Wat zijn cut off tijden bij KBC en Paribas?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Wat zijn cut off tijden bij KBC en Paribas?
Als ik geld overschrijf van rekeningen bij KBC en Paribas naar Keytrade, wat zijn de cut off tijden bij die banken en is het vóór die tijd gedaan de volgende dag bij Keytrade? Alvast bedankt.
Re: Wat zijn cut off tijden bij KBC en Paribas?
Geen idee van de tijden. Kan alleen zeggen dat een overschrijving onlangs een week onderweg was van Fintro naar Keytrade. OK, er zaten 2 feestdagen tussen, maar dan nog. Een week is er dik over ! Een maand later had ik een zelfde overschrijving (doorlopende opdrachten) 3 dagen nodig. Dus in feite nog te lang.
Andersom gaat het heel vlot, en heb ik geen klagen.
Andersom gaat het heel vlot, en heb ik geen klagen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij KBC gaat het maar 1x per dag buiten, ik dacht rond 17u. Als je vóór dit uur je overschrijving doet, staat het 's anderendaags om 8u 's morgens op je Keytrade rekening, anders pas twee dagen later.
Enig idee in welk document dat staat.. vindt dat nergensmolenveld schreef:Bij KBC gaat het maar 1x per dag buiten, ik dacht rond 17u. Als je vóór dit uur je overschrijving doet, staat het 's anderendaags om 8u 's morgens op je Keytrade rekening, anders pas twee dagen later.
Keytrade en zijn 5 cent actie.
In verleden al melding gemaakt dat stortingen op keytrade rekening blijven hangen.
Maar ja ge krijgt 5 cent.
In verleden al melding gemaakt dat stortingen op keytrade rekening blijven hangen.
Maar ja ge krijgt 5 cent.
Estate Guru believer.
Is gewoon uit ondervinding, ik denk niet dat dit ergens gedocumenteerd is.omega6 schreef:Enig idee in welk document dat staat.. vindt dat nergens..