Vraag ivm aanschaf 2de woning(appartement)
TIP
Vraag ivm aanschaf 2de woning(appartement)
Beste,
Ik ben van plan een appartement te kopen als investering: 180000 EUR (zonder kosten) KI is 1228EUR
Ik wil dit verhuren aan 650 EUR per maand. Kan er mij iemand zeggen hoe het zit met de belasting op de huurinkomsten?
Want 650*12=7800EUR per jaar bruto opbrengst.
Ik heb ergens gelezen dat er met ene factor geteld wordt? Wie kan me iets meer vertellen aub.
Bedankt
Ik ben van plan een appartement te kopen als investering: 180000 EUR (zonder kosten) KI is 1228EUR
Ik wil dit verhuren aan 650 EUR per maand. Kan er mij iemand zeggen hoe het zit met de belasting op de huurinkomsten?
Want 650*12=7800EUR per jaar bruto opbrengst.
Ik heb ergens gelezen dat er met ene factor geteld wordt? Wie kan me iets meer vertellen aub.
Bedankt
Re: Vraag ivm aanschaf 2de woning(appartement)
Private huurinkomsten worden niet belast,en moeten dusdanig niet aangegeven worden. Enkele het kadastraal inkomen moet je in je aangifte opnemen. Er is al 10 jaar sprake om private huurinkomsten te belasten, maar dat zal nog niet direkt voor morgen zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
als je geen lopende hypo-lening meer hebt
wordt 140% van het geindexeerde KI als een inkomen op je belastingbrief beschouwd als je het huis verhuurt.
De betaalde intersten van het huis komen wel in mindering van die inkomen
wordt 140% van het geindexeerde KI als een inkomen op je belastingbrief beschouwd als je het huis verhuurt.
De betaalde intersten van het huis komen wel in mindering van die inkomen
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!