Visa: win een trip naar Londen of 200€
Visa: win een trip naar Londen of 200€
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Visa: win een trip naar Londen of 200€
Oeps. Niet geldig voor de Argenta Master Card. Jammer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor de tip. Ik heb direct meegedaan, zie.
Ik heb sinds enkele maanden een gratis visakaart van europabank, bovenop mijn gratis argenta mastercard. (wel te verstaan; niet om mij in de schulden te werken; maar vooral bedoeld voor buitenlandse reizen)
Toch vind ik het raar dat ik als visakaart-houder niet op de hoogte gebracht werd van deze actie.
Zou het kunnen dat Europabank Visa niet meetelt ?
Die geven immers ook geen recht op de Spaar&Pluk cheques in tegenstelling tot mijn vroegere Argenta visa en de Argenta mastercard.
Ik heb sinds enkele maanden een gratis visakaart van europabank, bovenop mijn gratis argenta mastercard. (wel te verstaan; niet om mij in de schulden te werken; maar vooral bedoeld voor buitenlandse reizen)
Toch vind ik het raar dat ik als visakaart-houder niet op de hoogte gebracht werd van deze actie.
Zou het kunnen dat Europabank Visa niet meetelt ?
Die geven immers ook geen recht op de Spaar&Pluk cheques in tegenstelling tot mijn vroegere Argenta visa en de Argenta mastercard.
Iemand die hier al aan meegedaan heeft ?
Wat ik raar vind : in het wedstrijdreglement staat onder punt 4 :
"......Na de aankoop meldt de deelnemer zich aan op de website http://www.visa.be" onclick="window.open(this.href);return false;, waar hij naast zijn persoonlijke gegevens ook de datum, het bedrag en het verkooppunt noteert waar hij een aankoop met zijn visakaart heeft verricht....."
Ik zie niet waar men het verkooppunt kan noteren.
Men kan alleen het bedrag, datum en eventueel de bank van uitgifte invullen.
Wat ik raar vind : in het wedstrijdreglement staat onder punt 4 :
"......Na de aankoop meldt de deelnemer zich aan op de website http://www.visa.be" onclick="window.open(this.href);return false;, waar hij naast zijn persoonlijke gegevens ook de datum, het bedrag en het verkooppunt noteert waar hij een aankoop met zijn visakaart heeft verricht....."
Ik zie niet waar men het verkooppunt kan noteren.
Men kan alleen het bedrag, datum en eventueel de bank van uitgifte invullen.
Ik heb ook meegedaan met de voorlopig ene transactie die ik tot nu toe gedaan heb binnen de periode van de wedstrijd. Er staat inderdaad nergens een veld om het verkooppunt in te vullen, normaal gezien volstaan de opgevraagde gegevens (datum en bedrag) om de transactie te bevestigen met uw bank.
I.v.m. uw Europabank Visa, ik denk persoonlijk niet dat dat iets uit maakt, daar dit een actie is van Visa zelf. Bij Spaar&Pluk is het een actie die van BCC uit gaat, daar maakt Europabank geen deel van uit, zij verdelen hun eigen kaarten zelf (evenals Citibank b.v.b.).
I.v.m. uw Europabank Visa, ik denk persoonlijk niet dat dat iets uit maakt, daar dit een actie is van Visa zelf. Bij Spaar&Pluk is het een actie die van BCC uit gaat, daar maakt Europabank geen deel van uit, zij verdelen hun eigen kaarten zelf (evenals Citibank b.v.b.).
Dacht ik ook al, maar ik heb er toch maar aan meegedaan, tevergeefs dan waarchijnlijk.phase schreef:Ik heb ook meegedaan met de voorlopig ene transactie die ik tot nu toe gedaan heb binnen de periode van de wedstrijd. Er staat inderdaad nergens een veld om het verkooppunt in te vullen, normaal gezien volstaan de opgevraagde gegevens (datum en bedrag) om de transactie te bevestigen met uw bank.
Vermoedelijk is dat ook de reden waarom ik deze actie via dit forum moest vernemen, en niet via Visa zelf.
Neenee, je begrijpt me verkeerd denk ik, volgens mij kan je wél mee doen zo lang je maar een Visa kaart hebt. Eenderwelke Visa, ook die van Europabank, maakt niet uit van welke bank.
Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen info of e-mail ontvangen betreffende deze actie (Citi Visa).
Als je inlogt op internetbankieren dan staat tussen je berichten de mededeling dat Europabank VISA ook meedoet aan deze actie.Louise schreef:Zou het kunnen dat Europabank Visa niet meetelt ?
Ik had je uitleg inderdaad verkeerd begrepen.phase schreef:Neenee, je begrijpt me verkeerd denk ik, volgens mij kan je wél mee doen zo lang je maar een Visa kaart hebt. Eenderwelke Visa, ook die van Europabank, maakt niet uit van welke bank.Maar eerlijk gezegd heb ik ook geen info of e-mail ontvangen betreffende deze actie (Citi Visa).
Ik heb bij Europabank een visakaart zonder zichtrekening. Dus ik kan niet inloggen op internetbankieren.kvaruni schreef:Als je inlogt op internetbankieren dan staat tussen je berichten de mededeling dat Europabank VISA ook meedoet aan deze actie.Louise schreef:Zou het kunnen dat Europabank Visa niet meetelt ?
Maar intussen heb ik gemerkt dat op hun website reclame gemaakt wordt voor deze actie van Visa.
Bedankt voor je reactie