Waar groene lening
TIP
Op zoek naar de laagste rente? Vergelijk alle aanbieders van kredieten
Waar groene lening
Waar zijn de goedkoopste Groene leningen aan te gaan?
We zitten met de hypoteek bij KBC (=bijlenen/herzien), maar hoorde dat Aargenta ook goed is...
nog een 3de bank als kandidaat?
We zitten met de hypoteek bij KBC (=bijlenen/herzien), maar hoorde dat Aargenta ook goed is...
Re: Waar groene lening
Overal gaan horen , alles vergelijken. Maar bij 2 banken gaan horen is niet slim.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wij hebben 5 banken gedaan en zijn uiteindelijk met argenta in zee gegaan. Die zaten minstens 1,5% goedkoper dan de andere offertes.johan d schreef:Waar zijn de goedkoopste Groene leningen aan te gaan?
Zelfs lager we onze hypotheek hadden gebruikt bij Dexia. Eindelijk tarief was 2,76%
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
'n Tijdje gelden stond hier CPH Bank als goedkoopste. Nu blijk die daar plots bovenaan weg als je geen selectie doet.
Voor de algemene resultaten kan je terecht bij "Groene lening en ECO-krediet" onder het tabbeld: "LENEN"
Als je selecteert op CPH Bank krijg je evenwel op de spaargids-calculator wel nog de resultaten.
Ik ken de bank zelf niet maar volgens mij gaat alles wel franstalig zijn (misschien heb je daar geen probleem mee), ze hebben enkel filialen in Wallonië (sommige op de taalgrens) Maar misschien heb je daar geen probleem mee. € staat in verschillende talen op het briefje, zelfs in 't Grieks
D'er staan hier wel 'n pak calculators op de site hoor, je staat er soms versteld van. (MET inbreng van forumleden)
Al kan je met 'n nieuw draad wel nog eens iets extra te weten komen.
Voor de algemene resultaten kan je terecht bij "Groene lening en ECO-krediet" onder het tabbeld: "LENEN"
Als je selecteert op CPH Bank krijg je evenwel op de spaargids-calculator wel nog de resultaten.
Ik ken de bank zelf niet maar volgens mij gaat alles wel franstalig zijn (misschien heb je daar geen probleem mee), ze hebben enkel filialen in Wallonië (sommige op de taalgrens) Maar misschien heb je daar geen probleem mee. € staat in verschillende talen op het briefje, zelfs in 't Grieks

D'er staan hier wel 'n pak calculators op de site hoor, je staat er soms versteld van. (MET inbreng van forumleden)
Al kan je met 'n nieuw draad wel nog eens iets extra te weten komen.