Wachttijd vooraleer ik kan inloggen
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Re: Wachttijd vooraleer ik kan inloggen
Hoi iedereen,
ook reeds van woensdag aanvraag online verzonden rond 14u30 en ook reeds de mail ontvangen dat ze mij niet vergeten zijn. Ik wacht op een -hoop ik- spoedige SMS.
Alleszins al nen chapeau voor jullie communicatie en de gratis helpdesk/klantendienst
ook reeds van woensdag aanvraag online verzonden rond 14u30 en ook reeds de mail ontvangen dat ze mij niet vergeten zijn. Ik wacht op een -hoop ik- spoedige SMS.
Alleszins al nen chapeau voor jullie communicatie en de gratis helpdesk/klantendienst
Een bank die investeerd in goede communicatie bezorgd mij een warm en goed gevoel 
-
Tux
Vandaag SMS ontvangen en rekening geactiveerd.... alles is vlot gelopen... nice 
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Alle,
tis of gelijk ze hadden mij gehoord ; alles kunnen ingeven en aanpassen ; dus ok !
tis of gelijk ze hadden mij gehoord ; alles kunnen ingeven en aanpassen ; dus ok !
Aanvraag al verstuurd sinds woensdag 11:07( en ook ID elektronisch verstuurd woensdag 11:10). Nog steeds geen SMS ontvangen. Wachttijd is blijkbaar al verdubbeld voor mij.
Aan vorige berichten te zien is het zeker geen fifo dat ze toepassen op die aanvragen voor opening.
Gisteravond ook de sms ontvangen.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
hehe, dat zat ik ook te denken. Raar dat mensen die later registreerden eerder een sms krijgen en zo. Je zou inderdaad verachten dat dat via het fifo principe zou gaanBartd schreef:Aan vorige berichten te zien is het zeker geen fifo dat ze toepassen op die aanvragen voor opening.
Ik heb me donderdagochtend ingeschreven en ik heb nog geen definitieve mail of SMS gehad. Het zal dus wel voor maandag zijn - hoop ik.
Tussen haakjes passen zij ook de 11/12 regel toe? Maw geven stortingen in januari ook recht op een getrouwheidspremie voor 2012?
Tussen haakjes passen zij ook de 11/12 regel toe? Maw geven stortingen in januari ook recht op een getrouwheidspremie voor 2012?
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Van op de site :Tissik9 schreef:Ik heb me donderdagochtend ingeschreven en ik heb nog geen definitieve mail of SMS gehad. Het zal dus wel voor maandag zijn - hoop ik.
Bovendien is het ook zo dat bij ons, de stortingen die u in januari doet nog dat jaar reeds een getrouwheidsrente zullen opbrengen. Snel storten is dus de boodschap.
Wij werken heel hard om onze achterstanden weg te werken. Ook morgen zal hier nog aan gewerkt worden dus het kan zijn dat u morgen nog uw SMS ontvangt.
Mocht dat toch niet het geval zijn dan is dat niet direct een probleem want wij hanteren inderdaad de 11 maanden regel. Stortingen in januari brengen dus nog getrouwheidspremie op in 2012.
Mocht dat toch niet het geval zijn dan is dat niet direct een probleem want wij hanteren inderdaad de 11 maanden regel. Stortingen in januari brengen dus nog getrouwheidspremie op in 2012.
-
voiddude
Heb je al eens telefonisch contact opgenomen met hun helpdesk ?
@ eric_cuypers
Het is heel erg moeilijk om in algemene termen op concrete situaties in te gaan. Het beste wat u inderdaad kan doen is onze gratis helpdesk contacteren zodat wij kunnen overlopen wat er mis is gegaan en ervoor zorgen dat dit in orde komt (0800 63 500). U kan ook uw persoonlijke gegevens aan mij bezorgen dan contacteer ik u zelf.
Ik kan u in ieder geval garanderen dat het niet om één grote publiciteitsstunt gaat want heel wat mensen hebben ondertussen een geactiveerde spaarrekening en/of getrouwheidsrekening waar reeds behoorlijke sommen op staan.
Ik zie dat u een nieuwe bezoeker bent van dit forum (en wij verwelkomen elke bezoeker) maar de mensen die hier reed een tijdje rondneuzen weten dat, indien dergelijke situaties de meerderheid van de gevallen zouden zijn, wij hier behoorlijk zouden worden afgemaakt.
Het is heel erg moeilijk om in algemene termen op concrete situaties in te gaan. Het beste wat u inderdaad kan doen is onze gratis helpdesk contacteren zodat wij kunnen overlopen wat er mis is gegaan en ervoor zorgen dat dit in orde komt (0800 63 500). U kan ook uw persoonlijke gegevens aan mij bezorgen dan contacteer ik u zelf.
Ik kan u in ieder geval garanderen dat het niet om één grote publiciteitsstunt gaat want heel wat mensen hebben ondertussen een geactiveerde spaarrekening en/of getrouwheidsrekening waar reeds behoorlijke sommen op staan.
Ik zie dat u een nieuwe bezoeker bent van dit forum (en wij verwelkomen elke bezoeker) maar de mensen die hier reed een tijdje rondneuzen weten dat, indien dergelijke situaties de meerderheid van de gevallen zouden zijn, wij hier behoorlijk zouden worden afgemaakt.
Gewijzigd door NIBC, bericht privé verstuurd.
Laatst gewijzigd door NIBC op 13 januari 2012, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum lijkt me niet de geschikte plaats om privé berichten rond te zenden.