Voordelen bij klantenabonnement
Voordelen bij klantenabonnement
Ik heb (nog) geen krantenabonnement. Vroeger had het nieuwsblad heel wat kortingen voor de abonnees, bijvoorbeeld op restaurants.
Weet iemand of ze dat nog hebben? Of andere kranten die dat nog doen?
Moet niet op restaurants zijn he, is toch niet de goede periode daarvoor, kortingen in grote winkels mag zeker ook.
Weet iemand of ze dat nog hebben? Of andere kranten die dat nog doen?
Moet niet op restaurants zijn he, is toch niet de goede periode daarvoor, kortingen in grote winkels mag zeker ook.
Re: Voordelen bij klantenabonnement
Al gedacht aan het omgekeerde?
Neem een Proximus abonnement voor je internet.
Je krijgt er gratis een (digitaal) abonnement van HLN bij.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epr ... packs.html
Le Soir kan ook, Jean
Le Soir kan ook, Jean

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De Standaard heeft een webshop met voordelige aanbiedingen. Daarvoor hoef je zelfs niet geabonneerd te zijn.
-
- Hero Member
- Contacteer:
HLN is geen krant, dat is een vod.MoreOrLess schreef: ↑30 oktober 2020, 16:24 Al gedacht aan het omgekeerde?
Le Soir kan ook, Jean![]()
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dikwijls kan je via Het Nieuwsblad dingen zoals hometrainer, e-bikes etc. goedkoper kopen.
Toegegeven , Het Nieuwsblad is iets minder sensatiebelust dan HLN.Charlesvdw schreef: ↑30 oktober 2020, 16:39 Dikwijls kan je via Het Nieuwsblad dingen zoals hometrainer, e-bikes etc. goedkoper kopen.
Maar het staat toch maar een klein trapje hoger wat betrouwbaarheid betreft

-
- Hero Member
- Contacteer:
Ook het Nieuwsblad heeft de neiging om de koppen wat spectaculairder te maken dan de volledige inhoud van het artikel. En is ook zeker niet 100% correct. En is wat populistischer dan ik graag zou hebben.MoreOrLess schreef: ↑30 oktober 2020, 17:41Toegegeven , Het Nieuwsblad is iets minder sensatiebelust dan HLN.Charlesvdw schreef: ↑30 oktober 2020, 16:39 Dikwijls kan je via Het Nieuwsblad dingen zoals hometrainer, e-bikes etc. goedkoper kopen.
Maar het staat toch maar een klein trapje hoger wat betrouwbaarheid betreft![]()
Maar De Standaard of De Morgen hebben geen lokaal nieuws, als ik mij niet vergis. Daarom houden wij het op Het Nieuwsblad.
Van de schoonouders krijg ik wekelijks de weekendeditie van De Morgen. Ik erger mij dan wel aan de politieke correctheid en gelijkhebberigheid van Joel De Ceulaer.
Bedankt. Maar het gaat me eerder om kortingen die je elders kan krijgen. Vroeger kreeg je als abonnee korting in een paar honderd restaurants als ik me niet vergis. En misschien ook op andere plaatsen.
Een beetje zoals je als Engie klant korting krijgt bij Ikea, Light Gallery en anderen. Dan kan je daar kopen wat je wil, niet enkel het product wat de shop van de krant verkoopt.