Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Aangezien men vandaag al aankondigd rabobank ga naar 3% + getrouwheidspremie onveranderd....
Welk is volgens jullie in de toekomst de bank die het meeste zal geven, eigenlijk bijna niet voorspelbaar...
Wat denken jullie????
Welk is volgens jullie in de toekomst de bank die het meeste zal geven, eigenlijk bijna niet voorspelbaar...
Wat denken jullie????
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Wie kan daar nu in godsnaam op antwoorden...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Niemand op dit ogenblik... Pas eind maart weten we meer en kunnen we hierop antwoorden. Het is een wilde gok op dit ogenblik!johan d schreef: Wie kan daar nu in godsnaam op antwoorden...![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeni
Op spaarrekeningen zal Credit Europe altijd wel de maximumrente geven zeker ?
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Ik wacht af tot 1/4 en zet mijn geld dan bij de bank die het meeste geeft.
Heel simpel!
Heel simpel!
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Denk dat op het moment dit de enige optie is
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Idd niet te voorspellen en eigenlijk kan ik daar nu echt niet mee bezig zijn.
Het verleden heeft me geleerd om te leven in het heden en niet in de toekomst ( wat niet wil zeggen dat je hierover niet na mag denken,maar voor mij niet belangrijk genoeg ) het kan immers alle kanten uit.
Ik bekijk het die moment zelf wel om dan een beslissing te maken.
Het verleden heeft me geleerd om te leven in het heden en niet in de toekomst ( wat niet wil zeggen dat je hierover niet na mag denken,maar voor mij niet belangrijk genoeg ) het kan immers alle kanten uit.
Ik bekijk het die moment zelf wel om dan een beslissing te maken.
-
Ranter
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Wanneer gaat in godsnaam er een beetje stabiliteit komen in de rentes... 
Zou dit stoppen na 1 april of zijn we er dan nog steeds niet van af?
Zou dit stoppen na 1 april of zijn we er dan nog steeds niet van af?
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
De verwachting is momenteel dat de ECB de rente in de loop van dit jaar nog gaat laten zakken tot 1%. De banken zullen ongetwijfeld volgen.Ranter schreef: Wanneer gaat in godsnaam er een beetje stabiliteit komen in de rentes...
Zou dit stoppen na 1 april of zijn we er dan nog steeds niet van af?
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeni
Ranter schreef: Wanneer gaat in godsnaam er een beetje stabiliteit komen in de rentes...
Zou dit stoppen na 1 april of zijn we er dan nog steeds niet van af?
De rente zal logischerwijs nog een tijdje blijven dalen hoor.
In Amerika is het zelfs 0 %!
En het zou wel eens heel erg lang kunnen duren voor die weer omhoog zal gaan.
Daarvoor zullen we volgens mij eerst stijgende beurzen moeten zien.
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeni
tot 1/4 de kat uit de boom kijken (waar komt die uitdrukking toch vandaan)
- > dan eventueel nieuwe rekeningen openen en verschuiven
naar waar? who knows... :s
- > dan eventueel nieuwe rekeningen openen en verschuiven
naar waar? who knows... :s
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Voor mij beste spaarrekeningen momenteel : BMBP Top Spaarrekening, DHB Save Online, Deutsche Bank, Argenta, BKCP Life Expansion (Tak 21).
Re: Wat nu!!!! welk is volgens jullie per 1 april de beste bank voor spaarrekeningen
Inderdaad momenteel maar voor hoelang!!!!


