Vtest
Vtest
De Vtest gedaan met de prijzen van Januari voor elektriciteit maar ik stel vast dat die prijzen ongeveer gelijk liggen.
Die prijzen gingen toch sterk omhoog gaan dit jaar. Nog iemand opgemerkt?
Die prijzen gingen toch sterk omhoog gaan dit jaar. Nog iemand opgemerkt?
Re: Vtest
Het BTW tarief op electriciteit is gestegen ergens onderweg..
Prijzen van de distributietarieven zijn al gestegen in 2015. Dat is al even geleden.
Er is geen gratis hoeveelheid KWH meer per jaar. Dat is ook veranderd.
Deze 3 wijzigingen hebben weinig te maken met de prijs van de stroom op zich. Het zijn de extraatjes die duurder worden etc.
Op de teller van de VREG verandert er niet veel. Op je faktuur wel. Maar het doet er niet toe bij welke leverancier je gaat : het verandert bij allemaal.
Prijzen van de distributietarieven zijn al gestegen in 2015. Dat is al even geleden.
Deze 3 wijzigingen hebben weinig te maken met de prijs van de stroom op zich. Het zijn de extraatjes die duurder worden etc.
Op de teller van de VREG verandert er niet veel. Op je faktuur wel. Maar het doet er niet toe bij welke leverancier je gaat : het verandert bij allemaal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
en de turteltaks komt er in maart pas bij.
Ik heb in december de test gedaan en in januari prijsverschil is er nauwelijks. Het ging toch omhoog gaan?haelewyn schreef:Het BTW tarief op electriciteit is gestegen ergens onderweg..
Vind je het nog niet erg genoeg misschien ?
De kosten die gestegen zijn tot nu toe .. en de taks die er nog bij komt heeft niets te maken met de stroomprijs op zich.
Enkel met de extra's die er bovenop komen.
Ik weet niet of iemand bovenstaande 2 zinnen duidelijker kan uitleggen ? Ik ga slapen alleszins
En dan knus naar jullie warme nestjes. Oogjes dicht .. en snaveltjes toe. Slaap lekker !
De kosten die gestegen zijn tot nu toe .. en de taks die er nog bij komt heeft niets te maken met de stroomprijs op zich.
Ik weet niet of iemand bovenstaande 2 zinnen duidelijker kan uitleggen ? Ik ga slapen alleszins
En dan knus naar jullie warme nestjes. Oogjes dicht .. en snaveltjes toe. Slaap lekker !
Ecopower is vorige jaren altijd "de beste koop" geweest voor stroom na het sociale tarief. Vanaf 01/01/2016 zakt ecopower van plaatst 2 naar plaats 35.....
Dan zal ik eens uitkijken naar een andere leverancier.Kameri schreef:alleen voor mensen met zonnepanelen,is ecopower goed, verbruik=0 en abonnement=0.dus je betaalt niets,dat kan bij geen enkele andere leverancier
Het is, volgens mij, momenteel geen goede periode om de elektriciteitstarieven te vergelijken, omdat nog niet alle wijzigingen (=verhogingen) doorgevoerd werden.
Met die test zit alles inbegrepen ook distributie. Dus is een totaal prijs die volgends de vtest tegenover vorig jaar nauwelijks verschilt.haelewyn schreef:Vind je het nog niet erg genoeg misschien ?
Ik weet niet of iemand bovenstaande 2 zinnen duidelijker kan uitleggen ? Ik ga slapen alleszins![]()
Kameri schreef:alleen voor mensen met zonnepanelen,is ecopower goed, verbruik=0 en abonnement=0.dus je betaalt niets,dat kan bij geen enkele andere leverancier
Niets?? En de distributiekosten (prosumententarief) dan