Waar analistenrapporten van Morningstar in pdf-formaat ?
TIP
Waar analistenrapporten van Morningstar in pdf-formaat ?
Ik heb onlangs via een trial op Fiscal.ai de analistenrapporten van Morningstar ontdekt. Handig is dat je ze daar in pdf-formaat te zien krijgt en je ze ook kan downloaden. Voor een Plus-abonnement betaal je $24 per maand.
Morningstar Investor zelf is goedkoper ($20,75) maar de commentaren van analisten staan gewoon in html op de site. Dus geen mooie pdf's. Ik heb hier een 7 day trial.
Ook Yahoo Finance biedt de rapporten via hun premiumabonnementen aan maar die zijn enkel voor Amerikanen.
Iemand die weet heeft van andere formules goedkoper dan $24 ?
Morningstar Investor zelf is goedkoper ($20,75) maar de commentaren van analisten staan gewoon in html op de site. Dus geen mooie pdf's. Ik heb hier een 7 day trial.
Ook Yahoo Finance biedt de rapporten via hun premiumabonnementen aan maar die zijn enkel voor Amerikanen.
Iemand die weet heeft van andere formules goedkoper dan $24 ?
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Waar analistenrapporten van Morningstar in pdf-formaat ?
Ik sta ook op het punt om het Plus abo bij fiscal ai af te sluiten.
Als je even wacht krijg je normaal nog eens een extra 15% korting op een jaar abo.
Vind hun lay-out zeer aangenaam en ook niet meteen betere/goedkopere alternatieven.
Als je even wacht krijg je normaal nog eens een extra 15% korting op een jaar abo.
Vind hun lay-out zeer aangenaam en ook niet meteen betere/goedkopere alternatieven.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.