Wat is er aan de hand met de etf USPY (DE000A14ZT85)
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
- VIP member
- Contacteer:
Wat is er aan de hand met de etf USPY (DE000A14ZT85)
Sinds dinsdag 21/04/2020 wordt de tracker (etf) USPY (DE000A14ZT85) niet meer genoteerd op de XETRA beurs (Frankfurt).
Hier lees ik: 'This fund has been liquidated or merged.' Ik hoop op 'merged'
Iemand meer info?
Het is een tracker in de Cyber Security sector, niet in de Cyber Criminaliteit, I hope
Hier lees ik: 'This fund has been liquidated or merged.' Ik hoop op 'merged'

Iemand meer info?
Het is een tracker in de Cyber Security sector, niet in de Cyber Criminaliteit, I hope

Re: Wat is er aan de hand met de etf USPY (DE000A14ZT85)
En wat heeft je broker geantwoord?spaarfreakje schreef: ↑22 april 2020, 03:05 Sinds dinsdag 21/04/2020 wordt de tracker (etf) USPY (DE000A14ZT85) niet meer genoteerd op de XETRA beurs (Frankfurt).
Hier lees ik: 'This fund has been liquidated or merged.' Ik hoop op 'merged'![]()
Iemand meer info?
Het is een tracker in de Cyber Security sector, niet in de Cyber Criminaliteit, I hope![]()
En de fund provider?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- VIP member
- Contacteer:
nog in behandeling (Keytradebank)
Volgens eigen opzoekingen op internet zou het iets met de Brexit te maken hebben.
Een similar etf met andere isin (IE00BYPLS672) maar zelfde ticker USPY is in USD genoteerd op de Londense beurs.
Hopelijk komen ze bij Keytrade tot dezelfde bevindingen en is het idd een merge-geval. Ik hou mijn hart vast.
Volgens eigen opzoekingen op internet zou het iets met de Brexit te maken hebben.
Een similar etf met andere isin (IE00BYPLS672) maar zelfde ticker USPY is in USD genoteerd op de Londense beurs.
Hopelijk komen ze bij Keytrade tot dezelfde bevindingen en is het idd een merge-geval. Ik hou mijn hart vast.
Morningstar geeft de volgende 6 varianten van ISPY/USPY
https://www.morningstar.be/be/funds/Sec ... f&type=ETF
https://www.morningstar.be/be/funds/Sec ... f&type=ETF
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
-
- VIP member
- Contacteer:
Bedankt. Ik wacht op de oplossing van Keytrade via mail. Dit lijkt me niet iets voor het callcenter hé 

-
- VIP member
- Contacteer:
Er is nu een omruiling gebeurd naar L&G Cyber Security met isin: IE00BYPLS672 en ticker: ETLA
Identiek hetzelfde aantal maar voorlopig kan ik er nog geen orders voor ingeven....
Is dus al dik 8 dagen hangende...
Ik blijf duimen...
Als iemand dit ook voor heeft, graag reactie aub.
Dank.
Identiek hetzelfde aantal maar voorlopig kan ik er nog geen orders voor ingeven....
Is dus al dik 8 dagen hangende...
Ik blijf duimen...
Als iemand dit ook voor heeft, graag reactie aub.
Dank.
-
- VIP member
- Contacteer:
Gisteren werd de rare ticker ETLA terug vervangen in USPY maar de Ierse ISIN blijft.
'symbol change' was de vermelding...
Zonet geprobeerd een order in te geven maar kreeg opnieuw de foutmelding 'onbekend of verkeerd symbool'...
Het blijft haperen. Morgen nog eens proberen, vooraleer ik opnieuw contact neem...
Ik ga ervan uit dat Keytrade me wel zal informeren wanneer het helemaal terug ok is natuurlijk
'symbol change' was de vermelding...
Zonet geprobeerd een order in te geven maar kreeg opnieuw de foutmelding 'onbekend of verkeerd symbool'...
Het blijft haperen. Morgen nog eens proberen, vooraleer ik opnieuw contact neem...
Ik ga ervan uit dat Keytrade me wel zal informeren wanneer het helemaal terug ok is natuurlijk

-
- VIP member
- Contacteer:
Vandaag een limietorder ingegeven en het is gelukt!
Het waren 15 bange dagen.
Nog wel geen uitleg van Keytrade gekregen maar op internet had ik eerder al gevonden dat het iets met de Brexit te maken had.
Het waren 15 bange dagen.
Nog wel geen uitleg van Keytrade gekregen maar op internet had ik eerder al gevonden dat het iets met de Brexit te maken had.
-
- VIP member
- Contacteer:
Probleem is schijnbaar opgelost:
andere ISIN: IE00BYPLS672
zelfde ticker: USPY
Volgens mijn info op internet zou het dus te maken hebben met de Brexit.
andere ISIN: IE00BYPLS672
zelfde ticker: USPY
Volgens mijn info op internet zou het dus te maken hebben met de Brexit.