Wanneer werkloosheidsuitkeringen ontvangen CoVid?
Wanneer werkloosheidsuitkeringen ontvangen CoVid?
Mijn vrouw is nu tijdelijk werkloos omdat haar sector stilligt, wanneer ontvangt zij haar werkloosheidsvergoeding? Een collega van haar zit bij de ACV, zij hadden verteld dat ze geen geld hadden om de werklozen uit te betalen?
Ik kan me moeilijk inbeelden dat mensen zonder spaargeld kunnen wachten op een vervangingsinkomen.
Ik kan me moeilijk inbeelden dat mensen zonder spaargeld kunnen wachten op een vervangingsinkomen.
Re: Wanneer werkloosheidsuitkeringen ontvangen CoVid?
Geld is geen probleem maar 1 miljoen mensen zo snel uitbetalen wel ,beetje geduld komt wel in orde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De vakbondsinstellingen en de HvW(voor diegenen die niet gesyndiceerd zijn) doen de uitbetalingen. De RVA bepaalt of je een uitkering krijgt en hoe groot die is.jonash schreef: ↑13 april 2020, 10:16 Mijn vrouw is nu tijdelijk werkloos omdat haar sector stilligt, wanneer ontvangt zij haar werkloosheidsvergoeding? Een collega van haar zit bij de ACV, zij hadden verteld dat ze geen geld hadden om de werklozen uit te betalen?
Theorie ( beloftes ) en praktijk zijn 2 verschillende zaken
-eerst enkele maanden nodig door de overwerkte rva ambtenaren om te onderzoeken of je wel recht hebt
-dan het geld gaan zoeken
binnen een half jaartje of zo zal het dossier wel in orde zijn
op juridischforum.be heeft er een tijdje geleden ook al iemand zo een vraag gesteld, die wou de vakbond gaan dagvaardigen
( kreeg wel de wind van voren )
-eerst enkele maanden nodig door de overwerkte rva ambtenaren om te onderzoeken of je wel recht hebt
-dan het geld gaan zoeken
binnen een half jaartje of zo zal het dossier wel in orde zijn
op juridischforum.be heeft er een tijdje geleden ook al iemand zo een vraag gesteld, die wou de vakbond gaan dagvaardigen
( kreeg wel de wind van voren )
Mijn zoon is bij het ACVen heeft zijn werkloosheid ontvangen.
Eenvriend van mij is bij het ABVV en ook hij heeft zijn centen gehad.
Zou kunnen dat dit met periode betaald word. Voor de 10de vd maand; en andere voor de 20ste.
Eenvriend van mij is bij het ABVV en ook hij heeft zijn centen gehad.
Zou kunnen dat dit met periode betaald word. Voor de 10de vd maand; en andere voor de 20ste.
Zeker ervoor zorgen dat ze haar formulier C3.2 invult en bezorgt aan de vakbond of hulpkas.
Zonder deze aanvraag, volgt er geen uitbetaling. (instructies zijn te vinden op de websites van voormelde instellingen)
Sommige vakbonden hebben tegenwoordig zelfs een gebruiksvriendelijk formulier online om je hiermee te helpen.
Zonder deze aanvraag, volgt er geen uitbetaling. (instructies zijn te vinden op de websites van voormelde instellingen)
Sommige vakbonden hebben tegenwoordig zelfs een gebruiksvriendelijk formulier online om je hiermee te helpen.