wat kiezen?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
wat kiezen?
Welke spaarrekening zou ik kiezen bij Ethias :
Ethias spaarrekening plus tegen 2,10 + 0,60 of
Ethias spaarrekening tegen 1,25 + 1,50?
Als ik het zo bekijk is mijn keuze vlug gemaakt maar wat denken jullie van het forum? Of hebben jullie een ander voorste? Ik wil mijn centjes die ik anderhalf jaar geleden op de Axa I welcome plus had gezet nu overzetten want de interest die ik daar nu krijg is om bij te huilen.
Als ik het zo bekijk is mijn keuze vlug gemaakt maar wat denken jullie van het forum? Of hebben jullie een ander voorste? Ik wil mijn centjes die ik anderhalf jaar geleden op de Axa I welcome plus had gezet nu overzetten want de interest die ik daar nu krijg is om bij te huilen.
Re: wat kiezen?
En welke voorkeur heb je dan en waarom ?christine schreef: Welke spaarrekening zou ik kiezen bij Ethias :
Zo kunnen we je beter adviseren.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb van elk eentje geopend en op beide heb ik geld gestort. Het geld op de gewone spaarrekening heb ik heel het jaar niet nodig. Het geld op de plus spaarrekening wel, voor dat deel opteer ik dus voor de hogere basisintrest omdat het geld is die ik binnenkort nodig heb.christine schreef: Welke spaarrekening zou ik kiezen bij Ethias :
Ik heb enkel een spaarrekening plus rekening geopend. Het gaat immers voor mij om een buffer die ik heb opgebouwd en soms wel nodig heb. Ik denk dat je best zoals voorgaande post, indien je geld hebt dat je niet nodig hebt, twee rekeningen opent. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik eerder in basisinterest dan in getrouwheid geïnteresseerd ben, die houding laat me nog toe om mijn geld naar believen te verplaatsen.