Websites virtuele portefeuille
TIP
Websites virtuele portefeuille
Hallo,
Ik ben op zoek naar een website waar ik al mijn assets kan samenvoegen in een virtuele portefeuille (om een eenvoudige en actueel beeld te krijgen van geo/markt/... distributie e.d.).
Probleem is dat ik er geen vind die effectief alles heeft.
Op Morningstar vind ik bvb geen KBC Pricos terug (BE0026535543). Die is er wel op Investing maar daar ontbreekt dan weer Argenta Neutral R Cap (LU0476179014).
Iemand nog andere suggesties?
Ik ben op zoek naar een website waar ik al mijn assets kan samenvoegen in een virtuele portefeuille (om een eenvoudige en actueel beeld te krijgen van geo/markt/... distributie e.d.).
Op Morningstar vind ik bvb geen KBC Pricos terug (BE0026535543). Die is er wel op Investing maar daar ontbreekt dan weer Argenta Neutral R Cap (LU0476179014).
Re: Websites virtuele portefeuille
Website de tijd ?fdvx schreef: ↑18 april 2020, 10:26 Hallo,
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Morningstar zou normalerwijze u best moeten helpen. De laatste tijd zijn daar wel problemen, zoals sommige forumleden hier meldden.
Bent u zeker dat KBC Pricos daar onbekend is? Een eenvoudige google search leverde mij direct deze snapshot-pdf op van de Morningstar site van dit pensioenspaarfonds.
https://tools.morningstar.be/be/snapsho ... encyid=EUR
Pensioenspaarfondsen lijken spijtig genoeg verdwenen bij m* bij de laatste update eind vorig jaar. Als ze in een portefeuille steken werkt alles. Maar je kan ze niet meer opzoeken.
Sommige PSP hebben een variant buiten het systeem van psp die je eventueel kan gebruiken. Maar dit is behelpen.
Sommige PSP hebben een variant buiten het systeem van psp die je eventueel kan gebruiken. Maar dit is behelpen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
@MoreOrLess, klopt, via google search vind je wel de info pdf (voor Pricos) terug op M* maar via de site zelf kan je het fonds niet vinden en bijgevolg ook niet toevoegen aan een portefeuille
@platin, op de tijd zijn inderdaad beide fondsen terug te vinden, bedankt! Jammer genoeg wel geen detailanalyse mogelijk van een portefeuille (alleszins niet zonder abonnement op De Belegger)

@platin, op de tijd zijn inderdaad beide fondsen terug te vinden, bedankt! Jammer genoeg wel geen detailanalyse mogelijk van een portefeuille (alleszins niet zonder abonnement op De Belegger)
Als je een portefeuille hebt in Morningstar, kan je onderaan de ISIN-code van je pensioenspaarfonds ingeven. Op die manier komt het er wel bij, en de koers wordt ook elke dag aangepast.
Wat niet werkt, is het binnentrekken van de koers in bv. excel.
Maar het probleem ligt niet alleen bij M*. Vroeger kon je ook in iex.nl en andere sites de koers en grafieken raadplegen. Tegelijk met M* zijn ze ook daar verdwenen.
De enige plek die ik nu nog ken waar je de details en grafieken van een pensioenspaarfonds kan raadplegen, is via de website van De Tijd.
Wat niet werkt, is het binnentrekken van de koers in bv. excel.
Maar het probleem ligt niet alleen bij M*. Vroeger kon je ook in iex.nl en andere sites de koers en grafieken raadplegen. Tegelijk met M* zijn ze ook daar verdwenen.
De enige plek die ik nu nog ken waar je de details en grafieken van een pensioenspaarfonds kan raadplegen, is via de website van De Tijd.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer: