Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2020 zal gedaan hebben t.o.v vandaag (Kerstdag 2019)
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2020 zal gedaan hebben t.o.v vandaag (Kerstdag 2019
Vandaag heeft MSCI world weer een nieuwe recordhoogte bereikt.
Behalve tijdens de laatste week van januari hebben deze breedgespreide wereld aandelen dit jaar elke week een record bereikt.
Behalve tijdens de laatste week van januari hebben deze breedgespreide wereld aandelen dit jaar elke week een record bereikt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Re: Wat denken (niet hopen) jullie dat de beurs (wereld) tegen Kerst 2020 zal gedaan hebben t.o.v vandaag (Kerstdag 2019
Die stijging is irrationeel. De markt negeert alle risico's voor de wereldeconomie zoals het coronavirus. Dat kan niet goed blijven gaan.
Ja, dat is toch wat we al maanden/jaren zeggen hé ...
Na 7 weken zitten we op +5,21%
IWDA boven de 60€. Het gaat hard...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Wat je ziet is niet de beurs die meer waard wordt
Maar de reflectie van geld dat minder waard wordt
Hoezo? Inflatie is maar 2% ofzo.
Dat zeg ik hier ook al een tijdje, maar het zijn altijd dezelfden die dan hetzelfde mantra-deuntje afratelen en beweren dat het niet waar is.superbosko schreef: ↑15 februari 2020, 10:20 Wat je ziet is niet de beurs die meer waard wordt
High five.

The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ik heb leren lezen, schrijven en tellen. En, wat meer is, ogen en oren in mijn hoofd die ik gebruik en een meestal goed werkend brein zonder mist van het papegaaien wat de bonobo's voorzeggen. Onderbouwd genoeg?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Dat klopt gedeeltelijk maar zelfs met de inflatie meegerekend bieden aandelen op termijn altijd een positief rendement.superbosko schreef: ↑15 februari 2020, 10:20 Wat je ziet is niet de beurs die meer waard wordt
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Je moet zo veel mogelijk van je geld in activa hebben
Vastgoed, aandelen, edelmetalen
Waarom denk je dat de beurs blijft stijgen, ondanks al het negatieve nieuws?
Het slimme geld neemt een voorschot op de ontwaarding van het geld.
Enige manier om schulden probleem in de wereld op te lossen.
Vastgoed, aandelen, edelmetalen
Waarom denk je dat de beurs blijft stijgen, ondanks al het negatieve nieuws?
Het slimme geld neemt een voorschot op de ontwaarding van het geld.
Enige manier om schulden probleem in de wereld op te lossen.
TINA natuurlijk.superbosko schreef: ↑15 februari 2020, 11:02 Waarom denk je dat de beurs blijft stijgen, ondanks al het negatieve nieuws?