Wat met FIDELIO van Landbouwkrediet? - garantie?
TIP
Wat met FIDELIO van Landbouwkrediet? - garantie?
Fidelio van Landbouwkrediet is denk ik te vergelijken met Arcopar.
Staat duidelijk in het prospectus dat er geen staatswaarborg is en dus risicobelegging.
Hier kan zich dus een gelijkaardig probleem voordien als bij Arcopar mijn inziens.
Graag enkele reacties.
Staat duidelijk in het prospectus dat er geen staatswaarborg is en dus risicobelegging.
Hier kan zich dus een gelijkaardig probleem voordien als bij Arcopar mijn inziens.
Graag enkele reacties.
Re: Wat met FIDELIO van Landbouwkrediet? - garantie?
Coöperatieve vennootschappen die minstens 50% (dacht ik) beleggen in financiële instellingen kunnen een aanvrrag doen bij de overheid om in te stappen (en er voor te betalen) om een waarborg te krijgen. Volgens dat ik vernomen heb is Arcopar de enige die de aanvraag heeft gedaan (maar er was zoals bekend door de overheid nog geen wet gestemd). Dus ja, Fidelio kan hetzelfde overkomen. Ik ben ook bij Fidelio, maar ga zeker niet panikeren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hier ook fidelio (is dat niet lanbokas)? Ik ga ook niet panikeren , moederhuis in frankrijk heeft nog een deftige rating (voor zover dat iets zegt). En bovenal het bedrag dat je moet storten om voordelen te krijgen bij de bank (hypotheeklening) valt ook goed mee.
Mij valt op dat de topicstarter net als ik goed weet dat er risico's zijn. Raar toch dat zoveel arcopar aandeelhouders zeggen dat ze niet op de hoogte zijn van hun risico.
Mij valt op dat de topicstarter net als ik goed weet dat er risico's zijn. Raar toch dat zoveel arcopar aandeelhouders zeggen dat ze niet op de hoogte zijn van hun risico.
Arcopar aandeel houders hebben indertijd ge investeerd in Bacob.Filip285 schreef:Hier ook fidelio (is dat niet lanbokas)? Ik ga ook niet panikeren , moederhuis in frankrijk heeft nog een deftige rating (voor zover dat iets zegt). En bovenal het bedrag dat je moet storten om voordelen te krijgen bij de bank (hypotheeklening) valt ook goed mee.
na het L&H debacle is Bacob overgegaan in Dexia.
en ja daar is zeer zeker niet open over gecommuniceerd.
wat wel een groot verschil was voor de aandeelhouders , geen snoepje zoals bij cera _ kbc.
Arco had zijn lesje geleerd.
hebben ooit eens 9% netto uitgekeerd ( was een eenmalig iets).
mensen weten gewoonlijk nooit van iets , tot het misgaat ( worden ze wakker)
lezen wat op A.v is gezegd , is de ver van mijn bed show.
de mijn zijn allemaal buiten (verkocht zie andere topics)
en ja spaargids is er ook nog om bij te leren