Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Bij mij is de teller ondertussen opnieuw correct.
Op de gsm app was en is het dus nog steeds niet zichtbaar.
Op de pc gecheckt en mijn teller is correct.
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Voor de verandering is het weer onmogelijk in te loggen via PC op onlinebanking
Via App gaat het wel maar is beperkt in het bedrag dat je kan overschrijven.
Dit weekend wou ik betalingen herhalen en ook dit werd niet aanvaard, gaat toch van kwaad naar erger
Via App gaat het wel maar is beperkt in het bedrag dat je kan overschrijven.
Dit weekend wou ik betalingen herhalen en ook dit werd niet aanvaard, gaat toch van kwaad naar erger
Voor 5 cent per verrichting moet je iets over hebben.
Estate Guru believer.
Ik ondervind momenteel problemen met de bankapp. Ik kan geen enkele toekomstige betaling meer aanpassen of annuleren. Daarnaast heeft het systeem zelf twee keer dezelfde betalingsopdracht in ‘wacht’ geplaatst, terwijl er onvoldoende saldo op mijn zichtrekening staat. Hoe kan dit gebeuren? Wordt die dubbele betaling automatisch geannuleerd, of kan ik zelf iets ondernemen?
Het beschikbare bedrag is wel aangepast, maar ik kan nog steeds een hoger bedrag overschrijven. Hoe komt dat?
Is het verstandiger om tijdelijk geld naar mijn spaarrekening te zetten zodat er zeker geen betalingen kunnen vertrekken?
Uiteraard heb ik een mail verzonden naar de klantendienst
Het beschikbare bedrag is wel aangepast, maar ik kan nog steeds een hoger bedrag overschrijven. Hoe komt dat?
Is het verstandiger om tijdelijk geld naar mijn spaarrekening te zetten zodat er zeker geen betalingen kunnen vertrekken?
Kan geen geld meer overboeken naar western union - bij mijn weten de goedkoopste manier om geld internationaal te verzenden. Werd droogweg geweigerd, zonder opgave van redenen.
Vind ik vreemd, een bank die vertelt wat je met je eigen geld kan doen, of niet.
Vind ik vreemd, een bank die vertelt wat je met je eigen geld kan doen, of niet.
Om veiligheidsredenen heb ik geprobeerd mijn geld over te schrijven naar de spaarrekening. Hoewel ik koos voor een instant betaling en de app aangaf dat de opdracht was uitgevoerd, staat de transactie momenteel gewoon in de wachtrij.Fietslab schreef: ↑5 april 2026, 10:51 Ik ondervind momenteel problemen met de bankapp. Ik kan geen enkele toekomstige betaling meer aanpassen of annuleren. Daarnaast heeft het systeem zelf twee keer dezelfde betalingsopdracht in ‘wacht’ geplaatst, terwijl er onvoldoende saldo op mijn zichtrekening staat. Hoe kan dit gebeuren? Wordt die dubbele betaling automatisch geannuleerd, of kan ik zelf iets ondernemen?
Toen ik deze vervolgens probeerde te annuleren, lukte dit niet. Het resultaat is dat er nu in totaal drie betalingen in de wachtrij staan voor een totaalbedrag dat mijn werkelijke saldo op de zichtrekening ver overschrijdt.
Vooral bij Keytrade blijven en niet hier komen klagen.Fietslab schreef: ↑5 april 2026, 17:34Om veiligheidsredenen heb ik geprobeerd mijn geld over te schrijven naar de spaarrekening. Hoewel ik koos voor een instant betaling en de app aangaf dat de opdracht was uitgevoerd, staat de transactie momenteel gewoon in de wachtrij.Fietslab schreef: ↑5 april 2026, 10:51 Ik ondervind momenteel problemen met de bankapp. Ik kan geen enkele toekomstige betaling meer aanpassen of annuleren. Daarnaast heeft het systeem zelf twee keer dezelfde betalingsopdracht in ‘wacht’ geplaatst, terwijl er onvoldoende saldo op mijn zichtrekening staat. Hoe kan dit gebeuren? Wordt die dubbele betaling automatisch geannuleerd, of kan ik zelf iets ondernemen?
Toen ik deze vervolgens probeerde te annuleren, lukte dit niet. Het resultaat is dat er nu in totaal drie betalingen in de wachtrij staan voor een totaalbedrag dat mijn werkelijke saldo op de zichtrekening ver overschrijdt.
Perfect gedrag.Fietslab schreef: ↑5 april 2026, 17:34Om veiligheidsredenen heb ik geprobeerd mijn geld over te schrijven naar de spaarrekening. Hoewel ik koos voor een instant betaling en de app aangaf dat de opdracht was uitgevoerd, staat de transactie momenteel gewoon in de wachtrij.Fietslab schreef: ↑5 april 2026, 10:51 Ik ondervind momenteel problemen met de bankapp. Ik kan geen enkele toekomstige betaling meer aanpassen of annuleren. Daarnaast heeft het systeem zelf twee keer dezelfde betalingsopdracht in ‘wacht’ geplaatst, terwijl er onvoldoende saldo op mijn zichtrekening staat. Hoe kan dit gebeuren? Wordt die dubbele betaling automatisch geannuleerd, of kan ik zelf iets ondernemen?
Hetzelfde kom ik vaak tegen in de IT wereld.
Men drukt op 'enter' en er komt niets uit de printer want er is iets loos met de printer.
Dan drukt men nog een paar keer op 'print' in de hoop dat het éénmaal lukt.
Het resultaat kent iedereen.
Dat zal hier hetzelfde zijn zeker.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Het is lang paasweekend en dus nu niet de moment om transacties te doen bij Keytrade.
Volgende bankwerkdag is dinsdag 07 april.
Wachten...
Volgende bankwerkdag is dinsdag 07 april.
Wachten...
Hoewel de vergelijking met een print spooler inderdaad een klassieker is, ligt mijn verwachtingspatroon met betrekking tot de betrouwbaarheid van bancaire ICT-systemen aanzienlijk hoger. Bovendien worden klassieke overschrijvingen en instant betalingen voor zover ik weet via twee totaal verschillende infrastructuren verwerkt.
Afwachten nu tot morgen
Afwachten nu tot morgen