Federale Arizona-regering
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
[EDIT:] Schenkingsbelasting 33% voor wie het krijgt, want voor die persoon is het volledige bedrag een inkomen (waar hij niet eens iets heeft moeten voor doen) of een meerwaarde, ge moogt kiezen
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 11 november 2025, 13:41, 5 keer totaal gewijzigd.
Neen, maar al die uitwassen zorgen er mee voor dat de sociale zekerheid uitgehold wordt. En dan zijn er nog individuen die het niet vinden kunnen dat ze dat aanpakken
Vlaktaks op alle inkomsten. BTW en schenkbelasting/erfbelasting hebben hun eigen tarief.
Ik weet niet over wie je het hebt maar ik vind dat de uitkeringen wel een tijdje niet geindexeerd mogen worden.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Klopt boven een bepaald bedrag.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Sinds wanneer is erfbelasting een inkomstenbelasting?spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 13:32Ge hebt gelijk wat BTW betreft (heb mijn bericht aangepast) maar voor schenkingen/erfenissen is het wel een inkomen voor de verkrijger. Die moet dus 33% betalen![]()
Een erfenis is vermogen waar erfgenamen vaak van rechtswege eigenaar van worden. Door een omstandigheid los van de wil van de eigenaar.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Of een meerwaarde, ge moogt kiezen
Sowieso is dat een personenbelasting.
Idem voor Lotto-winsten, voetbalweddingschappen, auteursrechten, enz.
Neen, efbelasting is ook geen personenbelasting. Wel serieus blijven he.spaarfreakje schreef: ↑Vandaag 13:44 Of een meerwaarde, ge moogt kiezen![]()
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Wat ni is, kan nog komen hé.
En moet daarom terug federaal worden natuurlijk.
En moet daarom terug federaal worden natuurlijk.
De pensioenen eenmalig een maand niet uit betalen zou reeds een enorm bedrag opleveren. Ik sta daar voor open.
Laat bracke dan even het voorbeeld gevven
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Perfect, BTW aan 33%.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
En nog beter, ervoor zorgen dat voor elke inwoner (werknemer, zelfstandige, ambtenaar) hetzelfde wordt afgedragen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.