Wasmiddel
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wasmiddel
Wat is het beste wasmiddel voor kleurenwas / donkere was? (poeder of vloeibaar)
Tandil supergeconcentreerd wasmiddel een goede keuze? (Aldi)
Iemand een idee was de beste koop is volgens Test Aankoop?
Tandil supergeconcentreerd wasmiddel een goede keuze? (Aldi)
Iemand een idee was de beste koop is volgens Test Aankoop?
Re: Wasmiddel
De laatste 'Beste Koop' (en ik denk zelfs ook 'best van de test') waar ik weet van heb was Formil Color super geconcentreerd van Lidl. Ben er zelf ook zeer tevreden van.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Maak je wasmiddel zelf. Is makkelijk zelf te maken, op paar minutjes.
Via google vindt je genoeg info daarover.
Via google vindt je genoeg info daarover.
Ooit gelezen dat Formil van Lidl als beste uit alle tests komt. Wijzelf kopen altijd merkproducten (zoals Ariel, Dash, Lenor, Persil, ...) in Colruyt.
Ik vind dat je best wel lang met zo'n 'brik' doet dat het dan niet waard is om te gaan bezuinigen op die €0,50 dat het goedkoper is in de Lidl.
Nog een tip, hamster dit soort producten niet!
Na verloop van tijd (3à4 jaar) begint het wasproduct te klonteren en is het sowieso voor het containerpark.
Ik vind dat je best wel lang met zo'n 'brik' doet dat het dan niet waard is om te gaan bezuinigen op die €0,50 dat het goedkoper is in de Lidl.
Nog een tip, hamster dit soort producten niet!
Na verloop van tijd (3à4 jaar) begint het wasproduct te klonteren en is het sowieso voor het containerpark.
Als ge om het jaar er eens goed mee schudt voorkomt dat het klonteren. Kleine tip.
Niet alle 'recepten' zijn geschikt, lees bijv https://naturesnurtureblog.com/homemade ... -problems/
Ik ben er nogal allergisch aan. Dus voor mij alleen Dreft waspoeder.
Precies of Lidl heeft zelf een fabriek van waspoeder.
Vermits Duits, gokje op Henkel als producent ?
Estate Guru believer.
Kan zijn, maar ik riskeer het niet meer. In het verleden al te veel moeten weggooien omdat ik uitslag kreeg... En alles elke keer opnieuw wassen, zodat het helemaal uit de kleren is. Voor mij hoeft het allemaal niet meer.
Trouwens, ik koop mijn wasproduct ook maar alleen met serieuze korting
.
Trouwens, ik koop mijn wasproduct ook maar alleen met serieuze korting

Mijn broer koopt het tijdens bulkdagen bij Bol.com
Dan komen er ineens 10 pakken zijn richting uit die hij dan doorverkoopt bij zijn schoonfamilie :p
Moet wel zeggen dat hij A-producten koopt aan de prijs van die Formil van Lidl.
Dan komen er ineens 10 pakken zijn richting uit die hij dan doorverkoopt bij zijn schoonfamilie :p
Moet wel zeggen dat hij A-producten koopt aan de prijs van die Formil van Lidl.
De grootste private label producent van wasmiddelen edm die ik ken, is McBride. Met o.a. 2 vestigingen in België.
http://www.mcbride.co.uk/where-we-are/map-and-locations
De wasmiddelen van Aldi en Lidl scoren extreem goed op kwaliteitsvlak. Aangezien ze ook goedkoop zijn hoef je niet verder te zoeken. Al de rest is marketing.
Overlaatst nog een test van zonnecremes. Die superdeluxe dure dingen van bij de apotheek scoorden het slechtst. Het beste product bleek doodgewoon Nivea te zijn, en het huismerk van Lidl was zelfs bijna even goed, terwijl het nog geen kwart kostte van de frans klinkende namen uit de apotheek (de laboratoire blabla kweetnietwat).
Overlaatst nog een test van zonnecremes. Die superdeluxe dure dingen van bij de apotheek scoorden het slechtst. Het beste product bleek doodgewoon Nivea te zijn, en het huismerk van Lidl was zelfs bijna even goed, terwijl het nog geen kwart kostte van de frans klinkende namen uit de apotheek (de laboratoire blabla kweetnietwat).
En aangezien dit een financieel forum is:Fakkel schreef: ↑12 juni 2019, 11:13
De grootste private label producent van wasmiddelen edm die ik ken, is McBride. Met o.a. 2 vestigingen in België.
http://www.mcbride.co.uk/where-we-are/map-and-locations
https://finance.yahoo.com/quote/MCB.L?p ... c=fin-srch
Hier ecover poeder voor alle wasjes.
En vaak gewoon azijn als wasverzachter.
En vaak gewoon azijn als wasverzachter.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash