Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Re: Voorwaarden Visakaart bij Keytrade
Het is midden september, ik kan nog altijd geen nieuwe VISA aanvragen via internetbankieren (noch via de app, noch via website)
-
- Jr. Member
ik weet wel, als je 1x in't rood gestaan hebt, en niet tijdig aangezuiverd, sta je al op een zwarte lijst.
Heb nu een nieuwe Visakaart gekregen van Keytrade. Het gaat wel om een eerste kaart ook al ben ik al enige tijd klant bij hen. Ik heb vrij snel en probleemloos de Gold kaart gekregen en ook de pincode.
Enige probleem, ik kon nergens de pincode wijzigen, ook niet bij één van de banken die in hun lijst vermeld staan, waar dat mogelijk is.
Ik heb nu een antwoord gekregen van de klantendienst dat het om technisch probleem gaat, dat ten vroegste tegen het einde van dit jaar, begin volgend jaar zal opgelost worden.
Enige probleem, ik kon nergens de pincode wijzigen, ook niet bij één van de banken die in hun lijst vermeld staan, waar dat mogelijk is.
Ik heb nu een antwoord gekregen van de klantendienst dat het om technisch probleem gaat, dat ten vroegste tegen het einde van dit jaar, begin volgend jaar zal opgelost worden.
Ik denk dat hun lijst ook niet zo up to date is. Had bij mijn vorige kaart al moeilijkheden om die pin te wijzigen ( banken waar het volgens de lijst mogelijk was maar in realiteit toch niet).
Heb ook hetzelfde meegemaakt. Ik heb het antwoord gekregen dat met de nieuwe (en niet de oude) kaarten nog niet mogelijk was de PIN te veranderen maar zal wel later (wanneer ?) mogelijk zijn via de app.mouche schreef: ↑28 september 2019, 12:52 Heb nu een nieuwe Visakaart gekregen van Keytrade. Het gaat wel om een eerste kaart ook al ben ik al enige tijd klant bij hen. Ik heb vrij snel en probleemloos de Gold kaart gekregen en ook de pincode.
Idem hier. Kan de pin code niet wijzigen.
Iemand die Visakaart al ontvangen?
Update:interzone schreef: ↑13 september 2019, 08:27 Recent zeer negatieve ervaringen gehad met de kredietkaarten van VISA. Aangekomen op reis voor het ophalen van mijn huurwagen bleek dat Keytrade betalingen blokkeerde waarbij geen authorisation code wordt opgegeven. Wat nochtans de normaalste praktijk is bij autoverhuurbedrijven.
Dus dan sta je daar mooi te kijken, je krijgt geen huurwagen mee en met debetkaart betalen is geen optie. Het was bovendien een zondag en dus geen mogelijkheid om Keytrade te bereiken.
Enorm vervelend, je neemt tenslotte een cc om geen problemen te hebben in het buitenland. Heeft ons uiteindelijk een halve dag vakantie en extra taxikosten etc. gekost.
Daarnaast werkte de VISA ook niet bij bepaalde péage betaalstations.
Aanbod is goed, maar het staat daar nog niet op punt. Voor mij geen KT Visa meer.
KT heeft mijn taxikosten intussen terugbetaald en zich geëxcuseerd voor de problemen.
Maar ze kampen daar met meerdere technische problemen blijkbaar (pin wijzigen ook zo lees ik hier). Nee, overduidelijk nog geen kaart die betrouwbaar is. Helaas, want het aanbod is goed.
Ja, voor mezelf zeer vlot 3 maanden geleden toen de nieuwe kaarten pas op hun website stonden. Heb dan ook 1 maand later een gemeenschappelijke rekening gevraagd met VISA. Na 2 maanden wacht ik nog steeds op mijn VISA. Ze zou de komende dagen binnen moeten komen

Taxikosten terugbetaald ?
De commerciele geste moet dan toch in verhouding tot het inkomen staan dat KT op een rekening heeft...
En daar stel ik me in dit voorbeeld toch vragen bij.
Ik snap niet hoe het mogelijk zou moeten zijn dat een Visakaart bij de ene bank slechter werkt dan bij de andere, al is dat in het verleden toch zo geweest.
Als iemand dat verhelderend kan uitleggen, graag !
Als je in Moskou een hotel betaalt komt jouw eigen bank daar toch niet direct in tussen (stap van de betaling aan het hotel) of wel ?
Het veranderen van de pincode loopt wel via je bank ?
Het is zoals met een auto waarvoor je extra grote wielen maakt die nergens te koop zijn .. Wat heb je aan zo'n product en waarom lanceren ze het.. ?
De commerciele geste moet dan toch in verhouding tot het inkomen staan dat KT op een rekening heeft...
En daar stel ik me in dit voorbeeld toch vragen bij.
Ik snap niet hoe het mogelijk zou moeten zijn dat een Visakaart bij de ene bank slechter werkt dan bij de andere, al is dat in het verleden toch zo geweest.
Als iemand dat verhelderend kan uitleggen, graag !
Als je in Moskou een hotel betaalt komt jouw eigen bank daar toch niet direct in tussen (stap van de betaling aan het hotel) of wel ?
Het veranderen van de pincode loopt wel via je bank ?
Het is zoals met een auto waarvoor je extra grote wielen maakt die nergens te koop zijn .. Wat heb je aan zo'n product en waarom lanceren ze het.. ?
Keytrade dat de taxi terugbetaalt, ik geloof er eigenlijk niets van...
Is er eigenlijk iemand die de nieuwe VISA-kaart al gekregen heeft van Keytrade? Normaal gezien zou de verspreiding aanvatten vanaf half september 2019. We zijn intussen 5 november en heb ze nog niet.
(dubbele post)
Laatst gewijzigd door rubenvb op 5 november 2019, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de mijne aangevraagd een paar dagen nadat ie online stond en een week of twee later in de bus gekregen. Goedkeuring duurde een kleine week, opsturen een dikke week.
Kwam eigenlijk goed gelegen gezien de veranderende politiek van Deutsche Bank inzake hun voormalig gratis aanbod.