vroeger aflossen hypothecair mandaat
TIP
vroeger aflossen hypothecair mandaat
Ik heb in 2014 een hypothecair krediet afgesloten van 120.000€ met 60.000€ als hypothecair mandaat, dit voor de aankoop van mijn enige eigen woning.
Nu zou ik graag een deel van mijn krediet vervroegd aflossen met wel nog de maximum aan fiscale voordelen ( woonbonus).
Is het mogelijk om eerst het deel van het hypothecair mandaat af te lossen omdat ik hiervan toch geen fiscaal voordeel heb?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Nu zou ik graag een deel van mijn krediet vervroegd aflossen met wel nog de maximum aan fiscale voordelen ( woonbonus).
Is het mogelijk om eerst het deel van het hypothecair mandaat af te lossen omdat ik hiervan toch geen fiscaal voordeel heb?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Re: vroeger aflossen hypothecair mandaat
Natuurlijk is dat mogelijk. Gewoon even bij de bank horen wat het resterende saldo is voor dit gedeelte.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous9
Crouch, pas op. De ontlener dient twee leningsnummers te hebben, anders wordt er sowieso pro-rata afgelost.
Bedankt voor jullie reactie.
Ik heb maar 1 leningsnummer en wat ik tot hiertoe gezien heb is dat de 2 delen pro rata zijn gedaald, ik hoop dat ik toch een opsplitsing kan maken. Ik ga de vraag stellen aan mijn bank.
Ik heb maar 1 leningsnummer en wat ik tot hiertoe gezien heb is dat de 2 delen pro rata zijn gedaald, ik hoop dat ik toch een opsplitsing kan maken. Ik ga de vraag stellen aan mijn bank.
Zo was dat in ieder geval bij mij. 1 mailtje/tel naar zen bank en TS heeft een antwoord op zijn vraag.