VISA reisverzekering voldoende?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
VISA reisverzekering voldoende?
Hallo,
Als ik via mijn VISA kaart een reis boek, heb ik automatisch een reisverzekering volgens mijn bank
Is dit voldoende of heb ik voor een vakantie toch nog een andere aanvullende verzekering nodig?
Als ik via mijn VISA kaart een reis boek, heb ik automatisch een reisverzekering volgens mijn bank
Is dit voldoende of heb ik voor een vakantie toch nog een andere aanvullende verzekering nodig?
Re: VISA reisverzekering voldoende?
hangt dat niet af van bank tot bank ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Allemaal te zien waarvoor je een kredietkaart gebruikt:
Ik ken iemand op een ander forum die méér dan 17 euro per maand betaalt voor een Belfius kredietkaart, maar hij heeft daar een zéér goede reisverzekering inbegrepen. Of hij dan die reis moet betalen via die kaart weet ik niet.
Ikzelf heb 2 kaarten van Beobank (heb daar geen zichtrekening). Beide kaarten kosten elk 5 euro per jaar.
Op de Visa kaart krijg ik tot 100 euro per jaar terug (aftrek volgend betalingsstaat): als ik online een betaling doe krijg ik 3% cashback.
Op de Mastercard krijg ik tot 250 euro per jaar terug: 2% op tankbeurten bij Q8 en 1% op alle andere uitgaven.
Van wat ik daarmee uitspaar kan ik al een goeie reisverzekering nemen denk ik.
Ik ken iemand op een ander forum die méér dan 17 euro per maand betaalt voor een Belfius kredietkaart, maar hij heeft daar een zéér goede reisverzekering inbegrepen. Of hij dan die reis moet betalen via die kaart weet ik niet.
Ikzelf heb 2 kaarten van Beobank (heb daar geen zichtrekening). Beide kaarten kosten elk 5 euro per jaar.
Op de Visa kaart krijg ik tot 100 euro per jaar terug (aftrek volgend betalingsstaat): als ik online een betaling doe krijg ik 3% cashback.
Op de Mastercard krijg ik tot 250 euro per jaar terug: 2% op tankbeurten bij Q8 en 1% op alle andere uitgaven.
Van wat ik daarmee uitspaar kan ik al een goeie reisverzekering nemen denk ik.
Mijn zoon is naar de USA geweest en heeft 110 € betaald voor een aparte reisverzekering.
Is reizen naar de USA ook inbegrepen in de creditcard VISA of Mastercard?
greetz
jempi25
Is reizen naar de USA ook inbegrepen in de creditcard VISA of Mastercard?
greetz
jempi25
Hoe zouden wij dat kunnen weten ? Er zijn tientallen verschillende kredietkaarten.jempi25 schreef: Is reizen naar de USA ook inbegrepen in de creditcard VISA of Mastercard?
greetz
jempi25
Er is niet zoiets als DE Visa of DE Mastercard.
Onmogelijk te beantwoorden.
Het verschilt van bank tot bank, + basis kaart of golden kaart. Een golden kaart dekt meer dan een basis kaart. Lees bij je bank wat er precies inbegrepen is, welke vrijstelling, hoogte verzekerde bedragen, welke landen verzekerd zijn, enzoverder.
Het verschilt van bank tot bank, + basis kaart of golden kaart. Een golden kaart dekt meer dan een basis kaart. Lees bij je bank wat er precies inbegrepen is, welke vrijstelling, hoogte verzekerde bedragen, welke landen verzekerd zijn, enzoverder.
Amai het is maar een vraag hé, omdat jij over BEOBANK aan het praten bent!Nete schreef:Hoe zouden wij dat kunnen weten ? Er zijn tientallen verschillende kredietkaarten.jempi25 schreef: Is reizen naar de USA ook inbegrepen in de creditcard VISA of Mastercard?
greetz
jempi25
Er is niet zoiets als DE Visa of DE Mastercard.
Slecht geslapen?
mvg
Jempi25