Wat vinden jullie van deze voorstellen
TIP
Wat vinden jullie van deze voorstellen
Project: 405.000 eur
Te ontlenen bedrag: 265.000 eur
Eigen inbreng 140.000 eur
Gezamelijke inkomsten: 4200 eur/m
Reeds langsgegaan bij:
Hypotheekwinkel
Wou er niet aan beginnen, zei dat we betere deals konden doen bij grootbanken, uiteindelijk toch berekend:
[vast] 25j @ 1,9%
KBC
[vast] 25j @ 1,68% (hadden we beter verwacht gezien hier de beste rentevoeten gehaald worden?)
brand verplicht (gekoppeld)
SSV ˜32 & ˜28 eur / m => 12960 total
Dame zei wel dat er vorige week betere deals te halen waren en we misschien in de loop van volgende week nog eens moesten polsen.
BNP
[vast] 25j @ 1,64% - 57.905 eur interest
[var] 25j 15/+2%/-5% @ 1,45% - worst 59.855 eur - best 41.976 eur interest
brand verplicht (ongekoppeld)
SSV ˜9700 eur (moet nog navragen hoeveel maandelijks gezien we niet volledig ineens willen afbetalen)
Geldigheid tot 04/04
Belfius
update volgt hopelijk begin volgende week.
----
Overal slechts 1 contactmoment gehad, voorlopig lijkt mij de variabele of een mix van vast/variabel bij BNP het best. Maar denk dat we een sterk dossier hebben en nog lager kunnen? Wat denken jullie?
Te ontlenen bedrag: 265.000 eur
Eigen inbreng 140.000 eur
Gezamelijke inkomsten: 4200 eur/m
Reeds langsgegaan bij:
Hypotheekwinkel
Wou er niet aan beginnen, zei dat we betere deals konden doen bij grootbanken, uiteindelijk toch berekend:
[vast] 25j @ 1,9%
KBC
[vast] 25j @ 1,68% (hadden we beter verwacht gezien hier de beste rentevoeten gehaald worden?)
brand verplicht (gekoppeld)
SSV ˜32 & ˜28 eur / m => 12960 total
Dame zei wel dat er vorige week betere deals te halen waren en we misschien in de loop van volgende week nog eens moesten polsen.
BNP
[vast] 25j @ 1,64% - 57.905 eur interest
[var] 25j 15/+2%/-5% @ 1,45% - worst 59.855 eur - best 41.976 eur interest
brand verplicht (ongekoppeld)
SSV ˜9700 eur (moet nog navragen hoeveel maandelijks gezien we niet volledig ineens willen afbetalen)
Geldigheid tot 04/04
Belfius
update volgt hopelijk begin volgende week.
----
Overal slechts 1 contactmoment gehad, voorlopig lijkt mij de variabele of een mix van vast/variabel bij BNP het best. Maar denk dat we een sterk dossier hebben en nog lager kunnen? Wat denken jullie?
Re: Wat vinden jullie van deze voorstellen
Indien niet rokers edm is op ssvs zeker nog marge. Best op spaargids simulaties doen en dan korting bij de banken Vragen. Succes
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Goh moeilijk te zeggen indien je hun leeftijd niet kent.
@TS: Mijn inziens zijn de tarieven al redelijk scherp voor een lening op 25 jaar en ik denk niet dat het nog heel veel lager zal gaan. Ik zou wel nog eens het tarief van een 5/5/5 vragen om goed te kunnen inschatten welke formule het beste is.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb bij argenta 1,55 vast op 25 jaar gekregen gisteren, misschien daar eens informeren?
1,55% 25 jaar? Obv welke bedragen en Quotiteit?
-
- Full Member
- Contacteer:
Quotiteit van 75%