Waar juiste Financiële gegevens vinden ?
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Waar juiste Financiële gegevens vinden ?
Zit al een tijdje met een probleem. Waar kan je de juiste financiele gegevens over een aandeel terugvinden ?
Bv. Koers / winst verhouding Bekaert
Bij Binck voor 2013 een k/w van 47,4x (wat die x ook moge betekenen), bij de Tijd vind ik voor 2013 een k/w van 18,10.
Voor Econocom geeft dit een K/w van respectievelijk 12,7x en 10,9.
En op beursduivel vind je weer andere cijfers.
Waar halen jullie de cijfers vandaan ?
Bv. Koers / winst verhouding Bekaert
Bij Binck voor 2013 een k/w van 47,4x (wat die x ook moge betekenen), bij de Tijd vind ik voor 2013 een k/w van 18,10.
Voor Econocom geeft dit een K/w van respectievelijk 12,7x en 10,9.
En op beursduivel vind je weer andere cijfers.
Waar halen jullie de cijfers vandaan ?
Laatst gewijzigd door nicknamesucks op 22 september 2013, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Waar juiste Financiële gegevens vinden ?
Op de site van een bedrijf zou je toch de juiste cijfers moeten kunnen vinden hé ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als ge weet dat de winstverwachting volgen Binck 0,61 per aandeel is, bij de tijd 1,6. Dat verklaart toch de k/w.
Misschien wel de 2 uitersten.
In alle geval is de koers van Bekaert na de debacle van de zonnepanelen al flink gestegen.
Nu het bedrijf heeft ondertussen door hun winsten op die snijdraad, indertijd, overal in de wereld hun poot neergezet.
P.S.
die x betekent gewoon onbekend, of e van verwachting, in het Engels. Een schatting van de k/w met 2 cijfers na de komma heeft gewoon geen zin.
Misschien wel de 2 uitersten.
In alle geval is de koers van Bekaert na de debacle van de zonnepanelen al flink gestegen.
Nu het bedrijf heeft ondertussen door hun winsten op die snijdraad, indertijd, overal in de wereld hun poot neergezet.
P.S.
die x betekent gewoon onbekend, of e van verwachting, in het Engels. Een schatting van de k/w met 2 cijfers na de komma heeft gewoon geen zin.
Ik gebruik de jaarrekeningen, halfjaar of kwartaalcijfers om alles dan zelf uit te rekenen. Ik vind het uitpluizen één van de leuke aspecten aan beleggen. Niks is leuker dan een verborgen parel tegen te komen.