Hey Telecom internet ?
Re: Hey Telecom internet ?
Hier ook tevreden met een €60 minder per jaar voor meer volume en hogere snelheid. Overigens ook tevreden over de Afhandeling bij Telenet, netjes de €50 waarborg voor de modem en de reeds betaalde maand terug gekregen en de belofte dat ik de Telenet e-mail boxen "levenslang" mag behouden.
Wij zijn al jaren klant bij Scarlet (Proximus) en betalen daar 34euro voor een internet-abonnement. Evenveel als bij Hey Telecom dus, maar wel een verdubbeling van de uploadsnelheid.
Waarom verkiezen jullie Hey boven Scarlet?
Waarom verkiezen jullie Hey boven Scarlet?
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Get your facts straight
verdubbeling?
5 Mbps verschil in upload (geen kat die dat merkt)
extra downloadsnelheid in de praktijk is 50 Mbps of meer als je ver van de centrale woont. (had 15 jaar VDSL)
Als je op juiste moment instapte, is het 29 €/maand.
Nu 34 €, en als je een mobiel abbo neemt vanaf L is het - 4 €.
verdubbeling?
extra downloadsnelheid in de praktijk is 50 Mbps of meer als je ver van de centrale woont. (had 15 jaar VDSL)
Als je op juiste moment instapte, is het 29 €/maand.
Nu 34 €, en als je een mobiel abbo neemt vanaf L is het - 4 €.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik ben overgestapt van Orange naar Hey, omdat na een defect van mijn digicorder, Orange het nieuwe model digicorder geplaatst heeft, ondanks mijn vraag om een vervangend oud model te krijgen, met eigen hard disk, en mogelijkheid om reclame door te spoelen, terwijl je met het nieuwe model telkens reclame moet kijken die je niet kan doorspoelen.
Omdat ik niet wil betalen om me aan die reclame te ergeren, heb ik het kabelTV abonnement opgezegd, en uitgekeken naar een goedkopere internet-mogiele combinatie, en zo bij Hey terechtgekomen.
Technisch werkt het prima, de modem en sim kaart moesten niet vervangen worden, want alles werkt gewoon op het bestaande Orange platform.
Administratief is het bij Hey wel een boeltje. Eerst werd er beweerd dat ik een afspraak moest maken met een technieker, wat helemaal niet nodig was, en bij de eerste faktuur zag ik dat de promo voorwaarden niet toegepast werden.
Kontakt met hun klantendienst ging niet, na een week proberen, nog steeds geen reaktie, en dan heb ik klacht ingediend bij de ombudsman, en dan was alles ineens wel opgelost, en kreeg ik er ook ineens de lopende promo bovenop, die nog beter was dan die van op het moment dat ik me inschreef als klant.
Besluit: alles werkt naar behoren, maar onbestaande klantendienst en administratief rommeltje
Niet aan te raden voor mensen die zich snel ergeren aan zulke zaken,
maar klacht indienen bij de ombudsman helpt wel, het duurt wel wat langer.
Omdat ik niet wil betalen om me aan die reclame te ergeren, heb ik het kabelTV abonnement opgezegd, en uitgekeken naar een goedkopere internet-mogiele combinatie, en zo bij Hey terechtgekomen.
Technisch werkt het prima, de modem en sim kaart moesten niet vervangen worden, want alles werkt gewoon op het bestaande Orange platform.
Administratief is het bij Hey wel een boeltje. Eerst werd er beweerd dat ik een afspraak moest maken met een technieker, wat helemaal niet nodig was, en bij de eerste faktuur zag ik dat de promo voorwaarden niet toegepast werden.
Kontakt met hun klantendienst ging niet, na een week proberen, nog steeds geen reaktie, en dan heb ik klacht ingediend bij de ombudsman, en dan was alles ineens wel opgelost, en kreeg ik er ook ineens de lopende promo bovenop, die nog beter was dan die van op het moment dat ik me inschreef als klant.
Besluit: alles werkt naar behoren, maar onbestaande klantendienst en administratief rommeltje
Niet aan te raden voor mensen die zich snel ergeren aan zulke zaken,
maar klacht indienen bij de ombudsman helpt wel, het duurt wel wat langer.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Maar eens het werkt, kan je toch niet klagen voor 29 € +4 € voor mijn Hey! M. 
iets waar je bij Telecash minstens het dubbele betaalt.
iets waar je bij Telecash minstens het dubbele betaalt.