Visa Binance Vragen
Re: Visa Binance Vragen
Naam voornaam emailadress account nummer ... Geen goed idee.
Ook al toont iemand mij zijn winnend Euromillions lot, dit maakt spelen op de Euromillions nog geen goede investering.
Laatst gewijzigd door B7H4long op 10 april 2021, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Werd ondertussen verwijderd.
Voor mij persoonlijk is Elysium geen loterij of gokken maar een product waarin ik geloof en vertrouw.
Aandelen zijn dan bv totaal mijn ding niet, zo heeft elk zijn voorkeuren.
THE POWER OF COMPOUNDING
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
"Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it. He who doesn't, pays it."
-Albert Einstein-
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan B7H4long misschien ook nog even zijn post editeren ?
Edit: geeft nu wel al 404
Edit: geeft nu wel al 404
Ja dat klopt, echter zijn er 2 aparte dingen die in betreffende artikel door elkaar gehaald worden (Capital / Network). Het artikel lokt je ook naar andere mogelijkheden, kortom rond Elysium twijfel zaaien om iets anders aan te prijzen.Bp8755 schreef: ↑10 april 2021, 13:56 Gaat het over dit Elysium
https://scamwarning.org/elysium-capital ... m-company/
https://scamwarning.org/nl/elysium-capi ... m-company/
Bijkomend is het artikel geschreven op 7 juli 2020, rond die periode was de opstart nog bezig voor 'jan en alleman'.
Voorheen was er enkel het pinnacle portfolio (opgestart 2010) en Aurum Digital (opgestart oktober 2018) die enkel toegankelijk was voor +€300k klanten.
Als 'kleine klant' kan je dus via Elysium meedoen in grote portfolio's maar met veel lagere minimale instap.
Elysium Capital is het klanten gedeelte waarbij er verschillende portfolio's mogelijk zijn.
Portfolio's werken op Equiti broker waarbij elke klant zijn eigen account heeft en altijd kan starten/stoppen/bijstorten/afhalen.
Is er geen winst op het einde van de maand dan zijn er ook geen kosten.
Is er winst op het einde van de maand (bv. €100) dan blijft er €50 bij de klant en gaat er €50 naar Elysium (voor hun kosten).
De rendementen in de pdf's zijn de nettorendementen dus reeds met de fee ervan af.
Elysium Network is het netwerk gedeelte wat absoluut geen voorwaarde is.
Om aan de slag te kunnen gaan bij Elysium Network betaal je voor je positie.
Voor wie klant wil worden kan dit enkel via iemand die een positie heeft bij Elysium Network.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ah ... ok dan ... 

So true.
Met hoeveel % lopen de grootbanken weg op alle spaarrekeningen, effectenrekeningen,...
Ook al die kantoren, personeelskosten,... moeten betaald zijn.
Liever dan zo open kaart 50/50 en fair want geen winst is ook geen fee voor Elysium.
Dit zouden ze beter bij regeringsonderhandelingen ook toepassen, enkel volledig loon als er effectief een regering is.
Soit, dit topic ging eigenlijk hoofdzakelijk over een Visa bij Binance aanvragen en dit is ondertussen allemaal hier reeds nogal ver buiten topic

THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
Even wat gegoogled rond dit Elysium-verhaal; bent u werkelijk mooie winsten aan het maken, en zo ja, zou u die kunnen tonen? Ik vind alleen maar negatieve berichtgeving over dit bedrijf.BullBearT schreef: ↑10 april 2021, 15:11Ja dat klopt, echter zijn er 2 aparte dingen die in betreffende artikel door elkaar gehaald worden (Capital / Network). Het artikel lokt je ook naar andere mogelijkheden, kortom rond Elysium twijfel zaaien om iets anders aan te prijzen.
Bijkomend is het artikel geschreven op 7 juli 2020, rond die periode was de opstart nog bezig voor 'jan en alleman'.
Voorheen was er enkel het pinnacle portfolio (opgestart 2010) en Aurum Digital (opgestart oktober 2018) die enkel toegankelijk was voor +€300k klanten.
Als 'kleine klant' kan je dus via Elysium meedoen in grote portfolio's maar met veel lagere minimale instap.
Elysium Capital is het klanten gedeelte waarbij er verschillende portfolio's mogelijk zijn.
Portfolio's werken op Equiti broker waarbij elke klant zijn eigen account heeft en altijd kan starten/stoppen/bijstorten/afhalen.
Is er geen winst op het einde van de maand dan zijn er ook geen kosten.
Is er winst op het einde van de maand (bv. €100) dan blijft er €50 bij de klant en gaat er €50 naar Elysium (voor hun kosten).
De rendementen in de pdf's zijn de nettorendementen dus reeds met de fee ervan af.
Elysium Network is het netwerk gedeelte wat absoluut geen voorwaarde is.
Om aan de slag te kunnen gaan bij Elysium Network betaal je voor je positie.
Voor wie klant wil worden kan dit enkel via iemand die een positie heeft bij Elysium Network.
Zo vind je op youtube iemand ("Trade Wise") die een account heeft/had bij Elysium (hij is er sinds oktober 2020 bij; het ging een paar maanden min of meer break-even, vanaf februari gaat het mis). In comments op deze en oudere video's zijn er klanten die meer dan 90% drawdown hebben/hadden. Wat is hetgeen deze mensen verkeerd doen, dat u blijkbaar goed doet?
Op de site van Elysium zelf kijkend, zie ik even niet of je als klant de bot van Elysium koopt, waarbij Elysium de instellingen van die bot steeds weer aanpast; dan wel of je een account opent bij broker Equiti en dat Elysium daar het account management doet. In beide gevallen lijkt me dat toch een vorm van (onrechtstreeks) portfoliobeheer, of heb ik dat mis? Ik vind alvast nergens een financiële licentie voor Elysium.
Hun Aurum Digital portfolio zit na een 2,5 jaar aan een winst van 12956,19%...sta me toe u te zeggen dat ik hier toch wat red flags meen te zien.
Momenteel is er een 'probleem' bij de Alpa Linea portfolio. Hogerop in dit topic hier heb ik dit al even toegelicht.Gaukeley schreef: ↑13 april 2021, 19:40
Even wat gegoogled rond dit Elysium-verhaal; bent u werkelijk mooie winsten aan het maken, en zo ja, zou u die kunnen tonen? Ik vind alleen maar negatieve berichtgeving over dit bedrijf.
Zo vind je op youtube iemand ("Trade Wise") die een account heeft/had bij Elysium (hij is er sinds oktober 2020 bij; het ging een paar maanden min of meer break-even, vanaf februari gaat het mis). In comments op deze en oudere video's zijn er klanten die meer dan 90% drawdown hebben/hadden. Wat is hetgeen deze mensen verkeerd doen, dat u blijkbaar goed doet?
Op de site van Elysium zelf kijkend, zie ik even niet of je als klant de bot van Elysium koopt, waarbij Elysium de instellingen van die bot steeds weer aanpast; dan wel of je een account opent bij broker Equiti en dat Elysium daar het account management doet. In beide gevallen lijkt me dat toch een vorm van (onrechtstreeks) portfoliobeheer, of heb ik dat mis? Ik vind alvast nergens een financiële licentie voor Elysium.
Hun Aurum Digital portfolio zit na een 2,5 jaar aan een winst van 12956,19%...sta me toe u te zeggen dat ik hier toch wat red flags meen te zien.
De bot koop je niet als klant, je neemt als klant mede deel aan een portfolio van Elysium die jij zelf kiest uiteraard. Als klant heb je je eigen account bij de broker Equiti. Via managed account kan je dan de portfolio's zelf starten of stoppen wanneer je wenst. De trades die gedaan worden kan je als klant niets aan veranderen.
Wat je schrijft over Aurum Digital klopt helemaal. Er word immers aan onmiddelijke compounding gedaan.
Zoals je ook kan zien bij Aurum Digital zijn er ook al 3 verlies maanden geweest.
Hoe het verder allemaal in zijn werk gaat, daarvoor plannen we dan best eens een vrijblijvende online meeting in.
Dan kan je zoveel vragen stellen als je zelf wenst

THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
Is dat 'probleem' de reden waarom er geen "more info" gegevens (meer) van dat portfolio op hun site staan? Bij pakweg trustpilot of tradewise vind je in de comments meerdere mensen die beweren dat ze alleen maar verlies gehad hebben, en dat Elysium bleef beweren dat de portfolio's op winst stonden.Momenteel is er een 'probleem' bij de Alpa Linea portfolio. Hogerop in dit topic hier heb ik dit al even toegelicht.
Dan lijkt dit me toch een vorm van portfoliobeheer te zijn? Er zijn vast mensen die veel beter zijn dan ik in het traden in forex of crypto's en die ik dus wel voor me zou willen laten traden, maar is er ook geweten wie dat zijn en of die traders gereguleerd zijn?De bot koop je niet als klant, je neemt als klant mede deel aan een portfolio van Elysium die jij zelf kiest uiteraard. Als klant heb je je eigen account bij de broker Equiti. Via managed account kan je dan de portfolio's zelf starten of stoppen wanneer je wenst. De trades die gedaan worden kan je als klant niets aan veranderen.
Een kleine 13.000% winst na aftrek van de 50% commissie voor Elysium...dan hebben ze dus bruto op 2,5 jaar 25.912,38% winst gemaakt? Kan u (of Elysium) die cijfers hard maken? Dit is toch te fabelachtig om waar te zijn?Wat je schrijft over Aurum Digital klopt helemaal. Er word immers aan onmiddelijke compounding gedaan.
Zoals je ook kan zien bij Aurum Digital zijn er ook al 3 verlies maanden geweest.
Hoe het verder allemaal in zijn werk gaat, daarvoor plannen we dan best eens een vrijblijvende online meeting in.
Dan kan je zoveel vragen stellen als je zelf wenst.
Ja klopt, daarom kan je op dit moment niet op "more info" klikken van AlphaLinea.Gaukeley schreef: ↑23 april 2021, 22:24 Is dat 'probleem' de reden waarom er geen "more info" gegevens (meer) van dat portfolio op hun site staan? Bij pakweg trustpilot of tradewise vind je in de comments meerdere mensen die beweren dat ze alleen maar verlies gehad hebben, en dat Elysium bleef beweren dat de portfolio's op winst stonden.
Er is iemand in mijn downline waarbij zijn account werd afgesloten.
Hij had opgestart met €600 en doordat ze aan het hedgen zijn openen ze sneller nieuwe trades.
Het bedrag die hij nog staan had was kleiner dan de margin en daarom werd zijn account stilgelegd.
Vooraf werd er vanuit de tradingdesk gemeld dat dit kon gebeuren en voor wie zeker wilde zijn best extra inleg zou gaan doen.
Er is een ganse tradingsdesk bezig met de portfolio's.Gaukeley schreef: ↑23 april 2021, 22:24 Dan lijkt dit me toch een vorm van portfoliobeheer te zijn? Er zijn vast mensen die veel beter zijn dan ik in het traden in forex of crypto's en die ik dus wel voor me zou willen laten traden, maar is er ook geweten wie dat zijn en of die traders gereguleerd zijn?
De traders staan onder loondienst van Elysium.
Elysium is pas sinds augustus 2020 toegankelijk gemaakt voor de particuliere klant.
Voorheen was Aurum Digital en Pinnacle reeds toegankelijk voor 'the big boys', minimale instap van €300k a €400k.
Mijn upline is actief sinds september 2020, ik ken hem persoonlijk en heb zelf even eerst de kat uit de boom gekeken.
Het is wel zo dat moment van instappen erg veel verschil kan maken.
Het kan zijn dat het enkele maanden duurt vooraleer je dezelfde resultaten hebt als het 'moederprofiel'.
Je zit immers niet in de voorgaande trades die opgestart geweest zijn. Sommige trades kunnen soms tot 2 maanden geleden geopend zijn om nu pas te sluiten.
THE POWER OF COMPOUNDING
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
-
- Newbie
- Contacteer:
Waarom gaat het hier niet over de binance visa kaart?
BullBearT heeft dit onderwerp gekaapt. Hij is een verkoper voor die trading bots waar hij altijd reclame voor maakt. Hij wordt betaald voor de nieuwe klanten die hij aantrekt. Of beter: voor de personen die zich laten vangen aan de mooie verhaaltjes om bergen geld te verdienen, daar niets te moeten voor doen, en helemaal risicovrij

De FSMA doet zijn best om te waarschuwen tegen de frauduleuze praktijken van BullBearT en consoorten maar de fraudeurs maken sneller nieuwe websites, tradebots e.d. aan dan ze weer verwijderd worden.NTO schreef: ↑5 mei 2021, 06:53BullBearT heeft dit onderwerp gekaapt. Hij is een verkoper voor die trading bots waar hij altijd reclame voor maakt. Hij wordt betaald voor de nieuwe klanten die hij aantrekt. Of beter: voor de personen die zich laten vangen aan de mooie verhaaltjes om bergen geld te verdienen, daar niets te moeten voor doen, en helemaal risicovrij![]()
Denk eraan: als je gegarandeerd veel geld kunt verdienen, dan is het fraude.
Bericht vandaag:
FSMA waarschuwt voor nieuwe frauduleuze websites
Beurswaakhond FSMA waarschuwt opnieuw voor frauduleuze websites die beleggers proberen te verleiden om snel rijk te worden. De fraudeurs maken gebruik van nepadvertenties op sociale media.
Vandaag om 13:02
Biz
Na het klikken op de advertentie of het downloaden van een mobiele applicatie en het invullen van contactgegevens, worden de slachtoffers doorgaans snel opgebeld met een concreet beleggingsvoorstel (in aandelen, alternatieve beleggingen of virtuele munten). De oplichters gaan vaak erg agressief te werk, aldus de FSMA. Slachtoffers klagen achteraf dat zij hun belegde geld niet meer kunnen recupereren, of gewoonweg niets meer horen van het beleggingsplatform.