Vriend krijgt geen lening voor grond
TIP
Vriend krijgt geen lening voor grond
Ik en mijn vriend hebben een bod gedaan op een grond met volgende opschortende voorwaarden:
- Krijgen van een lening
- Vergunning uitbaten privé sauna
Ons idee was om samen te investeren in een grond waar we later een wellness zouden kunnen bouwen. Hij zou de helft lenen en ik de helft. Nu blijkt dat mijn vriend geen lening krijgt van banken. Hij heeft ondertussen al 3 weigeringen.
Kunnen ze mij dwingen om op mijn eentje de grond toch te kopen?
- Krijgen van een lening
- Vergunning uitbaten privé sauna
Ons idee was om samen te investeren in een grond waar we later een wellness zouden kunnen bouwen. Hij zou de helft lenen en ik de helft. Nu blijkt dat mijn vriend geen lening krijgt van banken. Hij heeft ondertussen al 3 weigeringen.
Kunnen ze mij dwingen om op mijn eentje de grond toch te kopen?
Re: Vriend krijgt geen lening voor grond
Voor een grond een lening krijgen zal ni gemakkelijk lukken.
Je hebt met twee een bod gedaan en met twee voorwaarden bedongen, als 1 van de twee geen lening krijgt zal de ander ook wel geen lening krijgen.
Je hebt met twee een bod gedaan en met twee voorwaarden bedongen, als 1 van de twee geen lening krijgt zal de ander ook wel geen lening krijgen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
als iemand hier zijn verhaal begint met 'mijn vriend' 'mijn buurman' 'mijn schoonbroer' enz enz...dan bedoelen ze meestal zichzelf, want ze schamen zich al op voorhand voor het onnozele verhaaltje dat ze gaan neerpennen...
@Nasa.
Best veel posts als nieuwkomer en een kennen van dit forum ook precies.
Will he stay or will he go ( soon?)
Best veel posts als nieuwkomer en een kennen van dit forum ook precies.
Will he stay or will he go ( soon?)