Wat doen met je geld
TIP
Re: Wat doen met je geld
Onze huistroll volgt meestal hetzelfde pad. Gemakkelijk te herkennen. Vroeg me overigens af of hij in Imelda met Corona lag want was reeds een tijdje stom.
Ik zou aanraden om een deel van dat geld aan een goed doel te geven en om van de rest iets leuks te doen, zodra dat weer kan natuurlijk. 

@Yaris, Ja hoor, ik had je post over trol wel gelezen, maar berichtje meer of minder zal de zaak ni maken, de info kan dan maar goed zijn voor andere spaargidsers misschien..
We hebben hier ook nog een andere huistrol, maar die heeft zich ook al een tijd niet meer laten zien. Zijn berichten lijken eerst serieuze post's, maar dan ontspoort hij. Hij begint dan ook opzettelijk schrijffouten te maken, dat is zijn handelsmerk. Of zou dat toch dezelfde trol zijn? Misschien breng ik hem anders nog op ideeën

-
- Hero Member
- Contacteer:
Yaris, het kan toch niet zo zijn dat 'de vluchtelingen'' alleen mensen op straat neersteken of omver rijden? Stel u voor u bent een vluchteling, gevlucht uit Syrië, na een moeilijke reis komt u aan in Europa met de bedoeling een nieuw leven op te bouwen. Sommige lukt het, andere niet. Je kunt nog zo hard werken maar zonder geluk ben je nergens. Geluk is niet afdwingbaar. De een werkt hard en het lukt allemaal, de ander werkt ook hard maar het lukt helemaal niet. In het algemeen zijn de mensen uit Syrië hoog opgeleid en ze hebben geen geluk gehad met of in Syrië. See the other way around: stel dat België Syrië is..dan zou u toch ook blij zijn dat u opgevangen werd?
Zijn er onderzoeken waarnaar je kan verwijzen die jouw stelling ondersteunen? Want nu geef je de indruk dat het gut feeling is, dan is die stelling ook weinig waard.Jozefien1969 schreef: ↑10 september 2020, 23:16 In het algemeen zijn de mensen uit Syrië hoog opgeleid en ze hebben geen geluk gehad met of in Syrië. See the other way around: stel dat België Syrië is..dan zou u toch ook blij zijn dat u opgevangen werd?
Los daarvan:
Ja, graag.Jozefien1969 schreef: ↑10 september 2020, 23:16 See the other way around: stel dat België Syrië is..dan zou u toch ook blij zijn dat u opgevangen werd?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Gij kunt alles onderzoeken maar wellicht is het soms beter eens een land te bezoeken, en met de mensen aldaar te praten. Doe dat in goede en slechte tijden, zodat u een gemiddeld beeld kunt vormen. En ja, in Syrië zijn ze zoals in Libanon en Iran goed opgeleid.Badwater schreef: ↑11 september 2020, 08:31Zijn er onderzoeken waarnaar je kan verwijzen die jouw stelling ondersteunen? Want nu geef je de indruk dat het gut feeling is, dan is die stelling ook weinig waard.Jozefien1969 schreef: ↑10 september 2020, 23:16 In het algemeen zijn de mensen uit Syrië hoog opgeleid en ze hebben geen geluk gehad met of in Syrië. See the other way around: stel dat België Syrië is..dan zou u toch ook blij zijn dat u opgevangen werd?
Los daarvan:Ja, graag.Jozefien1969 schreef: ↑10 september 2020, 23:16 See the other way around: stel dat België Syrië is..dan zou u toch ook blij zijn dat u opgevangen werd?
Een extra tip: wanneer u niet kunt reizen naar deze landen ( uiteraard raad ik u dit af op dit moment ) kunt u altijd nog als vrijwilliger mensen uit het buitenland helpen. U merkt dan zeer snel het verschil. Verder hoor ik graag over uw onderzoeken alvorens het kind in het badwater te gooien.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Uw site of whatever gaat mij te ver.