Voorstellen tot herziening hypotheek
TIP
-
piggylover
- Newbie

- Contacteer:
Voorstellen tot herziening hypotheek
Kunnen jullie je mening delen over mijn voorstel voor herfinanciering: (andere voorstellen ook welkom
)
Ik heb momenteel een lening nog lopen voor 20 jaar met een resterend bedrag van 150000 euro. Ik leen aan variabele rentevoet sinds oktober 2009 aan 3,35 (jaarlijkse herzienbaar variabele rentevoet), nu staat hij na jaarlijkse herziening op 2,37%.
Ik heb van een bank een voorstel op zak voor een vaste rentevoet aan 2,35%. Is dit een mooi voorstel? Ik ga alvast nog bij 3 andere banken met dit voorstel.
Alvast bedankt voor jullie reactie en ervaringen!
Groetjes
Ik heb momenteel een lening nog lopen voor 20 jaar met een resterend bedrag van 150000 euro. Ik leen aan variabele rentevoet sinds oktober 2009 aan 3,35 (jaarlijkse herzienbaar variabele rentevoet), nu staat hij na jaarlijkse herziening op 2,37%.
Ik heb van een bank een voorstel op zak voor een vaste rentevoet aan 2,35%. Is dit een mooi voorstel? Ik ga alvast nog bij 3 andere banken met dit voorstel.
Alvast bedankt voor jullie reactie en ervaringen!
Groetjes
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Voorstellen tot herziening hypotheek
Is volgens mij een heel mooi voorstel.
Wij hebben net onze herziening getekend aan 2,65 op 15 jaar. Bij eigen bank maar was voordeliger dan de 2,25 die we bij een andere bank kregen gezien de bijkomende kosten bij notaris en voor de verzekeringen dus 2,35 op 20 jaar lijkt me heel goed
Wij hebben net onze herziening getekend aan 2,65 op 15 jaar. Bij eigen bank maar was voordeliger dan de 2,25 die we bij een andere bank kregen gezien de bijkomende kosten bij notaris en voor de verzekeringen dus 2,35 op 20 jaar lijkt me heel goed
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
WerkendeMama
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Voorstellen tot herziening hypotheek
Piggylover, ik zie nu pas dat je deze post onder een antal draadjes gezet hebt. Zo werkt het hier niet echt ik vind het persoonlijk wat storend. Stel je vraag 1 keer en wacht geduldig je zal wel antwoord krijgen hoor.