Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Wat is je plan bij volgende correctie en de mogelijke bear market die erop volgt? En wat daarna?

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
99 berichten
  • Pagina 5 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Wat is je plan bij volgende correctie en de mogelijke bear market die erop volgt? En wat daarna?

• Citeer

Bericht door NTO » 16 december 2018, 11:27

ignition schreef: ↑15 december 2018, 21:55 Hoe bepaal jij wanneer je cash of aandelen moet aanhouden?
Mijn gedeelte aandelen (steeds in de vorm van zuivere aandelen-fondsen en -trackers) evolueren tussen de 15% en de 70%, volgens de "algemene" financieel-economische vooruitzichten en het risico dat ik hierbij wil lopen. Ik ga ervan uit dat aandelen 40% globaal kunnen zakken. Met 70% aandelen kan ik dus 28% van mijn spaargeld verliezen. Ik vind dat goed als de vooruitzichten goed zijn, maar niet als ze minder goed, of zelfs slecht zijn.
Ik kijk hierbij naar de volgende zaken:
1) macro-economische indicatoren zoals de economische groei (nog altijd goed in de VS; verzwakkend in Europa ondanks het feit dat ze de voorbije jaren achterbleven op de VS; ook in China al enkele kwartalen aan het verzwakken) de inkoop-index (zelfde observaties als de economische groei), werkloosheid (zeer laag in de VS en daarom een beetje een rem op nog meer groei), de deels omgekeerde rentecurve in de VS (rentevoeten op 2 -3 jaar hoger dan op 10 jaar), stijgende schuldengraad (in China totale schuldengraad meer dan 200% van de GDP; ook elders stijgende schuldengraad),...
2) financiële / politieke beslissingen: Trump en zijn handelsoorlog met China, versoepeling QE, officiële rentevoeten
3) allerlei onzekerheden: hoe hard wordt de Brexit, wat met de Italiaanse begrotingsdiscipline,...

Ik lees hierbij wat economische analisten hiervan vinden, want al die indicatoren, en zeker de interpretaties van de analisten, wijzen nooit in 1 richting.

Op basis van die cocktail laat ik het gedeelte aandelen evolueren, maar nooit bruusk. Ik maak hier ook gebruik van om te herbalanceren, bijvoorbeeld meer aankopen in de VS of meer verkopen in Europa.

In 2017 was ik nog optimistisch (70% aandelen) maar begin 2018 was ik minder optimistisch en ben ik gestart met geleidelijk te verminderen. Ik ben hiermee doorgegaan tot half september (22%).
In maart 2019 zie ik wel waar we staan, maar tot dan zal ik zeker niet bijkopen. VS blijft de uitzondering maar globaal is de economische groei aan het dalen, en de meeste analisten gaan ervan uit dat die daling in 2019 verdergaat. Dat zal niet noodzakelijk uitmonden in een recessie maar ik blijf toch liever aan de zijlijn staan en afwachten. Ik ken de gezegdes dat mensen meer geld verliezen door te wachten dan door crashes, en dat "time in the market is more important than timing the market", maar dat zijn gemiddeldes over de lange termijn, en op de lange termijn ben ik dood :)

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

Re: Wat is je plan bij volgende correctie en de mogelijke bear market die erop volgt? En wat daarna?

• Citeer

Bericht door ignition » 16 december 2018, 14:42

NTO schreef: ↑16 december 2018, 11:27 Ik ken de gezegdes dat mensen meer geld verliezen door te wachten dan door crashes, en dat "time in the market is more important than timing the market", maar dat zijn gemiddeldes over de lange termijn, en op de lange termijn ben ik dood :)
Ik denk dat er met die gezegdes eerder bedoeld wordt dat je beter niet kan market timen omdat de markt op korte termijn onvoorspelbaar is en vaak nogal random op en neer beweegt. Beter om de ups en downs uit te zitten dan te riskeren dat je fout gokt. Al veronderstel ik dat jouw timing wel redelijk goed was als je begin 2018 verkocht hebt.

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 16 december 2018, 16:49

ignition schreef: ↑16 december 2018, 14:42
NTO schreef: ↑16 december 2018, 11:27 Ik ken de gezegdes dat mensen meer geld verliezen door te wachten dan door crashes, en dat "time in the market is more important than timing the market", maar dat zijn gemiddeldes over de lange termijn, en op de lange termijn ben ik dood :)
Ik denk dat er met die gezegdes eerder bedoeld wordt dat je beter niet kan market timen omdat de markt op korte termijn onvoorspelbaar is en vaak nogal random op en neer beweegt. Beter om de ups en downs uit te zitten dan te riskeren dat je fout gokt. Al veronderstel ik dat jouw timing wel redelijk goed was als je begin 2018 verkocht hebt.
Ik heb niet alles verkocht begin januari: ik ben +/- 15/1 beginnen verkopen; het was zeer gespreid tot 15/9. Dus soms wat eerder op de ups en soms wat eerder op de downs (achteraf bekeken :)).

BDE86
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer BDE86
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BDE86 » 18 december 2018, 09:23

Stel, de bodem is bereikt en je zit op een berg cash.
Je bestaande aandelen hebben een daling ondergaan van -20% à -40%.

Beleg je die cash dan in je bestaande aandelen om de gemiddelden naar beneden te halen of ga je ervan uit dat die hun weg naar boven wel zullen terug vinden en investeer je eerder in aandelen die in de klappen hebben gedeeld en waarvan je denkt dat je zo sneller een "groen resultaat" gaat zien daarin? En tegelijk verbreed je je portefeuille nog.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior

dw
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dw » 18 december 2018, 09:32

BDE86 schreef: ↑18 december 2018, 09:23 Stel, de bodem is bereikt en je zit op een berg cash.

Beleg je die cash dan in je bestaande aandelen om de gemiddelden naar beneden te halen of ga je ervan uit dat die hun weg naar boven wel zullen terug vinden en investeer je eerder in aandelen die in de klappen hebben gedeeld en waarvan je denkt dat je zo sneller een "groen resultaat" gaat zien daarin? En tegelijk verbreed je je portefeuille nog.
Daarover zijn er veel meningen en weinig feiten. Enkele populaire modellen:

- Herbalanceren: probeer het gewicht van elk aandeel in je portefeuille min of meer constant te houden doorheen de tijd, wat dus neerkomt op de hardst gestrafte het meest bijkopen (maar die daarna ook het eerst weer verkopen bij herstel).

- Vooral je winnaars (of hier: minst erge verliezers) bijkopen, met het idee dat dat de sterkste bedrijven zijn en dus op lange termijn de beste beleggingen.

- Bedrijf per bedrijf individueel bekijken en de bedrijven proberen te identificeren die relatief tot hun intrinsieke kwaliteit het hardst zijn afgestraft (een simpele maar onvolledige maatstaf hiervoor kan bijvoorbeeld de verhouding vrije kasstroom per aandeel / prijs per aandeel zijn). Die koop je dan bij. Niet simpel, maar in principe wel de meest optimale strategie.

- Geen winnaars proberen kiezen en gewoon alle aandelen in portefeuille evenredig bijkopen. Uiteraard het simpelst, maar puur theoretisch ook het minst optimaal (je steekt verhoudingsgewijs evenveel in sterkere en zwakkere bedrijven en in duurdere en goedkopere aandelen).

Ik kies zelf voor een combinatie van de eerste en derde strategie, maar het is nog veel te vroeg om te zeggen of dat een goede keuze is...

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 18 december 2018, 19:03

BDE86 schreef: ↑18 december 2018, 09:23 Stel, de bodem is bereikt en je zit op een berg cash.
Hoe herken je dat de bodem bereikt is?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 18 december 2018, 19:17

Zie ook De Tijd
https://www.tijd.be/markten-live/live-c ... 79746.html

jens_dev
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer jens_dev
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jens_dev » 18 december 2018, 19:37

When major declines occur, however, they offer extraordinary opportunities to those who are not handicapped by debt. That’s the time to heed these lines from Kipling’s If

“If you can keep your head when all about you are losing theirs . . .
If you can wait and not be tired by waiting . . .
If you can think – and not make thoughts your aim . . .
If you can trust yourself when all men doubt you...
Yours is the Earth and everything that’s in it.”

http://www.berkshirehathaway.com/letters/2017ltr.pdf

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 18 december 2018, 19:45

B7H4long schreef: ↑18 december 2018, 19:03 Hoe herken je dat de bodem bereikt is?
Dat herken je niet. De koersen kunnen altijd nog verder zakken. Zelfs bij stijgende koersen gedurende een aantal weken of zelfs maanden heb je geen garantie dat de correctie voorbij is. Je weet pas bij het bekijken van een koersgrafiek jaren later wanneer de bodem bereikt was.

dreamy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dreamy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dreamy » 19 december 2018, 17:31

Ik hou nu minstens 10% cash aan om bij grotere 'correcties/bear market/crash' aandelen bij te kopen die op mijn shoppinglist staan.

Daarnaast zal ik ook opportunistische aankopen doen van aandelen die koopwaardig worden in mijn ogen.

doorwinterd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer doorwinterd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door doorwinterd » 19 december 2018, 23:48

B7H4long schreef: ↑18 december 2018, 19:03
Hoe herken je dat de bodem bereikt is?
Tien jaar geleden noteerden winstgevende bedrijven (vb Moury Construct) onder hun netto cashpositie en stonden aandelen als Tubize (itt tot UCB) soms lang op 'hold' simpelweg omdat het orderboek langs biedkant compleet leeg was. Dat waren toen tekenen van de bodem. :)

aston
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer aston
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door aston » 20 december 2018, 01:37

Ondertussen is de wereld ook wel wat veranderd.

Tien jaar terug waren velen nog niet "actief" op het internet. Hadden weiningen een online broker account. Was het mogelijks moeilijker om financieel nieuws te volgen. Kvraag me altijd af wat het aandeel is van de "particulier" belegger is. Ondertussen is "buy the dip" een mainstream begrip, evenals al de statistieken en predictors die een zogenaamde crash zouden kunnen voorspellen, enz... .

Lijkt me dus riskant om de toekomst te voorspellen door al die historische gegevens en data vergelijkingen. Kan alle kanten uitgaan. Blijf dus bij mijn plan.

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 20 december 2018, 09:09

B7H4long schreef: ↑12 november 2017, 12:00 Wat is je plan bij volgende correctie en de mogelijke bear market die erop volgt? En wat daarna?
Verkopen aan sukkels die kopen aan piek koersen.
Kopen van sukkels die verkopen aan bodem koersen.
Correcties zijn geen oorzaak maar gevolg van juiste plannen.
Daarna?
Rinse en repeat, zeker?

Het is eigenlijk vrij eenvoudig om te bepalen wat piek en wat bodem is: bij fora vol bloemetjes en bijtjes en zonneschijn en 100 posts / uur: VERKOPEN. En bij fora waar nog 5 man en een peerdekop actief is in een begrafenisstemming: KOPEN.
Een alternatief kan ook zijn om even na te gaan hoeveel de prijzen van zaken die je nodig hebt zijn veranderd, in vergelijking met die van aandelen. Als 10 jaar geleden bvb een 800 gram brood in aldi 72 cent kostte, en nu nog steeds, en prijs van aandelen is maal 3, nou dat is winst, winst wordt gepakt - correctie is zekerheid.

Want ook, we mogen gerust zijn over onze centrale planning: die voorkomen correcties vanaf de andere kant - dat brood in aldi 216 cent gaat kosten. In de plaats kopen en verkopen ze mee met de sukkels die pogen hun koopkracht te behouden buiten hun munteenheden.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 20 december 2018, 09:17

aston schreef: ↑20 december 2018, 01:37 Ondertussen is de wereld ook wel wat veranderd.

Tien jaar terug waren velen nog niet "actief" op het internet. Hadden weiningen een online broker account. Was het mogelijks moeilijker om financieel nieuws te volgen. Kvraag me altijd af wat het aandeel is van de "particulier" belegger is. Ondertussen is "buy the dip" een mainstream begrip, evenals al de statistieken en predictors die een zogenaamde crash zouden kunnen voorspellen, enz... .

Lijkt me dus riskant om de toekomst te voorspellen door al die historische gegevens en data vergelijkingen. Kan alle kanten uitgaan. Blijf dus bij mijn plan.
Eigenlijk is zulke verandering relatief gezien er niet.
In de tijd van internet hebben ervoor-betalenden nog steeds eerdere toegang tot informatie.
Net zoals in de andere tijden ervoor, via bulletin boards, via telefonie-systemen, via gazetten, en gewoon via toegangpasje tot...

Het aandeel van die "particulier" belegger?
Nou, groot bij koerspieken, en klein bij koersbodems.
Want de bestaansreden van de beurs is om een massa spaarders spaargeld te ontfutselen, opdat ze nadien niet meer zouden kunnen kopen wat de massa leners hebben gekocht.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

jvdc
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jvdc
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jvdc » 20 december 2018, 09:58

Owlus schreef: ↑20 december 2018, 09:09
B7H4long schreef: ↑12 november 2017, 12:00 Wat is je plan bij volgende correctie en de mogelijke bear market die erop volgt? En wat daarna?
Het is eigenlijk vrij eenvoudig om te bepalen wat piek en wat bodem is: bij fora vol bloemetjes en bijtjes en zonneschijn en 100 posts / uur: VERKOPEN. En bij fora waar nog 5 man en een peerdekop actief is in een begrafenisstemming: KOPEN.
In welke fase zitten we nu?

Gesloten
  • Afdrukweergave

99 berichten
  • Pagina 5 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy