Vraag rond marktorder
TIP
Vraag rond marktorder
Ik ben onlangs in etf’s aan het investeren. Heb ondertussen al een paar documenten gelezen. Moet nog veel doornemen. Omdat ik het voor mezelf graag moeijlijk maak.
Laatst gewijzigd door Fzerohero op 6 september 2020, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vraag rond marktorder
Zou toch eerst eens een handleiding lezen alvorens aan avonturen te beginnen.Fzerohero schreef: ↑6 september 2020, 00:04 Ik ben onlangs in etf’s aan het investeren. Maar ik heb hier een kleine vraag rond. Die ik eigenlijk best wel dom vind die vraag. Maar ik versta het niet voor de volle 100%. Er is een eind datum van mijn etf’s en ik weet niet juist wat je dan moet doen? Verlengen? En hoe?
Kwestie van verrassingen te vermijden in de toekomst.
Of de faq eens gaan lezen op de betrokken website , daar staat zeer zeker het antwoord.
De vraag hier op forum voor order te simpel ?
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De titel gaat over een marktorder, heb je het over een einddatum van je marktorder? of over een einddatum van je ETF?
Als het over een einddatum van een ETF gaat is het misschien dan beter om er niet in te investeren, er zijn er genoeg, kies er dan een andere uit.
Als het over een einddatum van een ETF gaat is het misschien dan beter om er niet in te investeren, er zijn er genoeg, kies er dan een andere uit.
Het gaat over het markorder zelf. Kun je misschien antwoord geven over dat. Alvast bedankt.
Ja Ik snap het. Maar ik heb echt nog niet veel vericht omdat ik nogal terughoudend ben. Ik versta de taxering wel. En de bank heeft mij gezegd dat ik dit niet aan de belastingen moet aangeven. Ook al ben ik argwanend hier over. Ik ga sowieso eens better de faq lezen in plaats van zo snel door te gaan als apps. Het zou wel fijn zijn om tips te krijgen. Natuurlijk niks is zomaar vrij.platin schreef: ↑6 september 2020, 10:35Zou toch eerst eens een handleiding lezen alvorens aan avonturen te beginnen.Fzerohero schreef: ↑6 september 2020, 00:04 Ik ben onlangs in etf’s aan het investeren. Maar ik heb hier een kleine vraag rond. Die ik eigenlijk best wel dom vind die vraag. Maar ik versta het niet voor de volle 100%. Er is een eind datum van mijn etf’s en ik weet niet juist wat je dan moet doen? Verlengen? En hoe?
Kwestie van verrassingen te vermijden in de toekomst.
Of de faq eens gaan lezen op de betrokken website , daar staat zeer zeker het antwoord.
De vraag hier op forum voor order te simpel ?