CE - Credit Europe
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
CE - Credit Europe
Iemand die voor 1 april bij CE zijn/haar geld op een gereglementeerde spaarrekening heeft gezet, heeft reeds na 6 maanden de premie verworven.
Heeft het voor die mensen nog wel zin om het geld bij CE te laten staan, zeker bij zo een lage rating ?
Heeft het voor die mensen nog wel zin om het geld bij CE te laten staan, zeker bij zo een lage rating ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op 24 augustus 2009, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: CE
verdorie ik heb mij vergist, ik antwoordde op de vraag uit je tekstje "Heeft het voor die mensen nog wel zin om het geld bij CE te laten staan, zeker bij zo een lage rating ?"
antwoord hierop was dus 'neen', maar eigenlijk 'ja' op de poll :-)
ik kan precies mijn antwoord niet meer wijzigen, normaal gaat dat toch altijd met zo'n poll?
ik kan precies mijn antwoord niet meer wijzigen, normaal gaat dat toch altijd met zo'n poll?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Klopt maar ben die mogelijkheid vergeten aan te vinken, en nu kan ik het blijkbaar niet meer veranderen. Sorry Lottylotty schreef: verdorie ik heb mij vergist, ik antwoordde op de vraag uit je tekstje "Heeft het voor die mensen nog wel zin om het geld bij CE te laten staan, zeker bij zo een lage rating ?"
Vrouwen he, als ze "ja" zeggen bedoelen ze "neen".
Laatst gewijzigd door paul op 9 augustus 2009, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gij hebt toch voor alles een uitleg hepaul schreef:
Vrouwen he, als ze "ja" zeggen bedoelen ze "neen".
-
mpeeters007
- Sr. Member

@moderator: ik heb Neen geantwoord en bedoelde ook effectief Neen! 
Waarom zou ik mijn geld daar laten staan als de premie verworven is en ik elders beter kan krijgen?
Waarom zou ik mijn geld daar laten staan als de premie verworven is en ik elders beter kan krijgen?
Dan bedoel je toch JA ??mpeeters007 schreef: @moderator: ik heb Neen geantwoord en bedoelde ook effectief Neen!
hahalotty schreef:Dan bedoel je toch JA ??mpeeters007 schreef: @moderator: ik heb Neen geantwoord en bedoelde ook effectief Neen!
er is blijkbaar nogal onduidelijkheid
Ik ga er alvast geen geld weghalen, heb de vorige keer alles nog in een redelijk goede termijnrekening bij hun gestoken.
Bij deze lage rente zal er wel bijna geen aangroei zijn, maar eerst zien wat de andere banken doen, want het zou moeten lukken dat enkel zij dalen.
Bij deze lage rente zal er wel bijna geen aangroei zijn, maar eerst zien wat de andere banken doen, want het zou moeten lukken dat enkel zij dalen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
mpeeters007
- Sr. Member

Ja, ik bedoel dus neen. Of neen, ik bedoel ja? Of ...Maarten schreef:hahalotty schreef:
Dan bedoel je toch JA ??
Enfin, ik zou weggaan bij CE!
-
mpeeters007
- Sr. Member

De onduidelijkheid is blijkbaar ontstaan doordat bij het eerste bericht van Paul net de tegenovergestelde vraag wordt gesteld dan in de poll.mpeeters007 schreef:Ja, ik bedoel dus neen. Of neen, ik bedoel ja? Of ...Maarten schreef:
haha
Enfin, ik zou weggaan bij CE!
Ik heb de poll aangepast zodat een stem kan gewijzigd worden. 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb vandaag (schriftelijk) er mijn spaarrekening laten afsluiten. Waarom meer risico nemen (in theorie) voor dezelfde of minder interest dan op een ander. 
hoe zit het met een termijnplaatsing als je de spaarrekeining afsluit?
maw: heb je de spaarrekening nodig om erna de termijnrekening-opbrengst te krijgen?
maw: heb je de spaarrekening nodig om erna de termijnrekening-opbrengst te krijgen?
Normaal gezien wel, want de opbrengst van de termijnrekening wordt daar op gezet.
Niets weerhoud je om een spaarrekening met 1 euro aan te houden, en zodra je de interest krijgt deze over te zetten naar een andere rekening
Niets weerhoud je om een spaarrekening met 1 euro aan te houden, en zodra je de interest krijgt deze over te zetten naar een andere rekening
mijn geld staat er sinds oktober, de 6 maand aangroeipremie (1.75%) zijn zeker verworven en gingen dan over in getrouwheidspremie van 1.00 was op het moment dat ik mijn geld stortte (als ik mij goed herinner), deze loopt nu door tot 31/12/2009 wellicht (door die overgangsregeling?) en dus zou ik nu nog 1.60+1.00 krijgen als ik correct ben.