Peiling: Kerncentrales openhouden?
Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?
Niet te veel bij voorstellen, tot zijn 18 in het eerste studie jaar blijven zitten kan een ander ook alleen maar van dromen. Chesini pretendeert intelligentie, helaas is het 99% artificiële copy paste intelligentie, wanneer zijn eigen gebrekkige intelligentie aan bod komt merk je het meteen
Hij heeft in elk geval geen opleiding woedebeheersing gekregen.
Intelligente mensen zijn meestal erg bescheiden, pochen zelden, en beginnen niet te schelden waneer ze iemand treffen met een andere mening. Eigenlijk het exacte tegenvoergestelde van wat jij doet. Dit kan natuurlijk puur toevallig zijn. Het vormt geenszins een bewijs van jouw gebrek aan intelligentie.chesini schreef: ↑9 april 2026, 22:05 En mijn opleiding beste, daar kan jij alleen maar van dromen. Zelfs met 20jaar volwassenonderwijs kom jij er nog niet aan toe. Want uw brein is nu eenmaal te beperkt. Wat er boven niet is kan je niet bijmaken. Cfr de meeste NVA-ministers. Zelfde defect. Hopeloos.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Ik stel mij zijn laptop voor met hele stukken plastiek uitgebeten.
BLO, in kleine groepjes met intensieve begeleiding.
OK, het gaat er dus niet om of jij het goede muziek vindt, maar of het over 20 jaar nog wel zijn geld waard is.chesini schreef: ↑9 april 2026, 16:17Passé? Dat denk jij. Spotify is hot. Youtube is hot. Metal is hot. Vinyl is weer hot. Swift is hot. Bazart is hot. Vandaag is het allemaal hot en morgen weer niet meer. Ik weet wat ik koop. Eer ik een CD koop moet ik nadenken of die CD en die artiest wel zijn geld waard is en er binnen 20 jaar nog naar geluisterd wordt.Trivium schreef: ↑9 april 2026, 16:03
Maar jongen toch. CD's zijn zo passé. Het is nu Spotify. Voor 12 euro per maand heb je zoveel muziek als je wil. En je hoeft geen kast te kopen of stof af te doen. En als je toch wil fysiek verzamelen koop je vinyl.
Trouwens, goeie muziek beleef je live en niet op een CD.
I'll return the favor, jouw lijst kan me ook gestolen worden.
Vreemde smaak op muziek gebied.
Liever gezegd geen smaak, maar angst dat het waarde verliest.
Maar ieder zijn meug.
Geen antwoord? Of was het toch niet z'n goede opleiding?JOKER247 schreef: ↑9 april 2026, 22:55Nu maak je me echt nieuwsgierig Chesini.chesini schreef: ↑9 april 2026, 22:05
Stop met de onnozele online spelchecker uit te hangen. Ga bij uw teergeliefde Zuhal duurbetaalde taalconsultant spelen. Dan doe je iets nuttigs.
Op mijn leeftijd heb ik het gehad met taalkennis. Geen tijd meer in stoppen. Taalkennis is voor pubers. Humaniora weet je. Dat soort niveau. Waar jij blijven hangen bent. Gesnapt?
En mijn opleiding beste, daar kan jij alleen maar van dromen. Zelfs met 20jaar volwassenonderwijs kom jij er nog niet aan toe. Want uw brein is nu eenmaal te beperkt. Wat er boven niet is kan je niet bijmaken. Cfr de meeste NVA-ministers. Zelfde defect. Hopeloos.
Denk jij nu echt van jezelf dat je slim bent omdat je het Groene Boekje van buiten kent? Probeer uw baas eens opslag te vragen op basis van die unieke vermolmde kennis. Good luck.
Wat voor opleiding heb jij gehad, waar een ander alleen maar van kan dromen?
Een heel klein beetje pastiek eten we allemaal.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Rolling Stone 500 Greatest Albums of all time is een leidraad. En uiteraard moet ik het zelf ook goedvinden.JOKER247 schreef: ↑10 april 2026, 10:22OK, het gaat er dus niet om of jij het goede muziek vindt, maar of het over 20 jaar nog wel zijn geld waard is.chesini schreef: ↑9 april 2026, 16:17
Passé? Dat denk jij. Spotify is hot. Youtube is hot. Metal is hot. Vinyl is weer hot. Swift is hot. Bazart is hot. Vandaag is het allemaal hot en morgen weer niet meer. Ik weet wat ik koop. Eer ik een CD koop moet ik nadenken of die CD en die artiest wel zijn geld waard is en er binnen 20 jaar nog naar geluisterd wordt.
Vreemde smaak op muziek gebied.
Liever gezegd geen smaak, maar angst dat het waarde verliest.
Maar ieder zijn meug.
Er zijn veel goede live-CD's hoor. En veel van die concerten staan op YouTube. En elke zomer kijken en luisteren naar BBC Glastonbury.Trivium schreef: ↑9 april 2026, 16:03Maar jongen toch. CD's zijn zo passé. Het is nu Spotify. Voor 12 euro per maand heb je zoveel muziek als je wil. En je hoeft geen kast te kopen of stof af te doen. En als je toch wil fysiek verzamelen koop je vinyl.chesini schreef: ↑9 april 2026, 15:03 Dus uw lijst kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. Met zo een kwaliteit op 500 fysieke CD's heb ik echt geen nood meer aan extra pulp. Het is zoals mijn eisen aan politici: je moet van goede inhoud zijn of je komt niet in aanmerking. Ik heb nu eenmaal geen ongelimiteerde budgetten om naast the best of the best ook nog pulp-CD's aan te kopen. Ik moet streng zijn.
Trouwens, goeie muziek beleef je live en niet op een CD.
I'll return the favor, jouw lijst kan me ook gestolen worden.