Keytrade
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade
Ter info, het identificatienummer van de bank is niet de 2 cijfercode na de BE, maar de 3 daaropvolgende cijfers van het rekeningnummer...dzjang schreef: ↑25 maart 2026, 18:56Ik heb bij KT een BE38XX High Fidelity spaarrekening / voorheen Spaarrekening (Plus) / voorheen ex-Mon@you en daarnaast een recentere BE66XX High Fidelity spaarrekening. Ik heb in 2023 overgeschreven van BE38XX naar BE66XX en KT heeft mij toen per mail bevestigd dat ik recht heb op 3 overschrijvingen per jaar tussen eigen spaarrekeningen om de verworven getrouwheidspremie te behouden.
Die 2 cijfers die u aanhaalt, das gewoon een soort controlenummer om te checken of u geen fouten gemaakt hebt in van de rest van de cijfers....
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
In de Key-app kan je ook zelf nog altijd een 2de High Fidelity aanmaken.
Ik dacht dat je maar 1 High-Fidelity rekening mocht hebben per klant?
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Hebt ge dat bij Keytrade gedaan of bij een andere bank?
In de Keytrade-app vind ik geen calculator. Ze geven enkel een overzicht van verworven en nog te verwerven getr premies in .pdf en dat slechts 1x per kwartaal...
Het is hier alleszins niet gelukt een 2de Fidelity te openen. Ik weet niet of een bank dat mag weigeren?
Nu ja, via Azur gaat het ook (op 100k verliest men die dag wel 3 euro aan getrouwheidspremie
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Net geprobeerd. Ik krijg er geen 3de meer.
Ge hebt gelijk, het lukt niet meer.
Ge hebt gelijk, het lukt niet meer.
“Iemand die na het terugboeken naar de Fidelity‑rekening de hogere rente ziet verschijnen, zowel online als in de PDF?
Ik heb 24 uur gewacht, maar ik denk dat het niet gelukt is — of hun systeem is even in de war gegaan
”
Ik heb 24 uur gewacht, maar ik denk dat het niet gelukt is — of hun systeem is even in de war gegaan
Je kan bij Keytrade maar 1 spaarrekening van elke soort openen; zelf heb ik bv 3 High Fidelities, maar dat komt door overnames.
De calculator voor (verlies van) getrouwheidspremie vind je enkel terug op de website, niet via de app.
gewoon de spaarrekening aanklikken, vervolgens op de ... drukken en dan laatste optie nemen uit het menu: similatie afhaling
De calculator voor (verlies van) getrouwheidspremie vind je enkel terug op de website, niet via de app.
gewoon de spaarrekening aanklikken, vervolgens op de ... drukken en dan laatste optie nemen uit het menu: similatie afhaling
Zijn er nog mensen die bij Keytrade het detail van hun beleggingsrekening niet kunnen zien ? Probeer later opnieuw of contacteer ons als het probleem zicht blijft voordoen is de boodschap die ik krijg.
Contacteren kan natuurlijk enkel tijdens de week.
Contacteren kan natuurlijk enkel tijdens de week.
Ik zou toch eens controleren of die High Fidelity wel echt High Fidelity rekeningen zijn. Ik heb bv een rekening van het vroegere MoneYou die "Fidelity" noemt maar die veel lagere intresten biedt. Veel Keytrade klanten weten dat niet.inquirer schreef: ↑27 maart 2026, 19:10 Je kan bij Keytrade maar 1 spaarrekening van elke soort openen; zelf heb ik bv 3 High Fidelities, maar dat komt door overnames.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Haha... 'high fidelity' dus hogere intresten dan 'fidelity' 
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
App meldt dat ze ermee bezig zijn.
Idd … zie het nu ook. Thx voor de info !
Dat was het geval voor dat 3de type spaarrekening van Moneyou; geen idee hoe die heette, maar die is omgezet naar een Azur in mijn geval.Moneyking schreef: ↑Gisteren 11:53Ik zou toch eens controleren of die High Fidelity wel echt High Fidelity rekeningen zijn. Ik heb bv een rekening van het vroegere MoneYou die "Fidelity" noemt maar die veel lagere intresten biedt. Veel Keytrade klanten weten dat niet.inquirer schreef: ↑27 maart 2026, 19:10 Je kan bij Keytrade maar 1 spaarrekening van elke soort openen; zelf heb ik bv 3 High Fidelities, maar dat komt door overnames.
Daar heb ik er dus ook meerdere van wegens die overname uit het verleden. Zo lang ze zelf geen actie ondernemen laat ik ze naast elkaar bestaan... kan nog van oas komen als je tegen de limiet van die 3 overschrijvingen per jaar aanzit.
Bij geval van twijfel, gewoon de rente calculator checken, zou ik zo zeggen