We lusten dan toch alcoholvrij bier ?
Re: We lusten dan toch alcoholvrij bier ?
Overlaatst nog op bezoek geweest bij Duvel. Dat is ook gewoon fabriek hoor. Die koperen vaten van op de reclame bestaan niet meer. Het bier kan gewoon om het even waar gebrouwen worden, enkel om commerciele redenen wordt dat niet gedaan. Ze maken je dan iets wijs over het brouwwater en het bewaren van de hop en zo. Maar op het eerst het beste bedrijfsbezoek geeft de gids meteen toe dat het bier om het even waar gebrouwen kan worden, ook in de US.
Denk niet dat ze bij Duvel ooit beweerd hebben dat het maar op 1 plaats gebrouwen zou kunnen worden (AB Inbev met hun Hoegaarden verhaaltje daarentegen).sintorama schreef: ↑12 mei 2017, 15:02Overlaatst nog op bezoek geweest bij Duvel. Dat is ook gewoon fabriek hoor. Die koperen vaten van op de reclame bestaan niet meer. Het bier kan gewoon om het even waar gebrouwen worden, enkel om commerciele redenen wordt dat niet gedaan. Ze maken je dan iets wijs over het brouwwater en het bewaren van de hop en zo. Maar op het eerst het beste bedrijfsbezoek geeft de gids meteen toe dat het bier om het even waar gebrouwen kan worden, ook in de US.
Koper is niet langer toegelaten in brouwinstallaties, dus ga je in nieuwe installaties nergens nog vinden. In de ridicule reclames van Leffe wel nog
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
anonymous
Ik had even een vraag over bier aankopen.
Ik heb af en toe eens bezoek thuis maar de meesten zijn Jupiler gewend.
Aangezien dat per liter erg veel geld is dacht ik aan het basic merk van de AH van pils
Wat denken jullie hierover?
Ik heb af en toe eens bezoek thuis maar de meesten zijn Jupiler gewend.
Aangezien dat per liter erg veel geld is dacht ik aan het basic merk van de AH van pils
Wat denken jullie hierover?
Hangt ervan af hoe graag je die mensen ziet en hoe lang je ze in je huis wilt
Maes pils stond vorige donderdag weer eens in actie 14+10 gratis.
Komt op iets meer dan €6 per bak. En ik vind het lekkerder bier dan Jupiler.
Komt op iets meer dan €6 per bak. En ik vind het lekkerder bier dan Jupiler.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
anonymous
Ik heb nog even nagedacht.
Ik ga kleine voorraaf jupiler aanleggen van 8 blikjes.
En dan toch iedere keer vragen wat de mense willen drinken.
Ik drink geen alcohol dus dan is het moeilijk om voorraad aan te leggen die ik niet eens opdrink.
Wat denken jullie daarover?
Ik ga kleine voorraaf jupiler aanleggen van 8 blikjes.
En dan toch iedere keer vragen wat de mense willen drinken.
Ik drink geen alcohol dus dan is het moeilijk om voorraad aan te leggen die ik niet eens opdrink.
Zo doe ik dat ook.boonpwnz schreef:Ik ga kleine voorraaf jupiler aanleggen van 8 blikjes.
8<
Drink zelf schultenbrau ... euh hopvil, maar heb wat maes/primus/... voor wie geen liefhebber is van hopvil. In de drankcentrale hier in de buurt kan je dat per flesje kopen, je moet dus geen bak kopen (zoals bvb in de colruyt, dacht ik)
Net zoals hier een paar flesjes cola/fanta/fruitsap staan, iets wat hier normaal niet gedronken wordt.
Omgekeerd wordt mij nergens hopvil aangeboden ... nu ja, dan drink ik maar een duvelke
Edit: blijkbaar iets mis met het evil-icoontje ...
Ik heb zaterdag maar een goeie 5€ per bak betaald in de okay
Maes doet meer promoties ook voor blikken en de smaak van pils ligt niet zover uit elkaar dat iemand die doorgaans Jupiler drinkt Maes slecht zal vinden.
Veel mensen drinken op verplaatsing ook graag iets anders dan thuis vb Hoegaarden, kan je per 8 soms goedkoper vinden dan pils in bak.