Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Waar vind ik beter voor een eerste belegging ?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
23 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Waar vind ik beter voor een eerste belegging ?

• Citeer

Bericht door haelewyn » 16 oktober 2019, 23:44

Normaal zou ik zoiets nog durven kopen...
Maar dan zit je weer met de instapkost van de grootbank etc..
Die lopende kosten, zitten die in de inventariswaarde van het fonds verrekend ? Of houden ze dat jaarlijks van je rekening ? (Weet ik veel / nog nooit fondsen gekocht).

https://www.ing.be/fundsheets/FundSheet ... 3349_N.pdf

Waar en wat vind ik beter ? Ik zoek iets in de zin van hetzelfde maar toch anders (lagere kosten).
Een dakfonds zou ik prima vinden om mee te beginnen, of meerdere.

Als ik die kosten bekijk moet dat fonds al erg goed presteren om winstgevend te zijn na 1 jaar. Het heeft de laatste jaren nooit langdurig of veel boven de huidige inventariswaarde kunnen presteren. Een winst van 3 procent over een jaar om break even te draaien lijkt mij onwaarschijnlijk.

Iemand tips wat en waar ik het best zou kopen voor een eerste belegging ?

Over het 'wanneer' twijfel ik ook nog. Het lijkt me nu niet het beste moment (?), niet echt het moment waarop alles laag staat en waarschijnlijk gaat stijgen.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Re: Waar vind ik beter voor een eerste belegging ?

• Citeer

Bericht door Yaris » 17 oktober 2019, 01:27

ING Core Fund Dynamic
ISIN BE6282433349

Even snel opgezocht op Morningstar.

Rendement op drie jaar geannualiseerd is 4,15%. Dat is matig voor een fonds. YTD is 12,72%, dat is weinig in dit uitstekend beursjaar.

Kijk eens naar volgende fondsen, beide verkrijgbaar bij MeDirect:
Fundsmith Equity Fund
Robeco Global Consumer Trends Equities

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 17 oktober 2019, 08:37

Yaris,

Haelewyn heeft het niet voor zuid Europese banken.
Laat zich liever in de zak zetten door Hollanders.
Er is hier al zo veel geschreven over huisbank fondsen en eventuele alternatieven.
Blijft nog wil hij defensief - offensief of dynamisch beleggen.
Estate Guru believer.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 17 oktober 2019, 08:48

Als iemand als Haelewyn voor het eerst in een beleggingsfonds wil investeren, dan is dat een contra-indicator.

Het vet is dan van de soep. Er kan gedacht worden dat een keerpunt in zicht is.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 17 oktober 2019, 08:52

Als hij naar een grootbank stapt, en ze maken zijn profiel op, dan is de kans zeer groot dat hij in het hokje "heel defensief" geplaatst zal worden.
Wat blijft dan over ? Obligatiefondsen, heel misschien een mixfonds ?

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 17 oktober 2019, 09:00

Alle indicatoren verwijzen naar een opkomende financiële crisis in 2020. Goldman Sachs spreekt dat dan weer tegen. Wie moet men geloven. Een feit is dat het niet te voorspellen is wanneer de crisis zal toeslaan. Voorzichtigheid is de boodschap en zoals terecht aangehaald, wanneer diegenen die uit wanhoop van hun spaaropbrengsten zich gaan wagen aan beleggen , dan is inderdaad het vet van de soep.

Ik weet het voor mezelf ook niet, ik blijf voorzichtig aan de zijlijn.

GreenDean
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door GreenDean » 17 oktober 2019, 09:11

Idem hier. Ik zit op een berg cash om van te duizelen. Hoewel ik niet denk dat het zo'n vaart zal lopen als nu beweerd wordt. Maar dat is enkel maar de mening van deze microscopische garnaal.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 17 oktober 2019, 10:35

platin schreef: ↑17 oktober 2019, 08:37 Haelewyn heeft het niet voor zuid Europese banken.
Laat zich liever in de zak zetten door Hollanders.
Er is hier al zo veel geschreven over huisbank fondsen en eventuele alternatieven.
Blijft nog wil hij defensief - offensief of dynamisch beleggen.
Platin, ... dat klinkt weer een beetje zuur. Slecht weer deze week he man, ook 25 km van hier ?

Ik laat mij liefst van al door geen enkele bank in het zak zetten.
En ik heb het niet voor Maltese banken. Ook niet voor Italiaanse of Griekse. Voor de Spaanse bank op onze markt ben ik recent bijgedraaid.

Maar als M het beste aanbod op de markt aanbiedt ben ik wel te overtuigen.
Ik sta vandaag de dag nog altijd weigerachtig tov MeDirect voor hun spaarrekeningen.
Voor beleggingsfondsen zie ik het anders maar dat is een product dat ik tot de dag van vandaag nog niet heb aangekocht.
Als ik me niet vergis : Als MeDirect overkop gaat of het gaat er enorm slecht en ik heb een fonds bij hen in bewaring van Robeco, ben ik mijn geld nog altijd niet kwijt (of mijn deelname aan dat fonds). Dus : nog altijd allemaal prima.

Banken voor Hollanders :
Deze week wou ik nog iets aankopen dat ik liefst voor het weekend in huis had.
Een nieuw toestel in de winkel 150 euro. Een tweedehands toestel op marktplaats : 30 euro.
Welke bank zou het aankunnen om een betaling in te geven 's avonds om 20 uur en die bij de bestemmeling te bezorgen op de middag van de volgende dag ? ING deed het zonder meerkost.. Ik betwijfel dat mijn / jouw andere banken het even goed zou doen.

Verschillende banken zijn goed in verschillende dingen.
Ik heb er niets op tegen een bank te gebruiken voor dingen waarin ze de beste op de markt zijn.
Als MeDirect de topper is voor fondsen dan zou ik er klant worden als ik een dakfonds aankoop.
Van wat ik bij mijn grootbanken zie is het niet echt 'aangewezen' voor mij om het daar aan te kopen.
De bakker op de hoek gaat me ook niet kunnen helpen. Je moet ergens gaan..
Liever hier dan bij de plaatselijke bankier die je zijn standaardrommel doorschuift.
Net als naar een garage 'alle merken' gaan waar de verkoper een Fiat Punto of een Chevrolet Kalos van zijn hof probeert te krijgen.

Veel geschreven over alternatieven : ofwel zie ik door de bomen het bos niet (zeer waarschijnlijk) ofwel is het vaak allemaal zo ingewikkeld dat het voor mij niet leesbaar is.
Kennis van het ganse financiële systeem of van fondsen / dakfondsen zijn voor mij geen sterkte, eerder een zwakte. Geen interesse om er een hobby van te maken, net zoals ik niet alles wil weten over de benzine die ik tank.. ook al stop ik zelfs daar soms tijd in.
Ik stel daarom hier de vragen op een manier waarvan ik denk dat ik het antwoord nuttig en voor mij verstaanbaar zal vinden. Dat zit er altijd wel ergens tussen.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 17 oktober 2019, 10:44

mouche schreef: ↑17 oktober 2019, 09:00 Een feit is dat het niet te voorspellen is wanneer de crisis zal toeslaan.

Voorzichtigheid is de boodschap en zoals terecht aangehaald, wanneer diegenen die uit wanhoop van hun spaaropbrengsten zich gaan wagen aan beleggen , dan is inderdaad het vet van de soep.
Het eerste is wat ik al zei in het laatste stuk van mijn startpost.
Ik DENK erover om dat te doen. ik heb het nog altijd niet gedaan.. (Vooral) omdat ik twijfel of dit het moment is. Als de markten al 3 jaar in een dalende lijn zouden zitten zou ik het waarschijnlijk ook niet aandurven.

Wanhoop : ik kan mis zijn maar ik voel dat niet. Een mens kan van politiek idee veranderen (maar ook van financieel idee) door de omstandigheden waarin men verkeert. Die worden mee bepaald door de wereld om je heen, soms ook gekend als 'de markt'.
Spaaropbrengsten op spaarrekeningen : daar is het vet zeker van de soep.
Ik vond het voorstel om 10 procent in fondsen te parkeren nog geen slecht idee hier, een tijdje geleden.
Dakfondsen lijken me voor mij dan de beste stap.
Ik ga me door geen enkele bank in een hokje van 'extreem defensief' laten duwen. Dan kan ik alles laten zoals het is maar dat moet mijn eigen keuze zijn. Niet die die ik zou moeten maken omwille van het hokje waar ik in zit. Ik wil bv 80-90 procent op verschillende spaarrekeningen houden en toch 10-20 procent in een risicoklasse 3 - 5 belegging parkeren, gespreid. Er mag al eens een 3 tussen zitten maar ook een 4 en een 5. Geen zessen of 7's voor mij.. Of maar een miniem aandeel (1 % ?) in de portefeuille.

Als zelfs mensen als Haelewyn ... etc ... Dan hoor ik ergens precies een Jaguar rijder klagen als iemand uit een sociale wijk er ook zo een koopt. Of zie ik dat verkeerd en is dat puur rationeel, geen emotie ?
Als het rationeel is : banken pushen hun klanten naar fondsen.. Zelfs als hen dat maar amper lukt, gaan er veel mensen dat proberen.
Je hebt er Haelewyn niet voor nodig als voorbeeld om te weten dat meer mensen in die boot gaan stappen.
Haelewyn heeft jaren geleden al eens geinvesteerd in een beleggingsfonds maar dat is zo hard meegevallen (sarcasme) dat hij er jaren niets meer moest van weten. Niet iedereen vindt het een goed idee om te gokken. Beleggen is gokken.. Cash in een put in de grond begraven is dat ook ;D
Wie dat idee niet aanvaardt is niet bereid om voor de spiegel te gaan staan, zijn hand op het hoofd te leggen en te zien wie er onder staat.

Wushi
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Wushi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Wushi » 17 oktober 2019, 11:56

Ik snap niet goed waarom fondsen via MeDirect worden gepromoot, Fundsmith T bijvoorbeeld heeft slechts een jaarlijkse fee van 1,19%, maar als je de versie bij MeDirect koopt dan heb je een fee van 1,69.. je geeft gewoon een halve percent per jaar aan MeDirect..

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 17 oktober 2019, 12:17

En waar kan jij de versie aan 1,19% kopen ?

Wushi
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Wushi
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Wushi » 17 oktober 2019, 12:23

Bij Bolero bijvoorbeeld, daar heb ik die gekocht allesinds

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 17 oktober 2019, 12:54

haelewyn schreef: ↑17 oktober 2019, 10:44
Dakfondsen lijken me voor mij dan de beste stap.
Ik ga me door geen enkele bank in een hokje van 'extreem defensief' laten duwen. Dan kan ik alles laten zoals het is maar dat moet mijn eigen keuze zijn. Niet die die ik zou moeten maken omwille van het hokje waar ik in zit. Ik wil bv 80-90 procent op verschillende spaarrekeningen houden en toch 10-20 procent in een risicoklasse 3 - 5 belegging parkeren, gespreid. Er mag al eens een 3 tussen zitten maar ook een 4 en een 5. Geen zessen of 7's voor mij.. Of maar een miniem aandeel (1 % ?) in de portefeuille.
Dakfondsen zijn voor niemand de beste stap, enkel banken verdienen er dik aan. Je hebt die ook niet nodig om je risico beperkt te houden. Je wil, laat ons zeggen 20% van je spaargeld blootstellen aan risicoklasse 4, een gemiddeld risico, ga er van uit dat als het tegenzit 30% verlies niet abnormaal is. Via een dakfonds betaal je daar jaarlijks gemakkelijk 3% kosten voor (verborgen kosten op de primaire fondsen en nog eens op het dakfonds zelf) plus eventueel instapkosten. 30% Verlies op 20% van je geld is gelijk aan 6% verlies op het totaal. Stel nu dat je slechts 6% van je kapitaal belegt in een aandeel, dan kan je in principe ook maximaal 6% van je kapitaal verliezen, dit echter met een zeer lage en eenmalige kost bij aanschaf en verkoop. Het risico dat juist jouw aandeel waardeloos wordt kun je vermijden door meerdere aandelen of een indexfonds te kopen.

Samengevat, heb je een laag risico profiel, beleg dat slechts een klein stukje van je kapitaal in aandelen of index fondsen met een hogere risicoklasse maar met veel lagere kosten. Weinig kosten op een klein bedrag zullen op termijn veel meer renderen dan hoge kosten op een groter bedrag.

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 17 oktober 2019, 15:18

Het hangt ook af van je leeftijd en hoe lang je het geld kan missen. Bij een goed fonds zal je op lange termijn in het slechtste geval niet verliezen. Het hoofd kunnen koel houden in zo'n situatie, dat is andere koek. Ik zou al veel gewonnen hebben moest ik mijn beste beleggingen bijgehouden hebben tot op vandaag. In de laatste jaren van de stierenmarkt, was geduld een mooie deugd! Maar ik heb veel verkocht en een winst gemaakt die toch nog hoger lag dan op het spaarboekje de laatste vijf jaar.
Helaas staan we nu voor een berenmarkt die vroeg of laat gaat aanbreken en dat vraagt een andere strategie die vooral op lange termijn succes kan hebben. Je moet daar een neus voor hebben en op gepaste tijd kopen en verkopen. Voor bestaande beleggingen kan je afwachten en bijkopen. Maar nu beginnen...dat vind ik niet het goede moment.

karine
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer karine
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door karine » 17 oktober 2019, 16:31

Yaris schreef: ↑17 oktober 2019, 01:27 Kijk eens naar volgende fondsen, beide verkrijgbaar bij MeDirect:
Fundsmith Equity Fund
Robeco Global Consumer Trends Equities
Deze kan je dus maandelijks gratis aankopen bij MeDirect ?
Alleen spijtig dat ze dit jaar al rond de 30% gestegen zijn.

Gesloten
  • Afdrukweergave

23 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy