waar naartoe na kaupthing
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
frederik
waar naartoe na kaupthing
24.000 teruggekregen van AGDL. Vraag waar naar toe ermee?
staat voorlopig op kbc maar die intresten daar zijn echt wel zielig..
op het overzicht op deze site zijn nog enkele banken die méér dan 5% geven (fortis, dexia, ethias , .. en ook nog enkele 'exotische' maar daar heb ik genoeg van), maar ik denk dat dit een kwestie van dagen, weken is met name dat zij ook zoals kbc gevoelig gaan zakken ? Dus moeilijk om nu een keuze te maken...
hoe denken jullie erover ?
Argenta geniet precies mijn voorkeur , ik zie 4,25 wat in feite niet slecht is, al is dat ook niet gegarandeerd...
staat voorlopig op kbc maar die intresten daar zijn echt wel zielig..
op het overzicht op deze site zijn nog enkele banken die méér dan 5% geven (fortis, dexia, ethias , .. en ook nog enkele 'exotische' maar daar heb ik genoeg van), maar ik denk dat dit een kwestie van dagen, weken is met name dat zij ook zoals kbc gevoelig gaan zakken ? Dus moeilijk om nu een keuze te maken...
hoe denken jullie erover ?
Argenta geniet precies mijn voorkeur , ik zie 4,25 wat in feite niet slecht is, al is dat ook niet gegarandeerd...
Re: waar naartoe na kaupthing
Argenta is inderdaad wel ok, Rabobank zal volgens mij ook wel continu vrij hoog blijven. (nu 4%).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
frederik
Rabobank valt onder nederland zeker?
ken je da met die belgische regering?? stel dat daar iets foutloopt moeten we dus op nedl rekenen..
ken je da met die belgische regering?? stel dat daar iets foutloopt moeten we dus op nedl rekenen..
ik vertrouw misschien liever nederland dan belgië :-).
En stel dat Kaupthing Belgisch zou geweest zijn.... ik twijfel eraan dat men al begonnen zou zijn met uitbetaling hoor.
Argenta lijkt goed, maar ik verwacht toch een dezer dgen ook een duik naar beneden. Van mijn (bescheiden) spaargeld staat op dit moment 2/3 bij Argenta en 1/3 bij Rabobank.
En stel dat Kaupthing Belgisch zou geweest zijn.... ik twijfel eraan dat men al begonnen zou zijn met uitbetaling hoor.
Argenta lijkt goed, maar ik verwacht toch een dezer dgen ook een duik naar beneden. Van mijn (bescheiden) spaargeld staat op dit moment 2/3 bij Argenta en 1/3 bij Rabobank.
-
frederik
rabobank is al gezakt naar 4%
kans dat ze nog verder zakt groot of zal dit stabiel blijven?
De kans is groot dat zij nog gaan dalen, maar dat kan je van alle banken zeggen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
-
JurgenG
Volgens mij zullen ze allemaal nog een heel stuk zakken.kirederf schreef: rabobank is al gezakt naar 4%
Idd, ik had het te voorzichtig uitgedrukt als ik het terug lees. Het is geen kans maar een zekerheid.JurgenG schreef:Volgens mij zullen ze allemaal nog een heel stuk zakken.kirederf schreef: rabobank is al gezakt naar 4%
alle banken zullen moeten zakken, vraag is gewoon wanneer en met hoeveel %
Ik denk nog vóór het einde van het jaar, ingaande vanaf 1 jan 2009 ten laatste.Scott79 schreef: alle banken zullen moeten zakken, vraag is gewoon wanneer en met hoeveel %
We kunnen alleen maar gissen,maar naar mijn bescheiden mening , gaat er altijd wel een onderscheid gemaakt gaan worden tussen internet-spaarrekeningen en traditionele, tenzij de overheid vooralsnog ook daar stokken in de wielen gaat steken.
Alles hangt af van de nieuwe spaarregeling die vanaf 01/01/2009 zal ingevoerd worden. Nu is het nog te voorbarig om "de beste spaarrekening" te weten.
-
john2
Niet... waar de beste voorwaarden zijn te rapen....dat is al jaren zo, maar ja mensen houden van risico nemen.Banken met de beste voorwaarden willen mensen ronselen (zijn reeds nu in de problemen of komen er kortelings in)...dat moeten wij nu hier niet meer verklaren zekers met al die Kauphtig gedeputeerden !
Zonder risico blijven alleen Agenta en Deutsche bank over...volgens mijn bescheiden mening natuurlijk.
Zonder risico blijven alleen Agenta en Deutsche bank over...volgens mijn bescheiden mening natuurlijk.
-
frederik
zeker van deutsche bank?
hun reputatie is toch ferm door het slijk gehaald met die aandelen van lehman-brodhters of hoe noemt het
(alhoewel ik ook de vetrenderende spaarrekning heb bij deutsche bank)
hun reputatie is toch ferm door het slijk gehaald met die aandelen van lehman-brodhters of hoe noemt het
(alhoewel ik ook de vetrenderende spaarrekning heb bij deutsche bank)
Deutsche Bank is koploper wat betreft verschillende tarieven voor een en dezelfde rekening. Enkel op in gaan als je rente gegarandeerd is voor de volledige periode. Dit is nu niet meer het geval. Ze garanderen ergens tot in februari en daarna verval je op bodemtarieven.
BMBP is dan bvb veel beter. Ze garanderen niets maar tot nu toe geven ze altijd een competitieve intestvoet die ook geldt voor de bestaande klanten. Wel maar vanaf 10000.
BMBP is dan bvb veel beter. Ze garanderen niets maar tot nu toe geven ze altijd een competitieve intestvoet die ook geldt voor de bestaande klanten. Wel maar vanaf 10000.
Zouden ze dat nog tijdig 'rond' krijgen denk je? De week tussen kerst en nieuw doen onze verkozenen niets... nog stemming in de commissie nodig, dan in de kamer, dan nog publiceren in het staatsblad...Vaganzza schreef: Alles hangt af van de nieuwe spaarregeling die vanaf 01/01/2009 zal ingevoerd worden. Nu is het nog te voorbarig om "de beste spaarrekening" te weten.
Of gaan ze ons half maart met terugwerkende kracht centen afpakken??
Deutsche Bank is volgens mij enkel oké als je altijd goed blijft opletten hoelang de rente gegarandeerd is, wanneer en hoe diep je terugvalt en wanneer een bepaalde periode ten einde loopt...