Waarom zijn Bolero en KBC verschillende kosten?
TIP
Waarom zijn Bolero en KBC verschillende kosten?
De effecten rekeningen hebben totaal andere kosten.
Maar bolero = KBC?
Ik begrijp dit dus niet hé.
Wat is de logica achter deze dingen?
Maar bolero = KBC?
Re: Waarom zijn Bolero en KBC verschillende kosten?
Bolero was ooit een aparte firma, die dan is overgenomen door KBC.
Die laatste deden nog enkel transacties op grootbank wijze. Vaak oudere klanten die bellen naar de bank om orders door te geven en met zeer hoge transactiekosten. (€50 per order of zo)
ipv zelf een online tool te ontwikkelen werd dus Bolero geïntegreerd.
KBC geeft zelf seminaries aan (vaak oudere) begoede klanten die beurstransacties doen om deze mensen naar Bolero te krijgen ipv dat deze van KBC tout court gaan afhaken omwille van de hoge kosten. En zeker door de massale reclame van Keytrade, Bink...
Dus ga er maar van uit dat op termijn enkel Bolero zal blijven bestaan. Maar mogelijk zijn er nog ouwe getrouwe klanten die op klassieke manier transacties willen doen en daar kan KBC dan ook alleen maar van profiteren.
Die laatste deden nog enkel transacties op grootbank wijze. Vaak oudere klanten die bellen naar de bank om orders door te geven en met zeer hoge transactiekosten. (€50 per order of zo)
ipv zelf een online tool te ontwikkelen werd dus Bolero geïntegreerd.
KBC geeft zelf seminaries aan (vaak oudere) begoede klanten die beurstransacties doen om deze mensen naar Bolero te krijgen ipv dat deze van KBC tout court gaan afhaken omwille van de hoge kosten. En zeker door de massale reclame van Keytrade, Bink...
Dus ga er maar van uit dat op termijn enkel Bolero zal blijven bestaan. Maar mogelijk zijn er nog ouwe getrouwe klanten die op klassieke manier transacties willen doen en daar kan KBC dan ook alleen maar van profiteren.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous9
wes808 schreef:De effecten rekeningen hebben totaal andere kosten.
Maar bolero = KBC?
Waarom hebben Vueling en Iberia verschillende prijzen? Brussels Airlines en Lufthansa? Zichtbaar aparte entiteiten van dezelfde eigenaar kunnen uiteraard zelf de verkoopsvoorwaarden bepalen.
Dezelfde reden als Keytrade en Crelan andere kosten hebben. Of Fintro en Fortis. Of dat er een verschillende prijzenpolitiek heerst bij Spar, Okay en Colruyt.wes808 schreef:De effecten rekeningen hebben totaal andere kosten.
Maar bolero = KBC?
Capisce?
En wat is de reden hier dan wel achter ? Ik zie persoonlijk niet echt waarom ik naar de Spar zou gaan als ik vijfhonderd meter verder in de Colruyt , ik zeg maar iets, 10 % goedkoper kan winkelen. Leg het ons eens uitInversor schreef: Of dat er een verschillende prijzenpolitiek heerst bij Spar, Okay en Colruyt.
Capisce?
Moest iedereen denken als u, zou er nog volk rondlopen in andere winkels als Colruyt?geebee schreef:En wat is de reden hier dan wel achter ? Ik zie persoonlijk niet echt waarom ik naar de Spar zou gaan als ik vijfhonderd meter verder in de Colruyt , ik zeg maar iets, 10 % goedkoper kan winkelen. Leg het ons eens uitInversor schreef: Of dat er een verschillende prijzenpolitiek heerst bij Spar, Okay en Colruyt.
Capisce?en liefst niet in het Italiaans
Blijkbaar is er een markt voor.
Er zouden er misschien beter meer zoals mij denken, er zou al heel wat minder maand over zijn op het einde van het geld ...
geebee schreef: En wat is de reden hier dan wel achter ? Ik zie persoonlijk niet echt waarom ik naar de Spar zou gaan als ik vijfhonderd meter verder in de Colruyt , ik zeg maar iets, 10 % goedkoper kan winkelen. Leg het ons eens uiten liefst niet in het Italiaans
Niet vergeten dat veel mensen ergens producten kopen , omdat ze dit zo gewoon zijn. Je moet ook je beperkte tijd en energie steken in het analyseren van dergelijke zaken etc.
Jij gaat er bijvoorbeeld van uit dat Colruyt de beste prijzen heeft, maar dat is heus niet altijd het geval hoor. Maar ik vermoed dat jij niet je tijd gaat steken in het vergelijken van alle prijzen bij Colruyt en andere winkels in de buurt, laat staan andere alternatieven.
Ik vermoed van wel ... daarom heb ik meer geld over dan maand ...Naick schreef:geebee schreef: En wat is de reden hier dan wel achter ? Ik zie persoonlijk niet echt waarom ik naar de Spar zou gaan als ik vijfhonderd meter verder in de Colruyt , ik zeg maar iets, 10 % goedkoper kan winkelen. Leg het ons eens uiten liefst niet in het Italiaans
Niet vergeten dat veel mensen ergens producten kopen , omdat ze dit zo gewoon zijn. Je moet ook je beperkte tijd en energie steken in het analyseren van dergelijke zaken etc.
Jij gaat er bijvoorbeeld van uit dat Colruyt de beste prijzen heeft, maar dat is heus niet altijd het geval hoor. Maar ik vermoed dat jij niet je tijd gaat steken in het vergelijken van alle prijzen bij Colruyt en andere winkels in de buurt, laat staan andere alternatieven.