Website
Website
Geachte de website van Rabobank.be kan ik al 2 dagen niet laden ,is daar een reden voor?
MVG;
MVG;
Re: Website
Denk dat het aan jou ligt, hier alvast geen problemen, ook niet met de log-in voor de klanten.Maxime schreef: Geachte de website van Rabobank.be kan ik al 2 dagen niet laden ,is daar een reden voor?
MVG;
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is wel rrar dat ik zonder problemen op de nederlandse site geraak ,maar niet op de belgische.Maxime schreef: Geachte de website van Rabobank.be kan ik al 2 dagen niet laden ,is daar een reden voor?
MVG;
RARA
Probeer anders eens een link via google of yahoo.
Geld verdienen doe je door te werken.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De toegang tot de website is de laatste dagen in elk geval op geen enkel moment onderbroken geweest.
Het kan zijn dat een lokale browser- of firewall instelling op uw PC de toegang tot de website blokkeert.
U kan eventueel Rabobank.be proberen toe te voegen aan de lijst van 'Trusted sites'. Op die manier worden eventuele blokkeringen meestal omzeild.
Indien u gebruik maakt van een recente versie van Internet Explorer dan kan u 'Rabobank.be' toevoegen bij de 'Toegestane websites' door in het menu van IE naar 'Extra' te gaan en vervolgens voor 'Internet Opties' te kiezen. In het venster met de internet opties vindt u onder het tabblad 'Beveiliging' de mogelijkheid om Rabobank.be te selecteren als 'Toegestane website' (Trusted sites).
Eventueel de firewall instellingen nakijken en Rabobank.be daar ook toevoegen als toegestane website kan ook helpen.
Mocht dit een probleem blijven probeer dan zeker ook eens contact op te nemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289.28.88 op werkdagen van 08u30 tot 19u00 (vrijdag tot 18u30).
Het kan zijn dat een lokale browser- of firewall instelling op uw PC de toegang tot de website blokkeert.
U kan eventueel Rabobank.be proberen toe te voegen aan de lijst van 'Trusted sites'. Op die manier worden eventuele blokkeringen meestal omzeild.
Indien u gebruik maakt van een recente versie van Internet Explorer dan kan u 'Rabobank.be' toevoegen bij de 'Toegestane websites' door in het menu van IE naar 'Extra' te gaan en vervolgens voor 'Internet Opties' te kiezen. In het venster met de internet opties vindt u onder het tabblad 'Beveiliging' de mogelijkheid om Rabobank.be te selecteren als 'Toegestane website' (Trusted sites).
Eventueel de firewall instellingen nakijken en Rabobank.be daar ook toevoegen als toegestane website kan ook helpen.
Mocht dit een probleem blijven probeer dan zeker ook eens contact op te nemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289.28.88 op werkdagen van 08u30 tot 19u00 (vrijdag tot 18u30).