen en risico wel.
Berenberg trekt het koersdoel op van 239 euro naar 289 euro bij Ackermans van Haaren.
Het vorige koersdoel is nog niet eens gehaald en zonder reden trekt men dit dan fors op.
Eigen vermogen 163,89 euro
Het vorige koersdoel is nog niet eens gehaald en zonder reden trekt men dit dan fors op.
Eigen vermogen 163,89 euro

Ik heb onlangs ergens gelezen dat het rijk van de vermogensbanken (zoals Delen) ten einde loopt omdat meer en meer beleggers het zelf beginnen doen. Geloven jullie dit?
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Als je nu enkele miljoenen euro hebt, kun je het zelf doen, in tegenstelling tot vroeger.
Voor wie tientallen of honderden miljoenen heeft, is het anders. Dan denk je ook aan de opvolging. Dan speelt erfenisrecht en fiscaliteit een grotere rol.
De sukkelaars zijn degene die 500.000 of 1.000.000 hebben en een Private Banking contract willen afsluiten. Met 500.000 of 1.000.000 ben je een niemand. Maar mensen willen graag denken dat ze iemand zijn, en door de Private Bankers als iemand behandeld zullen worden. Ze krijgen gewoon private banking fondsen waar ze per jaar 2% aan de bank geven. Zelfs bijvoorbeeld op obligatie fondsen die 2,5% opbrengen. Dan geef je 80% van je opbrengst aan de bank.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Hebben maar wat ze verdienen !Vergeet niet dat de meesten van oorsprong in feite beursvennootschappen waren,die zich totaal hebben laten weg duwen door buitenlandse brokers. Nul komma nul concurentiekracht. Nee,want het gouden ei van het vermogensbeheer blonk in hun ogen! En nu is het tijd voor de gebakken patatten... want het is een kleine vijver waar er velen in zitten te vissen.
Schoenmaker blijf bij je leest !
88% heeft ingetekend op de SOF kapitaal verhoging volgens een artikel in De Tijd - ikzelf niet.
Ze doen m.i. dit onder druk van Sequioa en hun toekomstige AI plannen, slechte motivatie wat mij betreft.
Ze doen m.i. dit onder druk van Sequioa en hun toekomstige AI plannen, slechte motivatie wat mij betreft.
Gisteren waren er na opening al serieuze winstnemingen. 1 dezer dagen worden we wellicht weer getrakteerd op een zoveelste koersdoelverhoging met als reden de gelukte kapitaalverhoging.
Ik heb in ieder geval niet meegedaan en de rechten verkocht, heb voorlopig genoeg Sofina in port.
Ik heb wel wat bedenkingen over de positionering van Sofina als tech-holding. Maar bon. Wie ben ik.
Ik zag geen enkele reden om in te tekenen. 14 rechten was evenveel als het profijt dat je deed: 30 euro. Dan kan je evengoed je rechten verkopen en nieuw aandeel kopen.