VIOO ETF
TIP
VIOO ETF
Aangezien de VANGUARD ADMIRAL F S&P SMALLCAP 600 INDEX FD E (VIOO) niet meer kan worden aangekocht in België zoek ik een alternatief (gelijkaardige rendementen/ TKP) voor US small caps.
Ik had reeds wat US small caps etfs gevonden maar deze waren 3 tot 4x duurder of het rendement was veel lager dan de VIOO over dezelfde periode.
Suggesties van alternatieven zijn welkom!
Ik had reeds wat US small caps etfs gevonden maar deze waren 3 tot 4x duurder of het rendement was veel lager dan de VIOO over dezelfde periode.
Suggesties van alternatieven zijn welkom!
Re: VIOO ETF
Ik koop ZPRS voor mijn small caps. Vooral USA maar ook de rest van de wereld.
En eens geen iShares ...
En eens geen iShares ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: VIOO ETF
CUSS iShares MSCI USA Small Cap UCITS ETF komt er dicht bij.
Niet zoo SC. Dus iets minder volatiel. Minder omhoog maar ook minder naar beneden.
Je kan ook naar MSCI world small cap fondsen kijken als je verder verder will diversifiëren naar alle ontwikkelde markten toe.
Niet zoo SC. Dus iets minder volatiel. Minder omhoog maar ook minder naar beneden.
Je kan ook naar MSCI world small cap fondsen kijken als je verder verder will diversifiëren naar alle ontwikkelde markten toe.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.