Webshops Lijst om beter te besparen :)
Re: Webshops Lijst om beter te besparen :)
Bedankt, kende ik nog niet!
Voor Amazon gebruik ik verder The Camelizer (firefox add-on). Toont de prijsevolutie door het jaar heen. Helpt om de "echte kortingen" eruit te halen. Wel niet voor alle producten.
Nadelen van amazon:
- goed als je exact weet wat je zoekt, anders niet handig vind ik
- productreviews niet betrouwbaar, maken ze nog extra lastig door soms verschillende producten bij mekaar te plaatsen (combis)
- soms werken ze samen met bpost - die komen typisch in mijn regio met paketten om 0830-1000 - (of werken , of uitslapen...), slechte tracking update tussen bpost en amazon, vaak 2 dagen vroeger dan verwacht, bij postnl is het wel duidelijk welke dag ze komen en die komen hier standaard tussen 1800 en 1900.
- Prime aanbod hangt af van welk land je dit genomen hebt
Voordelen:
- prijs
- tot nog toe altijd goed verpakt, gekregen wat ik wou en relatief snel
- Prime is best ok en maandelijks opzegbaar
Voor snel en/of zoals geafficheerd verkies ik bol.com of megekko.nl.
Voor Amazon gebruik ik verder The Camelizer (firefox add-on). Toont de prijsevolutie door het jaar heen. Helpt om de "echte kortingen" eruit te halen. Wel niet voor alle producten.
Nadelen van amazon:
- goed als je exact weet wat je zoekt, anders niet handig vind ik
- productreviews niet betrouwbaar, maken ze nog extra lastig door soms verschillende producten bij mekaar te plaatsen (combis)
- soms werken ze samen met bpost - die komen typisch in mijn regio met paketten om 0830-1000 - (of werken , of uitslapen...), slechte tracking update tussen bpost en amazon, vaak 2 dagen vroeger dan verwacht, bij postnl is het wel duidelijk welke dag ze komen en die komen hier standaard tussen 1800 en 1900.
- Prime aanbod hangt af van welk land je dit genomen hebt
Voordelen:
- prijs
- tot nog toe altijd goed verpakt, gekregen wat ik wou en relatief snel
- Prime is best ok en maandelijks opzegbaar
Voor snel en/of zoals geafficheerd verkies ik bol.com of megekko.nl.
-
anonymous
Re: Webshops Lijst om beter te besparen :)
Voor auto-onderdelen autodoc app.
Door een ongevalletje was de koplamp van mijn 320i gebarsten. Prijs bij BMW = 1000 euro zonder plaatsing. BMW gebruikt lichtblokken van Magneti Marelli.
Prijs bij autodoc voor hetzelfde lichtblok = 419 euro.
Je moet dan wel het ding zelf monteren of een bevriende garagist kennen die het wil doen.
Door een ongevalletje was de koplamp van mijn 320i gebarsten. Prijs bij BMW = 1000 euro zonder plaatsing. BMW gebruikt lichtblokken van Magneti Marelli.
Prijs bij autodoc voor hetzelfde lichtblok = 419 euro.
Je moet dan wel het ding zelf monteren of een bevriende garagist kennen die het wil doen.