instantoverschrijving enkel naar zichtrekening???
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: instantoverschrijving enkel naar zichtrekening???
Van KBC (zicht) naar Crelan ( spaar) lukt alvast niet voor hoge(re) bedragen. 2,5k kan instant, 25k wordt dagoverschrijving.
Ik zie niet wat er denigrerend is aan zeggen dat dit hier al duizend keer voorbijgekomen is.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 07:41 Jij zit hier ten onrechte denigrerend te doen tegen iemand die een vraag stelt.
Je antwoordt met complete onzin.
Mijn antwoord was geen onzin. De Europese verplichting geldt enkel tussen SEPA betaalrekeningen. Dat sommige BE banken, via febelfin, afgesproken hebben om het ook soms tussen zicht- en spaarrekening mogelijk te maken is mooi maar maakt van mijn antwoord nog geen onzin.
Ik ga me niet meer velagen tot je niveau (en nog minder tot dat van Vega trouwens). Je doet maar, niemand neemt je hier nog serieus...KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 07:41 En dan zijn de anderen trollen.
Typisch Vincent Vega gedrag.
Nadat je eerder al door de mand gevallen was omdat je door je snelle profielwisselingen een verkeerd profiel gebruikt had, heb je je excuses aangeboden.
+1Surya schreef: ↑Vandaag 09:41Ik zie niet wat er denigrerend is aan zeggen dat dit hier al duizend keer voorbijgekomen is.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 07:41 Jij zit hier ten onrechte denigrerend te doen tegen iemand die een vraag stelt.
Mijn antwoord was geen onzin. De Europese verplichting geldt enkel tussen SEPA betaalrekeningen. Dat sommige BE banken, via febelfin, afgesproken hebben om het ook soms tussen zicht- en spaarrekening mogelijk te maken is mooi maar maakt van mijn antwoord nog geen onzin.
Ik ga me niet meer velagen tot je niveau (en nog minder tot dat van Vega trouwens). Je doet maar, niemand neemt je hier nog serieus...KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 07:41 En dan zijn de anderen trollen.
Typisch Vincent Vega gedrag.
Nadat je eerder al door de mand gevallen was omdat je door je snelle profielwisselingen een verkeerd profiel gebruikt had, heb je je excuses aangeboden.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Ja 1000 keer de verkeerde informatie.Surya schreef: ↑Vandaag 09:41Ik zie niet wat er denigrerend is aan zeggen dat dit hier al duizend keer voorbijgekomen is.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 07:41 Jij zit hier ten onrechte denigrerend te doen tegen iemand die een vraag stelt.
Mijn antwoord was geen onzin.
Onzin dus, die jij verder verspreidt:
Pas nadat anderen erop gewezen hebben dat je onzin verkocht, heb je je in alle mogelijke bochten gewrongen om toch maar je gelijk te halen.
Alles staat ongewijzigd hierboven voor iedereen te lezen...KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 13:42 Pas nadat anderen erop gewezen hebben dat je onzin verkocht, heb je je in alle mogelijke bochten gewrongen om toch maar je gelijk te halen.
Ik denk niet dat er veel mensen belang hechten aan hoe jij iets interpreteert want alles wat je op dit forum neerschrijft, is gekleurd door persoonlijke vetes.
KleineSpaarder, ga jij eens gauw naar je Trumpfobie c.q. rubriek.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Die V.G. toch!
Wat ik al weten mislukken heb (dat valt me nog in) is een overschrijving naar een rekening waarop maar een bepaald bedrag per maand mag gestort worden, bv. max 500 euro per maand.
Daar houdt de ontvangende bank het precies wel tegen, soms.. omdat ze bijkomende controles willen doen voordat ze de som boeken (?).
Hoeveel bochten er ook afgelegd worden, gelijk had hij niet. Absoluut niet.
Maar hij zei wel dat anderen er zo over bericht hebben. Hij zei niet dat het een stelling van hem was.
Het is uitvoerig bewezen : instant overschrijvingen van bank A zichtrekeningen naar spaarrekeningen van een andere bank lukken vaak wel. In mijn testjes zelfs altijd.
Dus : zeggen dat dat onmogelijk is, is nonsens. Klopt niet. Punt.
Daar houdt de ontvangende bank het precies wel tegen, soms.. omdat ze bijkomende controles willen doen voordat ze de som boeken (?).
Dat van die bochten is een handelsmerk he.. van iemand met erg veel nicks.KleineSpaarder schreef: ↑Vandaag 13:42 Pas nadat anderen erop gewezen hebben dat je onzin verkocht, heb je je in alle mogelijke bochten gewrongen om toch maar je gelijk te halen.
Hoeveel bochten er ook afgelegd worden, gelijk had hij niet. Absoluut niet.
Maar hij zei wel dat anderen er zo over bericht hebben. Hij zei niet dat het een stelling van hem was.
Het is uitvoerig bewezen : instant overschrijvingen van bank A zichtrekeningen naar spaarrekeningen van een andere bank lukken vaak wel. In mijn testjes zelfs altijd.
Dus : zeggen dat dat onmogelijk is, is nonsens. Klopt niet. Punt.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.