Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Peiling nieuw beleid VS

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
3664 berichten
  • Pagina 243 van 245
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • Volgende

Beleid VS : Hoe staat de gemiddelde SG'er nu tegenover Trump sinds zijn inauguratie

- Mijn vertrouwen in de man en zijn entourage blijft zoals destijds voor zijn verkiezing.
42
62%
- Er gebeuren een aantal dingen waar ik toch ook even van moet kijken , maar ik blijf vertrouwen hebben.
3
4%
- Ik heb me eigenlijk vergist in die man en-of zijn entourage
23
34%

Totaal aantal stemmen: 68
Je stem is verwerkt.

the_bishop
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer the_bishop
Verstuur privébericht

Re: Peiling nieuw beleid VS

• Citeer

Bericht door the_bishop » Gisteren 05:29

Gg70 schreef: ↑23 maart 2026, 21:47 "Kinderen die niets te maken hebben met
de verrijking van uranium of raketsilo's worden onder het puin vandaan gehaald"
Dan maar geen oorlog starten.
We laten een schurkenstaat die naar AL ZIJN OMLIGGENDE LANDEN EN 4000 KM VERDER raketten en drones afvuurt dan maar rustig doen zodat ze hun atoombommen kunnen ontwikkelen.

Dan kunnen ze die op hun raketten monteren en AL ONZE KINDEREN in 1 klap afmaken.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 08:21

the_bishop schreef: ↑Gisteren 05:29
Gg70 schreef: ↑23 maart 2026, 21:47 "Kinderen die niets te maken hebben met
de verrijking van uranium of raketsilo's worden onder het puin vandaan gehaald"
We laten een schurkenstaat die naar AL ZIJN OMLIGGENDE LANDEN EN 4000 KM VERDER raketten en drones afvuurt dan maar rustig doen zodat ze hun atoombommen kunnen ontwikkelen.

Dan kunnen ze die op hun raketten monteren en AL ONZE KINDEREN in 1 klap afmaken.
We are sitting ducks …

https://www.hln.be/buitenland/raketten- ... ~aedc96da/

Raketten van Iran reiken plots tot 4.000 kilometer: “Elke Europese hoofdstad kan nu worden bereikt”

Binnenkort kunnen we misschien onze kinderen van onder het puin halen … :P
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Gisteren 09:08

VincentVega schreef: ↑Gisteren 08:21
the_bishop schreef: ↑Gisteren 05:29

We are sitting ducks …

Raketten van Iran reiken plots tot 4.000 kilometer: “Elke Europese hoofdstad kan nu worden bereikt”

In de regio daar zie ik eigenlijk maar één agressor : Israël.

Decennia van agressie hebben er toe geleid dat er hier en daar landen en groeperingen zijn beginnen ontstaan die zich daartoe zijn beginnen verzetten.
Dat dat verzet het alleen maar erger heeft gemaakt, van die mening ben ik zeker en vast.
Maar dat de grondoorzaak nooit wordt benoemd , nl. de ongeziene agressieve en expansieve drang van Israël om militair steeds alles buitenproportioneel te willen aanpakken , dat dat eigenlijk door sommigen zo wordt doodgezwegen is toch wel hemeltergend.

Het is hallucinant en beschamend te noemen hoe Amerikanen mee in een val van oorlogsvoering gesleurd zijn door Israël.
Zelfs nu Amerika niet liever wilt dan te stoppen , dat het een eindeloze en nutteloze strijd zal worden blijft Israël doodleuk stellen : "wij gaan verder doen" , tuurlijk want dit past helemaal bij hun narratief wat ik hier in het begin aanhaalde : Israël, de enige echte agressor in de regio

KleineSpaarder
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 09:35

Trump probeert zijn gezicht te redden in zijn oorlog waarin Netanyahu heeft onvoorbereid heeft meegesleurd.

Het enige doel is nu: de Straat van Hormouz openen. Knijp maar eens goed in je arm om te zien dat je niet droomt: het enige doel van Trumps oorlog is de Straat van Hormouz openen.

Voor de oorlog was de Straat van Hormouz open. Waarom voer je een verschrikkelijke oorlog met vele duizenden doden om iets te bereiken wat er al was?

Het doel is niet meer:
- regimewissel (*)
- verhinderen dat Iran atoomwapens kan ontwikkelen

Security officials in the United States and Israel believe the war with Iran will not achieve the initially declared objectives, including preventing Iran from obtaining nuclear weapons and regime change, while the opening of the Strait of Hormuz has become a central goal. The Washington Post reported that liberating the strait from Iranian control would allow U.S. President Donald Trump to declare victory in the war and strip Tehran of a significant deterrent against future strikes, which Israeli officials described as 'inevitable' if Tehran resumes producing ballistic missiles or developing nuclear weapons.

(*) in zijn zieke geest maakt Trump zichzelf wijs dat er een regimewissel is omdat enkele Iraanse topmensen zijn gedood.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 11:29

KV schreef: ↑Gisteren 09:08
VincentVega schreef: ↑Gisteren 08:21

We are sitting ducks …

Decennia van agressie hebben er toe geleid dat er hier en daar landen en groeperingen zijn beginnen ontstaan die zich daartoe zijn beginnen verzetten.
Dat dat verzet het alleen maar erger heeft gemaakt, van die mening ben ik zeker en vast.
Maar dat de grondoorzaak nooit wordt benoemd , nl. de ongeziene agressieve en expansieve drang van Israël om militair steeds alles buitenproportioneel te willen aanpakken , dat dat eigenlijk door sommigen zo wordt doodgezwegen is toch wel hemeltergend.

Het is hallucinant en beschamend te noemen hoe Amerikanen mee in een val van oorlogsvoering gesleurd zijn door Israël.
Zelfs nu Amerika niet liever wilt dan te stoppen , dat het een eindeloze en nutteloze strijd zal worden blijft Israël doodleuk stellen : "wij gaan verder doen" , tuurlijk want dit past helemaal bij hun narratief wat ik hier in het begin aanhaalde : Israël, de enige echte agressor in de regio
Ik zie er meerdere ...

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Gisteren 12:23

VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:29

Ik zie er meerdere ...
Ik ook, vandaar dat ik ook schreef "landen en groeperingen "

Maar één agressor krijgt om één of andere onduidelijke reden een onvoorwaardelijke vrijheid om zijn agressie steevast verder te zetten en elk toppunt van buitenproportionaliteit te overschrijden.

En weet je wat je telkens te horen krijgt als je daar vanuit het Westen of eender waar een kritische bedenking over maakt : "je bent antisemiet"

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 13:13

Trump en Israël zijn nu lid van de club die de wereld in een recessie storten. Die deugd is niet alleen meer voorbehouden aan Poetin die met zijn inval in Oekraïne ook fors scoorde.

Trump heeft zich vastgereden. Zijn cowboy-doctrine werkt niet in Iran. De schade voor de wereldeconomie is niet meer te overzien. Misschien is het enige positieve dat door de hoge fossiele energieprijzen de omschakeling naar wind- en zonne-energie nog sneller zal gaan.

chesini
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 13:56

KV schreef: ↑Gisteren 12:23
VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:29

Ik zie er meerdere ...
Ik ook, vandaar dat ik ook schreef "landen en groeperingen "

Maar één agressor krijgt om één of andere onduidelijke reden een onvoorwaardelijke vrijheid om zijn agressie steevast verder te zetten en elk toppunt van buitenproportionaliteit te overschrijden.

En weet je wat je telkens te horen krijgt als je daar vanuit het Westen of eender waar een kritische bedenking over maakt : "je bent antisemiet"
Het uitroepen van de staat Israël in 1948 in Palestina was voor de Arabische inwoners een gewapende landroof door Europese immigranten, gesteund door het Westen. Je moet je voorstellen dat Walen massaal zouden uitwijken naar Vlaanderen en er dan plots een Waalse staat zouden uitroepen. Dat geeft direct een zware burgeroorlog.

Sinds 1948 is het dan ook nooit meer goedgekomen. Israël is ook bang van het Arabisch overwicht en slaat elke bedreiging neer. En altijd buiten zijn grenzen, het heeft een heilige schrik mocht de oorlog zich binnen Israël zelf ontwikkelen. Vandaar dat ze Gaza vernielden, vervolgens Beiroet, en nu Iran proberen te vernietigen.

Maar Iran is duidelijk een maat te groot. Israël zal desnoods nog jaren doorgaan met Iran te bombarderen. Maar Trump wil zo snel mogelijk weg uit het moeras. En het laat zich raden dat Iran zal willen terugslaan. Dus netto is de dreiging voor Israël nu enkel verder toegenomen.

Trump is meegegaan in de oorlog omdat het grootste deel van zijn kiezers evangelische christenen zijn en voor hen is de steun aan Israël geen politieke keuze, maar een Bijbelse opdracht. Zij geloven dat God het land aan het Joodse volk heeft gegeven.

En Trump heeft zeer machtige pro-Israëlische campagnefinanciers. In ruil voor enorme financiële steun verwacht men een Amerikaans buitenlandbeleid dat Israël de vrije hand geeft, zoals het erkennen van nederzettingen of het steunen van hard militair ingrijpen.

Trump zit maw in de binnenzak van Israël, maar hij wil er nu zo snel mogelijk uit. En Israël die zullen hun alles-platgooien-doctrine gewoon verder zetten. Israël gelooft dat in een regio waar zij zich omsingeld voelen, alleen "overweldigende kracht" hun overleving garandeert. Stel je voor dat buren op die manier met elkaar zouden omgaan? Dat is een pad naar regelrechte destructie van alles.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 14:27

Migranten? Het is te zien hoe ver je terug gaat ... O0

"Het Koninkrijk Israël (Hebreeuws: מַמְלֶכֶת יִשְׂרָאֵל, Modern Mamlekhet Yisra'el Tiberiaans: Mamléḵeṯ Yiśrāʼēl), ook wel Tienstammenrijk[1] genoemd, wordt in de Hebreeuwse Bijbel beschreven. Volgens de Bijbelse chronologie bestond het van ca. 930 tot 722 v.Chr."
Kingdoms_of_Israel_and_Judah_map_830-nl.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » Gisteren 14:50

De Tijd: luttele minuten (!!) voor de bocht van Trump hebben olietraders 580 miljoen dollar verdiend door in te zetten op een daling van de olieprijs.
Tja… en goud en zilverhandel is al minstens een even corrupte insiderjob boel.

KleineSpaarder
VIP member
VIP member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 15:06

VincentVega schreef: ↑Gisteren 14:27 Migranten? Het is te zien hoe ver je terug gaat ... O0

"Het Koninkrijk Israël (Hebreeuws: מַמְלֶכֶת יִשְׂרָאֵל, Modern Mamlekhet Yisra'el Tiberiaans: Mamléḵeṯ Yiśrāʼēl), ook wel Tienstammenrijk[1] genoemd, wordt in de Hebreeuwse Bijbel beschreven. Volgens de Bijbelse chronologie bestond het van ca. 930 tot 722 v.Chr."

Volgens de Hebreeuwse bijbel is de mens geschapen. En is Darwin een ketter. En zijn we allemaal afstammelingen van Adam en Eva. Via incestueuze relaties hebben hun kinderen zich voortgeplant. En zijn we dus allemaal familie van elkaar :) . En de mens heeft zich over de hele wereld verspreid.

Darwin heeft uiteraard gelijk. De moderne mens is ontstaan in Afrika. We zijn dus allemaal migranten.

Geloof je Darwin, dan zijn we allemaal Afrikanen. Geloof je de Hebreeuwse bijbel, dan zijn we allemaal Aziaten.

Dik probleem voor Trumps "hyper-christelijken": de keuze tussen Afrika en Azië. Kiezen tussen Scylla en Charybdis.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 15:08

KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:06
VincentVega schreef: ↑Gisteren 14:27 Migranten? Het is te zien hoe ver je terug gaat ... O0

Volgens de Hebreeuwse bijbel is de mens geschapen. En is Darwin een ketter. En zijn we allemaal afstammelingen van Adam en Eva. Via incestueuze relaties hebben hun kinderen zich voortgeplant. En zijn we dus allemaal familie van elkaar :) . En de mens heeft zich over de hele wereld verspreid.

Darwin heeft uiteraard gelijk. De moderne mens is ontstaan in Afrika. We zijn dus allemaal migranten.

Geloof je Darwin, dan zijn we allemaal Afrikanen. Geloof je de Hebreeuwse bijbel, dan zijn we allemaal Aziaten.

Dik probleem voor Trumps "hyper-christelijken": de keuze tussen Afrika en Azië. Kiezen tussen Scylla en Charybdis.
Dan zijn de Joden dus geen migranten maar familie van de Arabieren ... ;D

KleineSpaarder
VIP member
VIP member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 15:12

VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:08 Dan zijn de Joden dus geen migranten maar familie van de Arabieren ... ;D
De mens is ergens in Azië geschapen, niet noodzakelijk in Palestina. Het kan even goed in Siberië geweest zijn, of in India of de Filippijnen.

Maar de Arabieren zijn inderdaad familie van de Joden. Wij allemaal.

Vandaar dat Jezus zei: we zijn allemaal broeders. We kunnen allemaal in het Rijk Gods komen. (*)

Jezus maakte dus komaf met het feit dat er een uitverkoren volk is. En moest dus gedood worden. In WO II vond het Vaticaan het daarom niet slecht dat er 6 miljoen Joden vermoord werden: ze waren de moordenaars van Jezus. En daarom heeft het Vaticaan actief meegeholpen om zoveel mogelijk nazi's via Spanje naar Zuid-Amerika te helpen vluchten. De nazi's waren de goede. De Joden de slechte.

In "diep-katholieke" milieus vind je vandaag de dag nog steeds veel antisemitisme omwille van die reden.

(*) Dat is ook zo in de Islam: je kunt je bekeren tot de Islam. Je kunt je niet bekeren tot het Jodendom. Behalve als je de dochter van Trump bent of zo. Niet iedereen wordt tot het Jodendom toegelaten.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 19:01

KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:12
VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:08 Dan zijn de Joden dus geen migranten maar familie van de Arabieren ... ;D
De mens is ergens in Azië geschapen, niet noodzakelijk in Palestina. Het kan even goed in Siberië geweest zijn, of in India of de Filippijnen.

Vandaar dat Jezus zei: we zijn allemaal broeders. We kunnen allemaal in het Rijk Gods komen. (*)

Jezus maakte dus komaf met het feit dat er een uitverkoren volk is. En moest dus gedood worden. In WO II vond het Vaticaan het daarom niet slecht dat er 6 miljoen Joden vermoord werden: ze waren de moordenaars van Jezus. En daarom heeft het Vaticaan actief meegeholpen om zoveel mogelijk nazi's via Spanje naar Zuid-Amerika te helpen vluchten. De nazi's waren de goede. De Joden de slechte.

In "diep-katholieke" milieus vind je vandaag de dag nog steeds veel antisemitisme omwille van die reden.

(*) Dat is ook zo in de Islam: je kunt je bekeren tot de Islam. Je kunt je niet bekeren tot het Jodendom. Behalve als je de dochter van Trump bent of zo. Niet iedereen wordt tot het Jodendom toegelaten.
Waarom hebben ze in sommige extreem-islamitische milieus sterk antisemitische gevoelens en een grondige haat tegenover al wat Joods is?

Gg70
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Gg70
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Gg70 » Gisteren 20:04

VincentVega schreef: ↑Gisteren 19:01
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 15:12

Waarom hebben ze in sommige extreem-islamitische milieus sterk antisemitische gevoelens en een grondige haat tegenover al wat Joods is?
Nakba(de catastrofe).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

3664 berichten
  • Pagina 243 van 245
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy