Wat vinden jullie van de ING CARD?
Wat vinden jullie van de ING CARD?
Heb deze kaart al geruime tijd maar ben ook benieuwd naar jullie meningen hierover voor ik dit aan mijn ouders aanraad.
Zijn er dergelijke initiatieven bij andere banken:
https://promo.ing.be/Springoffer/Spring ... px?lang=NL
* Eerste jaar gratis
* Keuze hoeveel en wanneer terugbetalen
* Aankopen verzekerd tegen diefstal of toevallige schade
* Internetaankopen verzekerd tegen niet levering of indien het item niet overeenstemt met wat je voor ogen had
* MasterCard SecureCode (extra veiligheid, maar ken ik zelf nog niet. Zou vanaf 15/04 zijn)
Is dit nog steeds een goeie deal?
Zijn er dergelijke initiatieven bij andere banken:
https://promo.ing.be/Springoffer/Spring ... px?lang=NL
* Eerste jaar gratis
* Keuze hoeveel en wanneer terugbetalen
* Aankopen verzekerd tegen diefstal of toevallige schade
* Internetaankopen verzekerd tegen niet levering of indien het item niet overeenstemt met wat je voor ogen had
* MasterCard SecureCode (extra veiligheid, maar ken ik zelf nog niet. Zou vanaf 15/04 zijn)
Is dit nog steeds een goeie deal?
Laatst gewijzigd door Guest op 31 maart 2009, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wat vinden jullie van de ING CARD?
Rentevoet bij spreiding van terugbetaling : JPK 13,49% per jaar(wijzigbaar)
Jaarlijkse bijdrage : 25 Euro (alleen 1ste jaar gratis)
Betaling buiten Eurozone : vermeerderd met 1,4%
Geldopnames (ook in België) : vermeerderd met
vaste kost van 4,96 € + 1% van het opgenomen bedrag.
(lees ook de kleine lettertjes)
Jaarlijkse bijdrage : 25 Euro (alleen 1ste jaar gratis)
Betaling buiten Eurozone : vermeerderd met 1,4%
Geldopnames (ook in België) : vermeerderd met
vaste kost van 4,96 € + 1% van het opgenomen bedrag.
(lees ook de kleine lettertjes)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik stel mij vragen bij die verzekering, in hoeverr komt deze tussen...
al bij al een redelijk dure kaart in gebruik , wordt wel gecompenseerd door "lage" JPK
en ander nadeel , ik heb deze kaart ook overwogen, is dat je géén tweede kaart kunt krijgen die gelinkt is aan dezelfde rekening.
momenteel heb ik een visa kaart van carrefour, dubbele punten, 1ste jaar gratis en nog een aantal voordelen... ben er tot nu toe tevreden van.
al bij al een redelijk dure kaart in gebruik , wordt wel gecompenseerd door "lage" JPK
en ander nadeel , ik heb deze kaart ook overwogen, is dat je géén tweede kaart kunt krijgen die gelinkt is aan dezelfde rekening.
momenteel heb ik een visa kaart van carrefour, dubbele punten, 1ste jaar gratis en nog een aantal voordelen... ben er tot nu toe tevreden van.
Ik zou ze vooral aanraden voor de gekoppelde verzekeringen; heb onlangs een schadeclaim ingediend (een internetbestelling niet ontvangen) en alles werd netjes afgehandeld en geld werd terug op mijn rekening gestort.
Hmmm, even verder vergelijken.
Hmmm, even verder vergelijken.
Behandelen van schadeclaims is geen verzekering maar een standaard dienst aanwezig op alle kredietkaarten. Volgens de strenge regels van Visa, MasterCard en co...Canis Lupus schreef: Ik zou ze vooral aanraden voor de gekoppelde verzekeringen; heb onlangs een schadeclaim ingediend (een internetbestelling niet ontvangen) en alles werd netjes afgehandeld en geld werd terug op mijn rekening gestort.
Ben nochtans in Fortis en KBC langs geweest indertijd en die vertelden me dat ze dat niet konden geven.... Hebben ze me dan beiden verkeerde info verschaft?Foxy schreef:Behandelen van schadeclaims is geen verzekering maar een standaard dienst aanwezig op alle kredietkaarten. Volgens de strenge regels van Visa, MasterCard en co...Canis Lupus schreef: Ik zou ze vooral aanraden voor de gekoppelde verzekeringen; heb onlangs een schadeclaim ingediend (een internetbestelling niet ontvangen) en alles werd netjes afgehandeld en geld werd terug op mijn rekening gestort.