Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
TIP
Re: Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
Dit zal het zijn voor vandaag want het is bijna niet meer te volgen:
13 minuten geleden — Trump verhoogt importheffingen voor China per direct tot 125 procent, pauze van 90 dagen voor landen die geen tegenmaatregelen nemen.
13 minuten geleden — Trump verhoogt importheffingen voor China per direct tot 125 procent, pauze van 90 dagen voor landen die geen tegenmaatregelen nemen.
De ‘overwinning’ van de oranje gek. Binnen 3 maanden terug alles kapot.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Of volgende week al

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/

Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ik ben juistgeteld 4 dagen geleden voor het eerst in Etfs begonnen met bolero, wat een moment om ermee te beginnen;
wat voor een zottenkot is dat die beurs 

Laatst gewijzigd door MJF op 9 april 2025, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig hebben de stockpickers en glazenboldenkers hier weer opnieuw op het juiste moment bijgekocht. Waar blijven ze. Precies toch vrij stil zo.
EU blijft gestraft, ze moesten de flosdraad en de spiegels maar niet afstraffen.
En de sojaboontjes in december :-D
Man man slappe vod EU...
Gaan de EU beurzen morgen ook opveren?
En de sojaboontjes in december :-D
Man man slappe vod EU...
Gaan de EU beurzen morgen ook opveren?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Tja het is maar hoe je het bekijkt. Op de weekgrafiek bv stijgen we terug terwijl normaliter het 200 daags eerst zou zijn aangetikt.(4679) Hij is te vroeg met zijn manipulatie...
Ik vind hem om het zacht uit te drukken helemaal niet sportief.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De komende uren realiseren de Amerikanen zich dat het "probleem Trump" nog steeds bestaat en dat de US zeker op een recessie afstevent. Dan komen de beleggers tot rede en zakken de futures weer onder de slotkoers van de US beurzen vandaag.
De IWDA gaat zich morgen bij opening baseren op die lagere futures (tov de slotkoers van de US beurzen vandaag).
Dus zal de stijging van de IWDA morgen zeer matig zijn.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
Het genie heeft zijn gedachtegang gedeeld over zijn beslissing. People were getting a little bit yippy.

Asked why he decided on a pause, President Trump says, “Well, I thought that people were jumping a little bit out of line. They were getting yippy. They were getting a little bit afraid.”
https://www.nytimes.com/live/2025/04/08 ... roid-share
Euh, neen. Jij bent uitgestapt of zit cash precies?KleineSpaarder schreef: ↑9 april 2025, 21:48De komende uren realiseren de Amerikanen zich dat het "probleem Trump" nog steeds bestaat en dat de US zeker op een recessie afstevent. Dan komen de beleggers tot rede en zakken de futures weer onder de slotkoers van de US beurzen vandaag.
De IWDA gaat zich morgen bij opening baseren op die lagere futures (tov de slotkoers van de US beurzen vandaag).
Dus zal de stijging van de IWDA morgen zeer matig zijn.
Morgen krijgen Europeanen pas de kans om dit te kopen. Short dit maar eens.. IWDA morgen +10%.
“'Eerder vandaag, voor de aankondiging van Trump, zijn we in onze basisprognose uitgegaan van een recessie in de VS', klinkt het bij de economen van Goldman Sachs. 'We komen daar nu op terug.'”
De jaarlijkse import van de VS is $3,966.17B. 10% tax daarop is nog steeds 396M$. Nog steeds een pak geld. Als ze zich dat morgen realiseren gaat het weer bergaf.
Los daarvan heeft Trump en zijn clan bij mij alle credibiliteit verloren.
De reden van zijn bocht geeft hij niet. Ik denk dat hij zware signalen heeft gekregen dat er een meltdown van het financiele systeem op komst was/is. Zoiets als het failliet van Lehman Brothrers. Daarom kiest hij plots eieren voor zijn geld. Spijtig is dat de rust maar 90 dagen zal duren. Ik zie in die 90 dagen veel beleggers afhaken. Een keer ontsnapt aan die gek maar geen twee keer.
Los daarvan heeft Trump en zijn clan bij mij alle credibiliteit verloren.
De reden van zijn bocht geeft hij niet. Ik denk dat hij zware signalen heeft gekregen dat er een meltdown van het financiele systeem op komst was/is. Zoiets als het failliet van Lehman Brothrers. Daarom kiest hij plots eieren voor zijn geld. Spijtig is dat de rust maar 90 dagen zal duren. Ik zie in die 90 dagen veel beleggers afhaken. Een keer ontsnapt aan die gek maar geen twee keer.
pietroo schreef: ↑9 april 2025, 22:11Of juist niet.
Het genie heeft zijn gedachtegang gedeeld over zijn beslissing. People were getting a little bit yippy.![]()
Asked why he decided on a pause, President Trump says, “Well, I thought that people were jumping a little bit out of line. They were getting yippy. They were getting a little bit afraid.”
https://www.nytimes.com/live/2025/04/08 ... roid-share