Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Een goed idee overigens. Waarom 2 grote kunstmusea op amper 50 km van mekaar ? Alles verhuizen naar Gent kan veel kosten besparen.
Ze zouden die "kunst" beter verkopen, goed voor de begroting en we zijn van de lopende kosten verlost 
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Dat is waar.
+1
+1
Inderdaad, en dan simpelweg terughuren om ze ten toon te stellen tegen betaling. Geniaal!
Ik wil graag een nieuw concept introduceren: het nominale begrotingstekort.
Bron: het internet.
Ik zie regelmatig reclame van Helan en andere ziekenfondsen om hun voordelen aan te prijzen. Uiteraard wordt deze reclame betaald door de belastingsbetaler. Misschien om te beginnen deze reclame al eens verbieden en vervolgens de ziekenfondsen af te schaffen en te vervangen door 1 fonds voor het hele land ?
https://www.caami-hziv.fgov.be/nl/leden/
Gratis ziekenfonds van de staat bestaat al lang, het zijn normaal ambtenaren die daar werken
Gratis ziekenfonds van de staat bestaat al lang, het zijn normaal ambtenaren die daar werken
Al die andere ziekenfondsen zijn dus overbodig.
Al die regeringen en ambtenaren ook.
Uitstekend idee!Brembos schreef: ↑Gisteren 12:44 Ik zie regelmatig reclame van Helan en andere ziekenfondsen om hun voordelen aan te prijzen. Uiteraard wordt deze reclame betaald door de belastingsbetaler. Misschien om te beginnen deze reclame al eens verbieden en vervolgens de ziekenfondsen af te schaffen en te vervangen door 1 fonds voor het hele land ?
Een monopolie dus. Terug naar de tijd van den RTT. Binnenkort lijken die gele kleefbriefjes iets uit de toekomst.Brembos schreef: ↑Gisteren 12:44 Ik zie regelmatig reclame van Helan en andere ziekenfondsen om hun voordelen aan te prijzen. Uiteraard wordt deze reclame betaald door de belastingsbetaler. Misschien om te beginnen deze reclame al eens verbieden en vervolgens de ziekenfondsen af te schaffen en te vervangen door 1 fonds voor het hele land ?
Bron: het internet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/10/04 ... -bedreigd/
Bij de CM gaan ze al minstens 70 personeelsleden afdanken ( omdat ze eigenlijk overbodig zijn ).
Bij de CM gaan ze al minstens 70 personeelsleden afdanken ( omdat ze eigenlijk overbodig zijn ).
Voor de Brussel-haters hier. Brussel ziet een derde van zijn toegevoegde waarde wegvloeien naar Vlaanderen en Wallonie. Jaarlijks 30 Miljard EUR.
Zegt de Nationale Bank van België. Nu horen we het eens van een neutrale partij ipv de bierkaai.
Zegt de Nationale Bank van België. Nu horen we het eens van een neutrale partij ipv de bierkaai.
Gewoon die 30 000 000,00 afpakken van de walen, zoals ze met de 187 000 000 000,00 van de russen willen doen ( de meeste landen behalve België, die 187 miljard is diefstal, die 30 miljard niet ).