Vroegtijdige afsluiting actie termijnrekening 4 jaar - 4,10%
-
Goffin Bank
Vroegtijdige afsluiting actie termijnrekening 4 jaar - 4,10%
Onze actie op de termijnrekening 4 jaar aan 4,10% was een enorm succes. Heden werd beslist de actie vroegtijdig stop te zetten.
Er zullen geen nieuwe openingsfiches meer aanvaard worden. Deze die tot vandaag (poststempel), 18 november, nog de hoofdzetel van de bank bereikten zullen wel verwerkt worden en de inlage dient uiterlijk op woensdag 25 november bij Goffin Bank op de rekening te staan.
Het nieuwe tarief op de termijnrekening 4 jaar zal 3,30% bedragen.
Er zullen geen nieuwe openingsfiches meer aanvaard worden. Deze die tot vandaag (poststempel), 18 november, nog de hoofdzetel van de bank bereikten zullen wel verwerkt worden en de inlage dient uiterlijk op woensdag 25 november bij Goffin Bank op de rekening te staan.
Het nieuwe tarief op de termijnrekening 4 jaar zal 3,30% bedragen.
Re: Vroegtijdige afsluiting actie termijnrekening 4 jaar - 4,10%
beste,
ik heb een premiorekening en een termijnrekening
als ik morgen een storting doe naar mijn premio, komt het dan nog in orde om van de termijnrekening van 4.10% te genieten?
grtjs
ik heb een premiorekening en een termijnrekening
als ik morgen een storting doe naar mijn premio, komt het dan nog in orde om van de termijnrekening van 4.10% te genieten?
grtjs
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Goffin Bank
Dat komt nog in orde. Stuur ons wel even een mailtje(directbank@goffinbank.be) met de melding van welk bedrag werd overgemaakt en met de vraag het over te boeken naar termijnrekening 4 jaar.
ik heb dit wel gedaan via een kantoor
grtjs
grtjs
-
Goffin Bank
ok, geen probleem, bel even met de kantoorhouder de dag (of 2 dagen) nadat je de storting uitvoerde.