Dexia obligaties mijden of verkopen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- ericksenior
- Full Member

- Berichten: 114
- Lid geworden op: 18 aug 2007
- Contacteer:
Dexia obligaties mijden of verkopen?
Met al die hetze rond Dexia moeten wij nu obligaties verkopen en nieuwe vermijden ?
Vanmiddag op het nieuws " de klanten van Dexia moeten nie vrezen voor hun centen op spaarboekjes " maar de rest
? 
Vanmiddag op het nieuws " de klanten van Dexia moeten nie vrezen voor hun centen op spaarboekjes " maar de rest
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Wat mij benauwd is dat het akelig stil is rond ARCO.
In de komende dagen eens kijken of en hoeveel/hoepover hun dividend is.
In de komende dagen eens kijken of en hoeveel/hoepover hun dividend is.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
De koersen van gewone Dexia obligaties lijken niet te reageren, dus (voorlopig) geen reden tot paniek. Ik zou nu niet direct aanraden om er nieuwe aan te kopen, maar dat is eerder omdat die in mijn ogen onvoldoende rentevergoeding geven.
Achtergestelde obligaties zijn een andere zaak (hoger risico), maar ook hier is de situatie in feite niet echt veranderd tegenover bvb. een jaar geleden.
Achtergestelde obligaties zijn een andere zaak (hoger risico), maar ook hier is de situatie in feite niet echt veranderd tegenover bvb. een jaar geleden.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Zal normaliter niet veranderen tov vorig jaarArkimedes schreef:Wat mij benauwd is dat het akelig stil is rond ARCO.
In de komende dagen eens kijken of en hoeveel/hoepover hun dividend is.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Zo zie je maar dat ne hebzuchtige ex-politieker ook niet veel soelaas kan bieden aan de malaise bij Dexia.
Die man heeft op één of andere manier een goed imago opgebouwd maar het bleek allemaal fake te zijn.
Neoliberale hebzucht verdoken in een wollige schapevacht.
Die man heeft op één of andere manier een goed imago opgebouwd maar het bleek allemaal fake te zijn.
Neoliberale hebzucht verdoken in een wollige schapevacht.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
en hoewel dehaene een ACW'er is (of was?), vind je in hun wekelijks boekje (VISIE) nooit een woord daarover,
anders zijn ze altijd heel rap om bonussen, toplonen, aandelenopties,... aan te vallen
of moet ik zeggen: juist daarom
anders zijn ze altijd heel rap om bonussen, toplonen, aandelenopties,... aan te vallen
of moet ik zeggen: juist daarom
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Arkimedes schreef:Wat mij benauwd is dat het akelig stil is rond ARCO.
In de komende dagen eens kijken of en hoeveel/hoepover hun dividend is.
Trouwens, weet iemand of cooperatieve aandelen zoals arcopar gedekt worden door het waarborgfonds? Op hun site is er hetvolgen te lezen: "Het coöperatief kapitaal in handen van particuliere vennoten van Groep ARCO komt in aanmerking voor dekking door deze staatswaarborg. Groep ARCO doet het nodige om de waarborg aan te vragen. "
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Dehaene heeft nog ooit gezegd dat hij zich diep vanbinnen een socialist voelt.josa schreef:en hoewel dehaene een ACW'er is (of was?), vind je in hun wekelijks boekje (VISIE) nooit een woord daarover,
anders zijn ze altijd heel rap om bonussen, toplonen, aandelenopties,... aan te vallen
of moet ik zeggen: juist daarom
Met de huidige generatie socialisten zou hij natuurlijk niet gelogen hebben.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Beste mensen een vriend van mij is private banker en hij zei mij letterlijk het volgende : "... blijf weg van alles wat met Dexia te maken heeft want daar zitten nog ettelijk lijken in de kast" .... FYI
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Dus als we het goed verstaan moeten we nog wat sparen om over enkele maanden Dexia aandelen te kopen aan 50 eurcent per stuk of zo? Op den duur gaat ge nog een uw marktsegment moeten uitbreiden. Naast speculeren op de Amerikaanse beurs, nu ook op de Belgische?

Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Ik speel nog liever met een ratelslang dan met Dexia aandelen ! Bij een ratelslang is er 1 certitude : zolang je de kop vasthoudt is er geen kans dat je "prijs" hebt, bij Dexia weet je dat nooit ! 
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Insider, en ik die dacht dat jij openstond voor elke vorm van avontuur als je er maar geld mee kan verdienen?
Spontane gedachte, indien je nu de kop van Dehaene aan een vishaak zou hangen, welke soorten vis zouden er bijten afgezien van Pirana's?

Spontane gedachte, indien je nu de kop van Dehaene aan een vishaak zou hangen, welke soorten vis zouden er bijten afgezien van Pirana's?
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. 
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
LOL : ik denk vooral aan paling want dat zijn aaseters .....optibear schreef:Insider, en ik die dacht dat jij openstond voor elke vorm van avontuur als je er maar geld mee kan verdienen?
Spontane gedachte, indien je nu de kop van Dehaene aan een vishaak zou hangen, welke soorten vis zouden er bijten afgezien van Pirana's?![]()
ja ik schuw weinig risico's op de beurs maar wanneer ik ZEKER weet dat ik niet kan winnen ... tja dan zou ik wel écht dom zijn om daarin te stappen nietwaar
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
insider schreef:Ik speel nog liever met een ratelslang dan met Dexia aandelen ! Bij een ratelslang is er 1 certitude : zolang je de kop vasthoudt is er geen kans dat je "prijs" hebt, bij Dexia weet je dat nooit !
'k heb 2 jaar geleden toch een kwart miljoen Bef verdient met die aandeeltjes in een paar dagen tijd.
Ik heb gewonnen. Iemand anders is ze dus kwijt.
blijft toch vergif die beurs.
Laatst gewijzigd door Lukske op 26 mei 2011, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dexia obligaties mijden of verkopen?
Lukske : in 2 wat ? jaren of dagen of maanden ?



